اخبار, تلفن همراه

شیائومی ردمی نوت 8 پرو بالاتر از سایر میانرده ها!

شیائومی ردمی نوت 8 پرو بالاتر از سایر میانرده ها!

نگاهی به میانرده جدید شیائومی؛ ردمی نوت 8 پرو

در بخش میان رده ها شیائومی در چند سال گذشته یک قدم بزرگ و بزرگ برداشته است. ما نمی توانیم کمک کنیم ولی به یاد داشته باشید یک تجارت کوچک را که در سال 2010 تاسیس شد که برای اولین بار در جهان ساخته شد ، با Xiaomi Mi 1 که در آن زمان به عنوان “تلفن شیائومی” شناخته شد.  هرچند امروزه ، شیائومی یکی از سریع ترین شرکت های در حال رشد جهان است. جدیدترین میانرده این برند ردمی نوت 8 پرو می باشد:

دستگاه های Redmi نیز بخش بزرگی از این موفقیت را به خود اختصاص می دهند و برای اینکه بیشتر روی جسارت این موفقیت تمرکز داشته باشیم و تلفن های Redmi را حتی محبوب تر و اصلی تر جلوه دهیم ، اخیراً این شرکت دچار شکست شد. اولین دستگاه های موجود در این سری Redmi Note 7 بود که شامل Redmi Note 7 و Redmi Note 7 Pro بود. شرکت Redmi K20 Pro و Redmi 7A ، این شرکت بار دیگر با راه اندازی Redmi Note 8 و Redmi Note 8 ، سری جدید Redmi Note خود را تمدید می کنند. نرم افزار سری Redmi Note 7 از تلفن های هوشمند شگفت انگیز میان رده ساخته شده است و انتظار نداریم چیز دیگری از سری Redmi Note 8 باشد.
گوشی Redmi Note 8pro، با این حال موردی است که بیش ترین توجه را در این زمان به وجود آورده است. Redmi Note 7 Pro که در بررسی خود “بسته سخت افزاری عالی برای بودجه” به حساب می آید ، توانست با ارائه یک برگه مشخصات محکم و برچسب قیمت پایین ، اکثر رقبای خود را کم رنگ کند و Redmi Note 8 Pro تلاش می کند  همان کاری را انجام دهد که قبلاً انجام داد Aamir قبلاً نخستین افکار خود را در مورد این دستگاه به اشتراک گذاشته است ، و به نظر می رسد که به عنوان جانشین شایسته Redmi Note 7 Pro ، از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است. با وجود امکاناتی مانند یک دوربین دوربین عقب چهار 64 مگاپیکسلی و MediaTek Helio G90T در روده ، مطمئناً یک وسیله جالب است .

آیا شیائومی ردمی نوت 8 پرو از 5G پشتیبانی می کند؟

گوشی Xiaomi Redmi Note 8 Pro قصد دارد بازار هند را به بازار عرضه کند و به دلیل ویژگی های کیفیت و طراحی شگفت انگیز مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. 5G هنوز راه اندازی نشده است و ثابت نیست. Xiaomi Redmi Note 8 Pro از 5G پشتیبانی نمی کند.
دوربین وباتری:
گوشی شیائومی ردمی نوت ۸پرو یک دستگاه میان رده است که از نمایشگری بی عیب و نقص برخوردار است. با داشتن دوربین با وضوح بالا و لنزهای سلفی پاپ آپ ، می توانید از عکاسی بی نقص لذت ببرید. از نظر عمل کرد ، آنقدر با ترکیب سخت افزار داخلی و نرم افزار خوب است که برای پاسخ گویی به انتظارات مدرن مهندسی شده است. ظرفیت باتری نیز برای مراقبت از نیاز روزانه کافی است. اما ، در صورت مصرف زیاد ، ممکن است دستگاه گرم شود.

نمایشگر ردمی نوت 8 پرو

گوشی Xiaomi Redmi Note 8 Pro نمایش گر کاملی دارد که قد 6.53 اینچ دارد. دارای رزولوشن 1،080 x 2،340 پیکسل و تراکم شدید 395 dpi است. صفحه نمایش IPS LCD تجربه مشاهده همه جانبه را ارائه می دهد
از نظر اپتیک ، این تلفن هوشمند دارای دوربین 64MP + 8MP + 2MP + 2MP است که تجربه عکاسی چشم گیر را ارائه می دهد. در قسمت جلویی ، لنزهای 20 مگاپیکسلی عکس های جالب سلفی را نشان می دهد.

پیکربندی و ذخیره سازی

گوشی Xiaomi Redmi Note 8 Pro از یک چیپست جدید MediaTek Helio G90T بهره می برد که عملکرد پایداری را در هنگام بازی و چند وظیفه دیگر را فراهم می کند. هم چنین دارای یک پردازنده هشت هسته ای حاوی پردازنده دو هسته ای Cortex A76 2.05GHz و پردازنده شش هسته ای Cortex A55 2GHZ Cortex A55 است.  علاوه بر این ، یک پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP4 وجود دارد که در حالی که یک رم 6 گیگابایتی عملکرد صاف و گرافیکی دارد گرافیک عالی را ارائه می دهد.
برای ذخیره سازی ، حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد که می تواند با کمک یک کارت microSD به 512 گیگابایت گسترش یابد.

 اتصال

گوشی Redmi Note 8 Pro یک باتری Li-Po را با ظرفیت 4500mAh در اختیار شما قرار می دهد. این می تواند مقدار کافی از پشتیبان تهیه کند تا کاربران بتوانند در طول روز مشغول بمانند. علاوه بر این ، از فناوری شارژ سریع  برخوردار است که می تواند باتری را در مدت زمان کوتاه دوباره پر کند. در مورد اتصال ، از شبکه های 4G VoLTE پشتیبانی می کند. همچنین دارای Wi-Fi 802.11 ، b / g / n ، Hotspot Mobile ، Bluetooth ، GPS با A-GPS ، Glonass ، USB Type-C و غیره است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *