اخبار, تلفن همراه

شیائومی سومین شرکتی خواهد بود که گوشی هوشمند تاشو معرفی می کند

گوشی هوشمند تاشو شیائومی

شیائومی سومین شرکتی خواهد بود که پس از سامسونگ و هواوی گوشی هوشمند تاشو معرفی خواهد کرد، اما نکته قابل توجه اینجاست که گوشی مذکور قیمتی کمتر از نصف قیمت گوشی های تاشو فعلی موجود رونمایی شده را خواهد داشت.

گوشی هوشمند تاشو شیائومی

گوشی جدید شیائومی که حدود چند هفته آینده رونمایی می شود یکی از سرسخت ترین رقیب های دو گوشی هواوی میت ایکس و گلکسی فولد خواهد بود. هر دوی این گوشی ها با قیمتی بیش از 2300 دلار به بازار عرضه می شوند، اما آن طور که به نظر می رسد، شیائومی می خواهد گوشی هوشمند تاشو خود را با قیمتی کمتر از 1000 دلار به بازار عرضه کند، قیمتی که حتی از ارزش گوشی های پرچمدار فعلی سامسونگ و هواوی نیز پایین تر خواهد بود.

شیائومی یکی از شرکت های چینی است که به تولید و عرضه گوشی های با کیفیت و قیمت پایین مشهور است، دلیل این امر نیز تولید و ساخت سخت افزار مرتبط با قیمت بسیار مقرون به صرفه است، برای همین موجب می شود تا این شرکت بتواند محصولاتی با حتی نصف قیمت سایر پرچمداران بازار دنیای گوشی های هوشمند عرضه کند.

بنابر گزارش وب‌سایت iGyaan، گوشی هوشمند تاشو شیائومی که فعلا از آن با اسامی می فولد (Mi Fold) و می فلکس (Mi Flex) یاد می‌شود؛ در آمریکا با قیمت 999 دلار، در اروپا 999 یورو و در کشور هند با قیمت 75 هزار روپیه به فروش خواهد رسید. ظاهرا کمپانی چینی برای معرفی این محصول، ماه‌های آوریل تا ژوئن (اوایل بهار تا اوایل تابستان) را درنظر گرفته است و پس از عرضه‌ی اولیه دستگاه در چین، آن را روانه بازارهای جهانی نیز می‌کند.

می توان یکی از دلایل پایین بودن قیمت گوشی تاشو شیائومی را استفاده از صفحه نمایش فوق ارزان تر ویژن اوکس و همچنین تهیه آن تنها به مقدار مصرف دانست. هر چند هنوز مشخص نیست که کیفیت این نمایشگر ها چقدر است و آیا توانایی رقابت با نمایشگر های اولد سامسونگ و هواوی را دارد یا خیر، اما در هر صورت می توان انتظار داشت که شیائومی همه چیز را تضمین شده به دست مشتریا برساند. شیائومی یکی از پیشگامان تولید و عرضه گوشی هایی با صفحه نمایش قدرتمند و استثنایی است، بنابراین شاید گوشی تاشو این شرکت نیز از چنین نمایشگری برخوردار باشد.

همچنین باید دید که آیا گوشی هوشمند منعطف شیائومی با تجهیز به چیپست اسنپدراگون 855 و 10 گیگ حافظه رم، در قامت یک پرچمدار ظاهر خواهد شد یا خیر؟ در ویدیوی زیر که ماه ژانویه منتشر شده بود، می‌توان شمایی از طراحی دستگاه را دید.

قیمت کمتر از 1000 دلار برای گوشی تاشو فوق العاده است و هر کاربری را برای خرید آن به سوی بازار می کشاند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *