اخبار, تلفن همراه

شیائومی بلک شارک 3 اولین گوشی با 16 گیگابایت رم

بلک شارک 3

به نظر می رسد که شیائومی بلک شارک 3 اولین گوشی با 16 گیگابایت رم باشد که به بازار عرضه می شود. این گوشی اولین محصول گیمینگ است که احتمالا در سال 2020 معرفی و عرضه شده و بتواند از جدیدترین تکنولوژی ها و امکانات بهره مند شود.

یک مدل شیائومی بلک شارک با شماره مدل SHARK KLE-AO به زودی عرضه می شود و اعتقاد بر این است که Black Shark 3 در ماه گذشته در چین مجوز رونمایی را نیز دریافت کرده است. این گواهینامه جزئیات زیادی در مورد دستگاه فاش نکرده اما نشان می دهد که پشتیبانی 5G در این محصول جدید شیائومی موجود باشد.

شیائومی بلک شارک 3

جدا از پشتیبانی 5G که در این دستگاه به صورت پیش فرض قرار می گیرد ، یک راهنما فاش کرده است که Black Shark 3 با رم شگفت انگیز 16 گیگابایتی همراه خواهد بود. طبق گفته راهنما ، این امر به طور بالقوه می تواند گوشی هوشمند گیمینگ را به نخستین گوشی دارای چنین رم بزرگی تبدیل کند. در صورت تحقق واقعیت ، مطمئناً فروش این گوشی از تصورات بسیار بیشتر خواهد شد.


محصولات مرتبط:


کلیات شیائومی بلک شارک 3  از Black Shark 2 Pro گرفته شده است که آخرین تلفن سازنده چینی بود که در ماه ژوئیه سال 2019 رونمایی شد. Black Shark2 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.39 اینچی FHD + ، پردازنده Snapdragon 855+ و بسته های دیگر است. باتری 4000mAh با پشتیبانی از شارژ سریع 27W.

بلک شارک 3

مشخصات فنی

به نظر می رسد که شیائومی بلک Shark 3 به پردازنده اسنپدراگون 865g مجهز شود و همچنین رم 16 گیگابایت LPDDr5X در اختیار داشته باشد. از نظر میزان حافظه این گوشی به 512 گیگابایت حافظه داخلی UFs 3.0 مجهز خواهد شد، اگر چه نسخه حافظه 256 گیگابایت آن نیز موجود می شود. از سوی دیگر انتظار داریم یک باتری 4700 میلی آمپر ساعت به همراه شارژر فست شارژ 40 وات یا 50 وات روی بلک شارک 2 مجهز شود.

این گوشی البته از دوربین زیاد قدرتمندی بهره نخواهد برد و بیشتر هدف گذاری شرکت شیائومی روی کارایی این محصول است. احتمالا از یک لایه گرافیت و لوله های خنک کننده مایع به همراه ژل خنک کننده و لایه اضافی کاهش دما برای پایین آوردن میزان گرمایش دستگاه تا 12 درجه سانتی گراد نیز روی این محصول استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *