اخبار

شیائومی ردمی نوت 8 پرو سلطان میانرده تمام برند ها

سبقت شیائومی از سایر برند ها به کمک شیائومی ردمی نوت 8 پرو

از آغاز سپتامبر 2019 و پس از عرضه جدید ترین های شیائومی، این برند مجددا در حال سبقت گرفتن از بقیه ی برندهاست. یکی از شاهکار های آن ردمی نوت ۸پرو می باشد.یک گوشی هوشمند که سازنده های آن ،آن را سلطان گوشی هایی که میانرده هستند می دانند.
شیائومی ردمی نوت 8 پرو سلطان میانرده تمام برند ها

شیائومی ردمی نوت 8 پرو سلطان میانرده تمام برند ها

دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی

این گوشی دارای یک صفحه نمایش لمسی۶.۵۳اینچی است که روشنایی فوق‌العاده بالایی دارد،با وضوح ۱۰۸۰در۲۳۴۰پیکسل که توسط یک پردازنده رسانه ای بسیار معروف طراحی شده و کنتراست بالایی را ارائه می دهد.

بهره مندی از اندروید 9

این تلفن همراه دارای رم ۶گیگا بایتی است وبا اندروید ۹اجرا میشود.
هر شخصی که با برند شیائومی و استراتژی آن آشنایی دارد، به خوبی می‌داند که عملکرد این گوشی برای تولید کنندگان نسبت به قیمت آن ارجعیت دارد. و این در مورد Xiaomi Redmi Note 8 Pro نیز صادق است.
این گوشی با رم 6 و حافظه داخلی ۶۴گیگا بایت در اروپا باقیمت ۲۴۹٫۹یورو عرضه شده است.

در 3 رنگ متنوع

شیائومی در ابتدا دو رنگ رابرای این گوشی ارائه می‌دهد سبز زیتونی که یک رنگ برجسته و زیبا است ویرایش اشخاصی که  رنگی خاص را می پسندند خاکستری کلاسیک یک گزینه ی عالی است.
شیائومی قصد دارد کمی بعد تر رنگ سفید مرواریدی را برای را اضافه نماید.
این گوشی تمرکز ویژه ای روی دوربین دارد و از این حیث گوشی با اهمیتی به شمار می آید. شیائومی ردمی نوت ۸ پرو نخستین گوشی دنیاست که از حسگر 64 مگاپیکسلی بهره می گیرد واین حسگر مجهز به ترکیب کردن پیکسل ها به صورت چهار گانه (Quad-binning) است.

دوربین سلفی 20 مگا پیکسلی

دوربین سلفی۲۰مگا پیکسلی ردمی  نوت ۸پرو، در داخل بریدگی بالای نمایشگر آن جا گرفته است.
این گوشی اولین مدل از برند شیائومی می باشد که به سیستم خنک کننده ی مایع مجهز شده است و امکان اتصال هم زمان به شبکه ی ۴Gووافای دارد که در نوع خود بسیار جالب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *