اخبار, تلفن همراه

شارژ بی سیم معکوس هواوی میت 20 پرو چیست

شارژر بی سیم معکوس هواوی میت 20 پرو

جدیدترین گوشی هواوی دارای قابلیتی ویژه است. شارژ بی سیم معکوس هواوی میت 20 پرو ، قابلیتی منحصر به فرد است که در هیچ یک از گوشی های موجود حال حاضر دنیا به جز هواوی شاهد آن نیستیم. در ادامه با روند کلی این تکنولوژی و مشخصات کامل شارژ بی سیم معکوس آشنا خواهیم شد.

شارژر بی سیم معکوس هواوی میت 20 پرو

در دوره ای زندگی می کنیم که بیش از 90 درصد وسایل اطرافمان را تکنولوژی و مدرنیزه فرا گرفته است. سال 2018 ، یک نقطه عطف برای محصولاتی بود که کاملا به سمت هوشمند سازی حرکت کردند و زندگی ما را به این عرصه سوق دادند. هوشمند سازی سراسر زندگی جدید ما را در بر گرفته. از گوشی های موبایل بگیرید تا سیستم های خانگی مثل تلویزیون و اسپلیت و یخچال و گاز و سایر وسایل تا دیگر تجهیزات مثل خودرو و غیره.

البته نقطع عطف همه این هوشمد سازی ها، گوشی های هوشمند هستند. چرا که با گوشی هوشمند به دنیای مجازی وارد می شویم، سیستم های اطرافمان را کنترل می کنیم و با دستیار صوتی هر کاری که دوست داشته باشیم انجام می دهیم. این وسایل به ابزارهایی روزمره مثل ساعت، بولتن خبری، دوربین، صندوق پستی، جی‌پی‌اس و … تبدیل شده‌اند. بنابراین طبیعی است که از آن‌ها به خوبی مراقبت کنیم. ما آن‌ها را با کاورها می‌پوشانیم و برای صفحه‌ نمایششان محافظ‌ می‌گذاریم تا هوایشان را داشته باشیم.

اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی که باتری شروع به خالی شدن می‌کند یا حتی بدتر خاموش می‌شود، آن هم زمانی که ما دسترسی به برق یا شارژر نداریم؟ همه ما در این موقعیت بودیم و آن را لمس کرده‌ایم. «اضطراب باتری کم» سندرم زندگی مدرن است. احساس استرس و اضطراب که گاهی اوقات باعث می‌شود که فرد از گردش بیرون شهر بزند و به خانه برگردد یا حتی از غریبه‌ای شارژر بخواهد. خوشبختانه هواوی میت 20 پرو (HUAWEI Mate 20 Pro) این مساله را با تکنولوژی نوین خود، برطرف می‌کند.

شارژر بی سیم معکوس هواوی میت 20 پرو

شارژ بی سیم معکوس هواوی میت 20 پرو

علاوه بر باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی که می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد ، HUAWEI Mate 20 Pro یک شارژر هواوی سوپرشارژ 40 واتی دارد که در مدت 30 دقیقه می‌تواند باتری را حدودا 70 درصد شارژ کند. علاوه بر این، گوشی از شارژ سریع بی سیم 15 واتی پشتیبانی می‌کند که سریع‌ترین شارژ بی سیم حال حاضر دنیا در این صنعت است. اما این یکی هم خبر اصلی ماجرا نیست.

شارژر بی سیم معکوس هواوی میت 20 پرو ، خود گوشی هواوی میت 20 پرو است! چطور ممکن است؟ این ویژگی HUAWEI Mate 20 Pro را قادر می‌کند تا مانند یک پاور بانک بی سیم هر دستگاه دیگری که از Qi پشتیبانی می‌کند را شارژ کند. این ویژگی انقلابی و آینده‌نگر، همان‌قدر که در حرف جذاب است، در عمل هم قابل توجه است. فقط کافی است دوستی بدون شارژر یا بدون دسترسی به برق را نشانه بگیرید و تا قبل از اینکه علائم «اضطراب باتری کم» در او نمایان شود، با فعال کردن قابلیت شارژ بی سیم معکوس و قرار دادن گوشی خود در روی گوشی‌ دوستتان، او را از این مخمصه نجات دهید. از لحاظ ایمنی، میت 20 پرو را TUV Rheinland که سازمان صدور گواهینامه بر اساس برخی از سخت‌ترین استانداردهای ایمنی در جهان است، تایید کرده است. این دستگاه در عین حفظ دمای کم، با قابلیت شارژ بی سیم معکوس به سرعت و با خیال راحت دیگر گوشی‌ها را شارژ می‌کند؛ به طوری که کاربران می‌توانند در این بازه زمانی، با خیال راحت به کارشان برسند.

گوشی هواوی میت 20 پرو علاوه بر این تکنولوژی دارای قابلیت های منحصر به فرد دیگری نیز هست. کاربری بسیار روان، دوربین 40 مگاپیکسلی با لنز زاویه باز، سنسور اثر انگشت روی صفحه ، تا با این ویژگی‌های نوآورانه و کارآمد بتواند رگ خواب مشتریان را به ‌دست بیاورد. این گوشی هوشمند با درک درستی که از نیازهای کاربران دارد و با تامین امنیت و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها، سطح این صنعت را به طور کلی افزایش خواهد داد.

1 دیدگاه در “شارژ بی سیم معکوس هواوی میت 20 پرو چیست

  1. محمد گفت:

    کاش برعکس بود و با این تکنلوژی گوشی های دیگه میتونستند هواوی رو شارژ کنند نه هواوی اون ها رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *