اخبار, تلفن همراه

شیائومی بلک شارک 3 با چینش دوربین سه گانه جدید وارد بازار می شود

شیائومی بلک شارک 3

انتظار می رود شیائومی ظرف 3 روز ، در تاریخ 3 مارس ، بسته بندی گوشی جدید بازی شیائومی بلک شارک 3 خود را از عرضه کند. در حالی که دوربین ها به طور واضح تمرکز اصلی این دستگاه نیستند ، هنوز خوب است که حداقل بخشی از مشخصات فنی این گوشی را ببینید. طراحی جدید خشن این گوشی به صورت آنلاین ظاهر شده است و ظاهری بهتر از طراحی پشت آن ارائه می دهد ، از جمله مواردی که تنظیم خاص دوربین تنظیمات سه گانه است.

ما قبلاً موفق شده ایم در یکی از فیلم های تیزر قبلی که توسط مدیرعامل شیائومی مدیر عامل شرکت شیائومی به اشتراک گذاشته شده است ، نگاهی دقیق تر به طراحی چند سطحی پنل پشتی روی شیائومی بلک شارک 3 در یکی از فیلم های قبلی تیزر بپردازیم. ماژول دوربین ، همان راه حل ضمیمه شارژ مغناطیسی به همان اندازه خاص و جلوه های نورپردازی LED ، در پانل پشت دستگاه کاملاً مطابقت دارد. با توجه به ویژگی مهم دیگر کانونی که در گوشی حضور خواهد داشت ، دوربین پاپ آپ نیز مشاهده می شود.

شیائومی بلک شارک 3


محصولات مرتبط:


دوربین اصلی سه گانه شیائومی بلک شارک 3

شیائومی بلک شارک 3

با توجه به تصویر منتشر شده از دوربین ، اطلاعات واقعی کمی در مورد سه لنز آن نداریم ، فراتر از برخی گمانه زنی ها که نشان می دهد لنز اصلی گوشی یک سنسور 64 مگاپیکسلی واید باشد. حداقل ، ما یک عکس مبهم از خود ماژول برای پشتیبان گیری از طرح غیرقانونی خام داریم. با توجه به جزئیات دیگر سخت افزارها ، ما می دانیم که Black Shark 3 در یک نسخه پایه و یک نسخه Pro در دسترس خواهد بود. تنها تفاوت قطعاً تأیید شده بین این دو ، در این مرحله ، ظرفیت باتری – 4،720mAh و 5000 میلی آمپر ساعت در وانیل و Pro است.

شارژر گوشی بلک شارک 3

تا آنجا که می دانیم ، هر دو یک راه حل شارژ سریع 65W برای باتری های گفته شده به اشتراک می گذارند. همچنین سایر بیت های مورد تأیید دیگر شامل نرخ تازه سازی صفحه نمایش 120 هرتز ، تراشه Snapdragon 865 ، تا 16 گیگابایت حافظه رم ، جک صوتی 3.5 میلیمتری و پورت Type-C است. به نظر می رسد که اوایل سال 99 زمان خوبی برای رونمایی از گوشی سری جدید گیمینگ شیائومی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *