اخبار, تلفن همراه

شارژر 65 وات وان پلاس ، تاییدیه عرضه در بازار دریافت کرد

شارژر 65 وات وان پلاس

وان پلاس سرانجام توانست سیستم شارژر 65 وات مخصوص به خود را به ثبت رسانده و به صورت استاندارد در بازار عرضه کند. در ادامه مشخصات این شارژر و گوشی که آن را همراهی می کند را معرفی خواهیم کرد.

امروزه تلفن های هوشمند تواناتر و پرتحرک تر می شوند و به همین دلیل شارژ سریع و فوق العاده سریع از همیشه اهمیت بیشتری پیدا می کند. باتری های بزرگتر به زمان بیشتری برای شارژ شدن نیاز دارند ، ما زمان کمتری برای صرف انتظار برای آن داریم و تلفن ها نیز به منظور تأمین نیرو برای تمام آن دوربین های فانتزی ، پردازنده های سریع و حتی اتصال 5G ، به باتری های بزرگتری احتیاج دارند. برخی از فروشندگان قبلاً سرعت شارژ سریعتر مانند فروشنده مستقر در چین Oppo را پذیرفته اند.

اکنون ، اندروید اقتدار توجه ما را به صدور گواهینامه برای شارژر ، ظاهراً برای گوشی هوشمند وان پلاس بعدی که از سرعت شگفت آور 65W شارژ پشتیبانی می کند ، جلب می کند. خب ، به احتمال زیاد این شارژر ، امسال با وان پلاس 8T که هنوز معرفی نشده است عرضه می شود.

شارژر 65 وات وان پلاس

شارژر 65 وات وان پلاس

ما قبلاً چندین راه حل شارژرهای فوق سریع را آزمایش کردیم و واقعاً جالب است بدانیم که چگونه باتری بسیار زیاد 5،000 میلی آمپری Samsung Galaxy Galaxy S20 Ultra طی حدود یک ساعت کامل می شود. در آزمایش ما ، شارژر Oppo Find X2 Pro 65W برنده شد و باتری 4260mAh خود را از 0٪ تا 100٪ تنها در 39 دقیقه شارژ کرد. خوب ، شارژرهایی وجود دارند که مجهز به 100 وات هستند ، اما هنوز یک دستگاه تجاری دیده نمی شود.

در مقایسه ، دستگاه های پرچمدار فعلی وان پلاس ، وان پلاس 8 و 8 Pro از یک شارژر 30W پشتیبانی می کنند ، بنابراین امیدواریم که این شارژر 65W را در پرچمدار بعدی که وان پلاس منتشر می کند ، ببینیم. با این حال ، هنوز زود است که کاملاً مطمئن باشیم که وان پلاس امکان شارژ خیره کننده را با وان پلاس 8T به ما پیشنهاد می دهد.

شارژر 65 وات وان پلاس

به نظر می رسد که این شارژر گرمای قابل توجهی را تولید کند، هر چند که شرکت اوپو قصد دارد به زودی شارژر 100 وات خود را در کنار شیائومی وارد بازار نماید. همانطور که به یاد دارید لامپ های قدیمی 100 وات گرمای بیش از اندازه ای را تولید می کردند، شاید شارژر های جدید به سیستم فن خنک کننده مجزا نیز تجهیز شوند تا میزان گرمای تولیدی را کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *