اخبار, تلفن همراه

شیائومی رد می نوت 7 رکورد شکنی کرد

رد می نوت 7

شیائومی رد می نوت 7 یکی از سری گوشی های میان رده سال 2019 بود که به دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز شد. این گوشی در حال حاضر به رکورد تاریخی فروش بیش از 4 میلیون دستگاه رسیده است که در ادامه کلیات این امار شگفت انگیز را برای شرکت چینی شیائومی بررسی خواهیم کرد.

رد می نوت 7

گوشی شیائومی رد می نوت 7 در حال حاضر بیش از 4 میلیون دستگاه به فروش رفته است و می توان فروش فوق العاده ای را در ادامه برای این فبلت میان رده شیائومی متصور شد. گوشی هوشمند شیائومی رد می نوت 7 تا کنون به طور متوسط در ماه حدود 1.3 میلیون نسخه فروش داشته است. شیائومی نیز یکی از شرکت های چینی است که پا به پای هواوی در حال رشد و تکامل و همچنین بهتر بگوییم، عرضه گوشی های با کیفیت و قیمت پایین است. به طور مثال می توان گفت یک گوشی پرچمدار شیائومی می تواند دقیقا نصف قیمت گوشی پرچمدار هواوی را داشته باشد در صورتی که از نظر سخت افزاری با گوشی مورد قیاس، برابری می کند. این یکی از نقاط قوت شیائومی و افزایش فروش جهانی گوشی های این شرکت چینی است.

خود شرکت شیائومی پیش بینی کرده بود که تا 10 روز پیش حدود 4 میلیون دستگاه از رد می نوت 7 را به فروش می رساند. هر چند که این شرکت دقیقا مشخص نکرده بود که منظور آن ها همین گوشی رد می نوت 7 است یا خیر اما خب آن طور که مشخص است و آخرین گوشی عرضه شده توسط این شرکت نیز در دیماه همین گوشی بوده بنابراین می توان نتیجه گرفت که پیش بینی های آن ها درست از آب در آمده باشد. اوایل اسفندماه، ردمی نوت ۷ پرو با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد. ردمی نوت ۷ دارای عمر باتری مناسبی و عملکرد دوربین فوق‌العاده خوبی است که توانست در ماه اول، به رکورد فروش یک میلیونی دست پیدا کند.

گوشی شیائومی رد می نوت 7 از نظر ابعاد 159.2×75.2×8.1 میلیمتر است و 186 گرم وزن دارد. صفحه نمایش IPS LCD روی آن قرار گرفته و کیفیت صفحه نمایش نیز روی این صفحه 6.3 اینچی ،فول اچ دی پلاس با نرخ اندازه تصویر 19.5:9 است. دوربین آن دو لنز با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و لنز دوم تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی نیز 13 مگاپیکسل وضوح ثبت تصاویر دارد. همچنین این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 660 8 هسته ای با فناوری 8 نانومتری بوده و پردازنده گرافیکی آن نیز آدرنو 512 خواهد بود. قیمت دستگاه در حال حاضر بین 3 میلیون و 500 هزار تومان تا 4 میلیون تومان براورد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *