اخبار, تلفن همراه

شیائومی ردمی K30 5G اولین پرچمدار 2020 با طراحی بی نقص

شیائومی ردمی K30 5G اولین پرچمدار 2020 با طراحی بی نقص

یکی از اولین پرچمدار های 2020 ؛ شیائومی ردمی K30 5G

شیائومی ردمی K30 5G یکی از اولین پرچمداران سال 2020خواهد بود. Redmi K20 بین تاریخ عرضه چینی و هندی تفاوت 6 هفته ای دارد و این می تواند با K30 نیز ادامه یابد.  مدیر کل Redmi ؛ لو وایبینگ پیش از این اظهار داشت كه Redmi K30 Pro در سال 2020 عرضه خواهد شد. به نظر می رسد قسمت پشتی از شیشه ساخته شده است و چهار دوربین به طور عمودی در امتداد ستون فقرات قرار گرفته اند. محافل تزئینی را می توان در اطراف دوربین نیز مشاهده کرد ، اما احتمالاً این موارد فقط برای زیبایی شناسی است. این اسلاید نشان می دهد که تلفن دارای حاشیه هایی نسبتاً باریک در طرفین و هم چنین قسمت بالا است. در حالی که Redmi K20 هیچ شکافی ندارد ، به نظر می رسد Redmi K30 با مکانیزم دوربین سلفی پاپ آپ به نفع یک شکاف پانچ با دو دوربین سلفی کار می کند. این اولین دستگاه شیائومی با صفحه نمایش سوراخ پانچ است. اسکنر اثر انگشت ساخت و ساز در صفحه نمایش AMOLED باید بازگردد. با وضوح 2،400 x 1،080 ، همچنین تأیید شده است که ما به دنبال یک نسبت ابعاد 20: 9 هستیم که در 6.67 اینچ پخش شده است. به نظر می رسد حاشیه بالای صفحه نمایش نیز گوشواره را در خود جای داده است. هیچ صفحه نمایش پشتی به اشتراک گذاشته نشده است ، اما ما انتظار داریم که این صفحه هم چنان به ارائه یک صفحه شیشه ای خمیده با دوربین های متعدد ادامه دهد. تصاویر زنده از ادعا شده Redmi K30 در اینترنت گرد هم آمدند که تلفنی با دوربین پانچ دو سوراخ نشان می داد. این کار را با یک دانه نمک میل کنید ، اما هیچ تلفن هوشمند اصلی دیگر در بازار با شکاف قرص در گوشه سمت راست با یک صفحه نمایش مسطح وجود ندارد. این بسیار خوب می تواند اولین نگاه ما به دستگاه باشد. تصاویر زنده اضافی از دستگاه در Weibo ظاهر شد ، اما در یک مورد تحریم پیش تولید قرار دارد.

صفحه نمایش شیائومی ردمی K30 5G

این صفحه نمایش هم چنین چند عنصر دیگر از Redmi K30Pro را تأیید می کند. صفحه نمایش می تواند بین نرخ تجدید 60Hz و 120Hz تغییر کند ، که روند بزرگی برای سال 2020 خواهد بود. مشخصات داخلی که توسط معیار AIDA64 به رسمیت شناخته شده است ، استفاده از GPU Adreno 618 را نشان می دهد ، این بدان معنی است که حداقل یکی از انواع آن است و طراحی شده توسط پردازنده گرافیکی Snapdragon 730 است .این گوشی توسط MIUI 11 اجرا  می شود.

پردازنده و عملکرد شیائومی ردمی K30 5G

Redmi K20 Pro با تراشه Snapdragon 855 ارزانترین تلفن بود ، در حالی که Redmi K20 اولین نفری بود که از اسنپدراگون 730 استفاده می کرد. این بار برای یک چیپست MediaTek.اگر به این نشت اعتقاد داشته باشید ، این دومین وسیله اصلی شیائومی خواهد بود که به جای اسنپدراگون یکی از چیپست های مدیاتک است و اولین دستگاه آن Redmi Note 8 Pro است. نام چیپست هنوز مشخص نشده است ، اما با استفاده از گره 7 نانومتری تولید می شود. مدیاتک یک چیپست پرچم دار در حال توسعه دارد که حتی از Helio G90T قدرتمندتر خواهد بود و انتظار می رود که اواخر امسال وارد تولید انبوه شود. با توجه به اینکه هنوز پلتفرم اسنپدراگون 865 هنوز به طور رسمی رونمایی نشده است ، ممکن است به موقع برای Redmi K30 آماده نباشد ، یا ممکن است در ابتدا خیلی گران باشد. حداقل یکی از انواع آن توسط چیپست اسنپدراگون 730 تغذیه خواهد شد. نتایج بنچمارک AIDA64 به بیرون درز کرده است که شامل GPU Adreno 618 می باشد که تنها GPU سازگار است. با اعلام Qualcomm Snapdragon 765G جدید 5 گیگابایت ، می توانیم شاهد اجرای یکی از انواع آن باشیم. یک تیزر دیگر تأیید کرد که این گوشی دارای یک باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30W است که این گوشی را به طور کامل در یک ساعت شارژ می کند.

اتصال 5G شیائومی K30

دلیل دیگر مراجعه به چیپست MediaTek در آینده ، سازگاری 5G است. گفته می شود این چیپست با نام تجاری هنوز به مراتب ارزان تر از قیمت 5G رقابت است و از این رو Redmi K30 می تواند یکی از پرچمدارهای ارزان قیمت تر 5G باشد که در سال 2020 عرضه شد.این تلفن از Dual 5G پشتیبانی می کند ، و آن را مطابق با هر دو حالت SA (Standalone) و NSA (Non Standalone) برای اتصال تئوریک بهتر با تکیه بر زیرساخت های موجود LTE که ممکن است استقرار 5G منطبق با آن نباشد ، نیست. این چیپست همچنین با طعم غیر 5G برای بازارهایی مانند هند در دسترس خواهد بود که 5G می تواند چند سال دیگر طول بکشد تا جریان اصلی باشد تا هزینه ها پایین بیاید. MediaTek تأیید کرده است که SoC قبل از آمدن به هند در مرحله اول در بازارهای اروپا و چین آغاز خواهد شد.

شما می توانید از طریق این لینک همه محصولات Xiaomi Redmi K30 را مشاهده و خریداری نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *