اخبار, تلفن همراه

شیائومی می میکس 4 ، پرچمدار شیائومی با دوربین 60 مگاپیکسلی در راه است

شیائومی می میکس 4

شیائومی در سال 2019 بسیار پرکار بوده، به تازگی خبرهای جدیدی از گوشی پرچمدار نسل بعدی شیائومی یعنی شیائومی می میکس 4 به گوش می رسد که نشان دهنده مجهز شدن آن به دوربین 60 مگاپیکسلی است.

شیائومی می میکس 4

شرکت چینی شیائومی سال 2019 را پرقدرت تر از سال های گذشته شروع کرد. فروش 1 میلیونی نسخه شیائومی رد می نوت 7  و نوت 7 پرو، رونمایی از گوشی هوشمند تاشو و حالا رونمایی از پرچمدار سری بعدی یعنی شیائومی می میکس 4 از جمله تمام فعالیت هایی است که سال 2019 شیائومی انجام داده است. گوشی جدید تاشو شیائومی برخلاف دو گوشی هواوی و سامسونگ از دو لولا تشکیل شده است که می تواند باعث شود گوشی از دو جهت تا شود.

اگرچه درباره زمان عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف شیائومی خبری در دسترس نیست، اما بر اساس اخبار جدید، این گوشی همان شیائومی می میکس 4 خواهد بود. با توجه به خاص بودن طراحی تمامی محصولات سری Mi Max از ابتدای عرضه آن‌ها تا امروز، این خبر باورپذیرتر می‌شود.

یکی دیگر از نشانه های وجود گوشی شیائومی میکس 4 ، ظاهر شدن اطلاعات آن در وبسایت alipay است که در کنار سه گوشی دیگر اوپو رینو هواوی پی 30 و هواوی میت ایکس قرار گرفته است.

البته از سوی دیگر خود شرکت شیائومی لوگویی را به دید عموم گذاشته که نشان دهنده آرم mix روی آن است. بنابراین انتظار می رود که شیائومی می میکس 4 به زودی توسط این شرکت چینی رونمایی شود. البته نباید از خاطر برد که شاید این گوشی با حالت نمایشگر کاملا تاشو رونمایی شود.

نها چند ماه از زمان عرضه شیائومی می میکس 3 به همراه نسخه‌ای پشتیبانی‌کننده از نسل پنجم شبکه موبایل می‌گذرد، اما این موضوع، دلیلی برای متوقف کردن شرکت از توسعه مدل بعدی نیست. بر اساس اطلاعات منتشر شده از شیائومی Mi MIX 4 در وب سایت Alipay، این پرچمدار به نمایشگری منعطف با دو لولا و همچنین دوربینی 60 مگاپیکسلی مجهز شده است. انتظار می‌رود گوشی در نیمه دوم سال 2019، که از تیر ماه آغاز خواهد شد، معرفی شود.

شاید قیمت نهایی گوشی شیائومی می میکس 4 بیش از 1200 دلار شود که این خود یک رکورد در قیمت گوشی های شیائومی است. در حالی که سایر گوشی های پرچمدار با نمایشگر تاشو مثل میت ایکس و گلکسی فولد هر کدام بیش از 2600 دلار قیمت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *