اخبار, تلفن همراه

شیائومی ردمی K30 Pro و شباهت زیادش به Redmi K30

شباهت ردمی K30 به شیائومی ردمی K30 Pro

با پایان سال 2019 ، زیر مارک شیائومی ردمی K30 Pro را راه اندازی کرد. نسخه 4G این دستگاه پس از مدت ها پس از خرید به فروشگاه ها نرفت ، در حالی که نوع 5G در اوایل ژانویه وارد مرحله پیش سفارش شد. اکنون ، همه چشم هابه دنبال تکرار بعدی در این سری هستند: Redmi K30 Pro. مانند سری K20 سال گذشته ، انتظار داریم Redmi K30 Pro بسیار شبیه K30 باشد اما با برخی از مشخصات و چند ویژگی جدید ما هم چنین انتظار داریم که قیمت بالاتر باشد ، اما انتظار نداریم که قیمتش ، به پرچمداران “عادی” برسد.

 

در زیر ،توضیحاتی را درباره Redmi K30 Pro با تمام اطلاعات موثق پیدا خواهید کرد. با نزدیک تر شدن به راه اندازی قریب الوقوع دستگاه ، حتماً این صفحه را علامت گذاری می کنید زیرا ما اغلب با اخبار آن را به روز می کنیم. از آن جا که Redmi قبلاً Redmi K30 و Redmi K30 5G را راه اندازی کرده است ، تقریباً جالب است که نوع جدید Redmi K30 Pro نامیده شود. با این حال ، سامسونگ اخیراً با تغییر نام سری سامسونگ گلکسی S11 به سری Galaxy S20 سامسونگ ، موارد را تغییر داده است ، بنابراین دیگر چه کسی می داند؟ ما می خواهیم شرط بندی کنیم که K30 Pro نام رسمی است ، اگرچه هنوز هیچ تائیدی در مورد آن نداریم.

شیائومی ردمی K30 Pro ؛ آیا این بهترین پرچمدار مقرون به صرفه است؟

ما اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار داریم. Tipster Sudhashu Ambhore توئیت کرد که K30 Pro در مارس 2020 راه اندازی می شود. تاریخ خاصی از این تاریخ وجود ندارد ، اما این خیلی چندان دور نیست ، بنابراین باید به زودی یک تاریخ دقیق داشته باشیم. اگر Redmi K20 را از یک دست و Redmi K20 Pro در یک دست دیگر دارید ، احتمالاً نمی توانید تفاوت های موجود بین آنها را بگویید. هر دو دستگاه دارای دوربین های سلفی پاپ آپ ، بدنه  یک اندازه ، صفحه نمایش با اندازه یکسان و حتی وضوح صفحه نمایش یکسان هستند.

مانند K20 Pro و K20 ، ما انتظار نداریم شیائومی ردمی K30 Pro خیلی متفاوت از K30 باشد!

با این حساب ، ما انتظار نداریم Redmi K30 و Redmi K30 Pro بسیار متفاوت از یکدیگر به نظر برسند. Redmi K30 دوربین سلفی پاپ آپ را برای طراحی بریدگی صفحه نمایش رها کرد . سیستم چهار دوربینی به صورت عمودی در قسمت عقب K30 نیز باید به K30 Pro منتقل شود ، از جمله طراحی آینه های مدور اطراف آن. هر دستگاه در خط Redmi K دارای برخی از رنگ های تزئینی واقعاً سرگرم کننده است ، بنابراین ما کاملاً انتظار داریم K30 Pro در رنگ های سرگرم کننده ای نیز بیاید. K30 به رنگ آبی ، قرمز و بنفش عرضه شده است ، بنابراین غیرقابل قبول نیست که فرض کنید Redmi K30 Pro در بعضی یا تمام آن رنگ ها عرضه خواهد شد.

شیائومی ردمی K30 Pro و مشخصات و ویژگی ها

K20 و K20 Pro تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. اگرچه در زیر کاپوت ، آنها بسیار متفاوت بودند. K20 Pro دارای برجسته هایی با مشخصات داخلی آن است ، بنابراین انتظار داریم Redmi K30 Pro شاهد پیشرفت های داخلی نسبت به K30 باشد. این اساساً با توجه به این واقعیت است که K30 Pro با جدیدترین و بزرگ ترین پردازنده هوشمند گوشی هوشمند Qualcomm Snapdragon 865 همراه خواهد بود. K20 Pro با جدیدترین اسنپدراگون 855 در سال 2019 همراه بود ، بنابراین منطقی است که پیگیری ها را ببینید. نسخه 2020 برای ضبط ، K30 دارای یک اسنپدراگون 730G است ، نسخه کمی به روز شده Snapdragon 730 K20.

جالب اینجاست که هم K20 و هم K20 Pro از نمایشگرهای Super AMOLED برخوردار بودند ، در حالی که K30 دارای یک LCD IPS کاهش یافته است. این احتمال وجود دارد که K30 Pro بتواند به جای یک پانل LCD از پنل OLED برخوردار باشد ، اما ما مطمئن نیستیم. Redmi K30 دارای نرخ تجدید صفحه نمایش 120 هرتز است که در صورت داشتن پنل OLED ، صرفاً به دلیل ارزان بودن ، در دستگاه مانند K30 Pro ظاهر نمی شود. با این وجود ، کاملاً ممکن است که K30 Pro در ارائه پنل OLED با نرخ تازه سازی صفحه نمایش 120 هرتز به OnePlus 8 بپیوندد.

تفاوت های بزرگ بین K30 و شیائومی ردمی K30 Pro

یکی دیگر از ویژگی های K30 در مقایسه با سری K20 که از آن کاسته شده است ، سنسور اثر انگشت است. K30 دارای حسگر اثر انگشت در کنار هم است در حالی که هر دو K20 و K20 Pro از حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش برخوردار هستند. بسیار محتمل است که Redmi K30 Pro شاهد بازگشت سنسور صفحه نمایش باشد. هم چنین به احتمال زیاد K30 Pro در مقایسه با K30 دارای برخی از به روزرسانی های دوربین است. این پردازنده اسنپدراگون 865 اگر در K30 Pro قرار بگیرد ، در آنجا تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد. با این حال ، از آنجا که K30 در حال حاضر دارای چهار لنز بسیار با کیفیت است ، ما مطمئن نیستیم که K30 Pro چقدر می تواند بدون افزایش چشمگیر قیمت ، آنها را بهبود ببخشد .صحبت از پردازنده ، اسنپدراگون 865 با مودم 5G داخلی ساخته شده است. این به شدت نشان می دهد که نسخه های 4G و 5G از K30 Pro وجود نخواهد داشت. در عوض ، فقط باید یک نسخه وجود داشته باشد که از 5G و نسخه 4G به هیچ وجه پشتیبانی نمی کند. در پایان ، ما فکر می کنیم Redmi برخی از جنبه های اصلی Redmi K30 را کاهش داده است تا مطمئن شویم که تفاوت بیشتری بین آن و Redmi K30 Pro وجود خواهد داشت. این به احتمال زیاد با سری K20 مسئله ای بوده است زیرا انواع Pro در آن خانواده بسیار مشابه بودند.

 

شما می توانید از طریق این لینک همه محصولات Redmi K30 را مشاهده و خریداری نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *