اخبار, تلفن همراه

شارژر گلکسی نوت 10 با قدرت 45 وات ، به صورت جداگانه عرضه خواهد شد

شارژر گلکسی نوت 10

شارژر گلکسی نوت 10 با قدرت 45 وات ، که شارژر فوق سریع گوشی جدید گلکسی نوت 10 است به صورت جداگانه و با قیمت 60 دلار عرضه می شود. در جعبه گوشی گلکسی نوت 10 تنها یک شارژر فست وات 20 واتی قرار داده شده است.

شارژر گلکسی نوت 10

آن طو که به نظر می رسد شارژر فست شارژ همراه شده با گلکسی نوت 10 درون جعبه این گوشی، یک شارژر 20 واتی است ، اما سامسونگ به صورت جداگانه یک شارژر فوق سریع 45 واتی نیز به صورت جدا گانه و با قیمت 60 دلار عرضه می کند تا کاربرانی که نیاز به شارژ بسیار سریع گوشی دارند، از این شارژر بهره ببرند. در حال حاضر مشخص شد که فقط Note 10 plus از فناوری شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کند، اما شارژر مربوطه را درون جعبه دستگاه تحویل نخواهید گرفت، بلکه باید آن را به صورت جداگانه و با قیمت 50 یورو خریداری کنید.

بد نیست بدانید که هم اکنون تعدادی از فروشندگان در اروپا، این شارژر را برای فروش در اختیار دارند و در دو رنگ مشکی و سفید با شماره مدل EP-TA845XBEGWW و EP-TA845XWEGWW در دسترس هستند. توجه داشته باشید که هیچ کدام از لیست‌های منتشرشده به صراحت اعلام نکرده‌اند که شارژر متعلق به گوشی گلکسی نوت 10 است، اما با توجه به شواهد حقیقی موجود، می‌توان نتیجه‌گیری قاطعانه‌ای داشت که شارژر به پرچمدار آینده سامسونگ مربوط خواهد بود. اینطور که پیداست، کلیه فروشگاه‌ها در حال فروش این دستگاه با قیمت 50 یورو هستند.

همانطور که در شایعات Note 10 نیز شنیده ایم، دو نسخه مجزا و هر نسخه خود در دو نسخه 4G و 5G عرضه خواهد شد. هر چهارنسخه این فبلت نیز با استاندارد شارژ  20 واتی عرضه می شوند و شارژ بی سیم 20 واتی نیز به همراه دارنددر صورتی که شما قصد دارید شارژر قدرتمندتری داشته باشید، باید پول بیشتری پرداخت کنید. با توجه به این که گوشی Note 10 plus از قیمت 1149 یورو برای مدل پایه آغاز می‌شود، افراد زیادی علت قرار نداشتن شارژر 45 وات را با دستگاه متوجه نمی‌شوند. بر اساس اطلاعات موجود می‌توان باقاطعیت گفت که پرچمدار جدید سامسونگ از شارژر 45 وات پشتیبانی می‌کند، اما برای استفاده از آن مجبور به خرید یک شارژر جداگانه هستید.

با این حال و قیمت 1100 تا 1400 دلاری برای تمامی نسخه های Note 10 به نظر نمی رسد که قیمت 60 دلار برای یک شارژر 45 واتی مجزا، قیمت زیادی نسبت به خود گوشی به نظر برسد و مطمئنا دوست داران این گوشی شارژر گلکسی نوت 10 با میزان مصرف 45 وات را خریداری خواهند کرد.

آیا شما هم این شارژر را می خرید؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *