اخبار, تلفن همراه

شارژ سریع 40 واتی هواوی به پی 30 پرو راه پیدا می کند

شارژ سریع 40 واتی

هواوی شرکت پیشرو در ارائه سیستم های شارژ سریع است. شارژ سریع 40 واتی هواوی ، توسط این شرکت به زودی در گوشی هواوی پی 30 پرو قرار خواهد گرفت. این تکنولوژی در ابتدا روی گوشی هواوی میت 20 وجود داشت، همچنین هواوی میت ایکس از شارژ سریع 55 واتی مخصوص به خود هواوی بهره می برد.

شارژ سریع 40 واتی

هواوی یکی از شرکت های برتر تولید گوشی در سال 2018، به طور دقیق تر دومین شرکت برتر تولید گوشی هوشمند در سال 2018، به سمت تولید گوشی هایی با فناوری شارژ سریع رفته. شارژ سریع 40 واتی هواوی در حال حاضر روی گوشی هواوی میت 20 قرار دارد، و به طور قطع به یقین ، بر روی گوشی هواوی پی 30 پرو نیز قرار داده خواهد شد. این تکنولوژی جدید از TENNAA مجوز دریافت کرده و به زودی شاهد به کارگیری آن خواهیم بود.

بر این اساس ، هواوی پی 30 پرو، از سیستم شارژ سریع 40 واتی هواوی بهره خواهد برد و در کنار آن نیز هواوی پی 30 به همان شارژر معمولی 225 واتی مجهز خواهد شد. ب. در نظر داشته باشید که شارژ سریع 40 وات خیلی هم جدید نیست٬ خود هواوی سال گذشته میلادی در گوشی میت 20 پرو بود که این فناوری را برای نخستین بار به گوشی‌های هوشمند‌ آورد.

البته هنوز هم هواوی سیستم قدرتمند 55 واتی شارژ خود را تنها بر روی میت ایکس ، گوشی تاشو هواوی، تست کرده و به هیچ وجه قصد ندارد تا میت 30، این شارژ سریع را روی گوشی های هوشمند خود عرضه کند. هر چند که سایر شرکت های چینی مثل اوپو گوشی هایی با فناوری شاژ سریع به مراتب قدرتمند تر در بازار عرضه کرده اند.. با این حال فناوری شارژ آن‌ها هنوز هم از بسیاری از شرکت‌ها نظیر وان پلاس (با ارائه‌ی شارژ سریع 30 وات) سریع‌تر است و می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. شرکت وان پلاس نیز می تواند با معرفی گوشی جدید خود به نام وان پلاس 7 در بازار گوشی های پرچمدار با سیستم شارژ سریع ، حرفی برای گفتن داشته باشد.

به هر ترتیب انتظار می‌رود گوشی‌های هواوی پی 30 و پی 30 پرو در تاریخ 26 مارس (6 فروردین 98) در رویداد خبری ویژه‌ای که هواوی در پاریس برگزار خواهد کرد معرفی شوند. هنوز از قیمت و سایر مشخصات این گوشی ها خبری نیست، اما به نظر می رسد که هواوی سنت شکنی کند و قیمت هایی به مراتب بالاتر را برای گوشی های هوشمند ، با دوربین حرفه ای ، ارائه دهد. منابع خبری نرخ قیمت 1200 تا 1400 دلار را برای هواوی پی 30 پرو ، تخمین زده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *