تلفن همراه

شیائومی ردمی 9 ؛ میانرده ای ارزان قیمت

شیائومی ردمی 9 ؛ میانرده ای ارزان قیمت

شیائومی ردمی 9

سری گوشی های ردمی، همیشه قیمت مناسب را عامل اصلی پیشرفت خود دانسته است. قیمت مناسب شیائومی ردمی 9 باعث نشده که Xiaomi شامل چهار سنسور دوربین ، یک نمایشگر Full HD ، Corning Gorilla Glass 3 ، USB-C ، شارژ سریع ، شارژ معکوس و بلستر IR در Redmi 9 نباشد. برای رسیدن به قیمت پایین ، Redmi 9 با کارآیی، RAM و فضای ذخیره سازی متفاوتر از دستگاه های گران قیمت است. این قیمت همچنین منعکس کننده ساخت و ساز است ، بدون آلیاژهای فانتزی ، لبه های پاره ای و صفحه نمایش منحنی. پلاستیک زیادی وجود دارد و احساس کلی آن ساده است. با این حال ، این به این معنی نیست که ساخت این گوشی بی کیفیت است. Redmi 9 گوشی محکمی است. شما می توانید با اعتماد به نفس آن را در دست بگیرید و هیچ وقت نگران این نباشید که موبایل سقوط کند، زیرا که در برابر ضربه مقاوم است.

شیائومی ردمی 9 ؛ با قیمت 160 دلار !

با در نظر گرفتن زمینه ، قیمت و ارزش پول ، Redmi 9 به طرز شگفت انگیزی خوب است. باید اعتراف کنم که در ابتدای بررسی این گوشی کمی غر می زدم. با این حال ، بعد از مرور اطلاعات ردمی9 ، باید خودم را به خاطر پیش داوری در آن تنبیه کنم. انتظار چنین تجربه خوشایندی را از یک تلفن هوشمند 160 دلاری نداشتم. اگر بودجه من اندک بود قصد خرید موبایل داشتم، مطمئنا انتخاب من Xiaomi Redmi 9 می بود. طراحی ساده REDMI 9 پشت گوشی پلاستیکی است اما شیائومی این مورد را به یک امتیاز مثبت تبدیل کرده است. یک طراحی دایره ای جالب در اطراف ماژول دوربین وجود دارد که Xiaomi می گوید ، “حس تعادل و ظرافت رابه گوشی می دهد”. در واقع این یک روش بد برای توصیف آن نیست.  پشت آن بافت است که باعث  جلوگیری از اثر انگشت می شود. Redmi 9 در سه رنگ خاکستری کربنی ، سبز اوشن و بنفش غروب خورشید ارائه می شود. هر یک از آنها دارای یک طراحی شیب دار هستند ، که به طور قابل توجهی از بی حالی را کاهش می دهد.

دارای نمایشگر 6.53 اینچی

این گوشی هوشمند ارزان قیمت با صفحه نمایش 6.53 اینچی FHD + Dot Drop عرضه می شود که برای محافظت از آن دارای پوشش Corning Gorilla Glass 3 است. وضوح صفحه نمایش 2340×1080 پیکسل با نسبت ابعاد 19.5: 9 میباشد. ابعاد گوشی 163.3 میلی متر 77 77 میلی متر 9. 9.1 میلی متر (HXWXT) و وزن آن در حدود 198 گرم است. علاوه بر این ، شما می توانید تلفن را در گزینه های مختلف رنگی مانند Carbon Grey ، Sunset Purple و Green Ocean خریداری کنید.

نرم افزار REDMI 9 Redmi 9  از شیائومی به پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio G80 مجهز است تا بتوانید بدون هیچ تأخیری روی گوشی خود چند اپلیکیشن را اجرا کنید. علاوه بر این ، این تلفن هوشمند در انواع مختلف ذخیره سازی مانند 3 گیگابایت RAM + 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت RAM + 64 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس است. همچنین می توانید حافظه داخلی Redmi 9 را با استفاده از کارت microSD تا 512 گیگابایت افزایش دهید.

دوربین شیائومی ردمی 9

اگر در مورد مشخصات دوربین Redmi 9 صحبت کنیم ، تلفن با تنظیم دوربین چهارگانه ارائه می شود. در قسمت عقب ، یک دوربین زاویه دید 13 مگاپیکسل با دیافراگم f / 2.2 ، یک دوربین زاویه دید فوق العاده 8 مگاپیکسل با دیافراگم f / 2.2 ، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسل با دیافراگم f / 2.4 و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسل با f دیافراگم /2.4. و در جلو با یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.0 برای کلیک کردن روی برخی از سلفی های خیره کننده مجهز خواهد شد.

باتری شیائومی ردمی 9

شیائومی ردمی 9 دارای یک باتری 5020 میلی آمپری غیرقابل جابجایی بوده که از فناوری شارژ سریع TM 3.0 و شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می کند و تلفن همراه دارای Android 10 با MIUI 12 در بالا است. جدا از این ، تلفن همراه دارای گزینه های مختلف اتصال از جمله Wi-Fi 802.11 ، ac / b / g / n / n 5GHz ، 4G (از باندهای هند پشتیبانی می کند) ، 3G ، 2G ، Wi-Fi Direct ، Hotspot موبایل ، بلوتوث ، GPS ، جک 3.5 میلی متری صدا ، رادیو FM و درگاه USB Type-C. سنسورهای موجود در گوشی شامل حسگر اثر انگشت ، حسگر نور ، حسگر مجاورت ، شتاب سنج و قطب نما هستند.

قیمت شیائومی ردمی 9 در هند

قیمت گوشی های هوشمند شیائومی ردمی 9 در هند احتمالاً 11790 روپیه است. در مورد گزینه های رنگی ، گوشی هوشمند شیائومی ردمی 9 ممکن است در رنگ های Green Green ، Sunset Purple ، Carbon Grey باشد.

شما می توانید از طریق این لینک لوازم جانبی Redmi 9 را خریداری نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *