اخبار, تلفن همراه

شارژر فست شارژ 60 وات شیائومی رونمایی شد ، 90 درصد شارژ تنها در 30 دقیقه

شارژر فست شارژ شیائومی 60 وات

شارژر فست شارژ 60 وات شیائومی با قیمت 21 دلاری معرفی و رونمایی شد. این شارژر فست شارژ می تواند گوشی هایی که با یو اس بی تایپ سی کار می کنند و از فناوری شارژ سریع نیز بهره می برند را تنها در عرضه 30 دقیقه تا 90 درصد شارژ کند.

شیائومی شارژر جدید 60 وات فست شارژ خود را بر پایه تکنولوژی یوپین و مجهز به سه درگاه رونمایی کرد. این شارژر می توان سه دستگاه را در آن واحد شارژ کند. این شارژر از نظر قابلیت حمل بسیار ساده بوده و به راحتی می توان آن را جمع کرد و به هرجا برد. شارژر جدید شیائومی می تواند همزمان یک لپتاپ و یک گوشی را با هم شارژ کند.

شارژر سریع 60 وات شیائومی مجهز به دو پورت USB و یک رابط از نوع USB-C است. با این حال، این فقط خروجی رابط USB-C است که توان خروجی 60 وات را فراهم می‌کند. این شارژر همچنین روی رایانه‌های شخصی نیز کار می‌کند.

شارژر فست شارژ شیائومی 60 وات می‌تواند مثلا لپ‌تاپ مک بوک ایر (13 اینچی) را در عرض 90 دقیقه شارژ کند. به علاوه، توان خروجی رابط USB تا 45 وات می‌رسد. این شارژر با اکثر دستگاه‌های دیجیتال موجود در بازار سازگار است و به طور معمولی می‌تواند یک رایانه را نیز شارژ کند.

شارژر فست شارژ شیائومی 60 وات

می‌دانیم که مهم نیست کله شارژر چه قدر قوی باشد، اگر پروتکل از آن پشتیبانی نکند، قادر نخواهد بود دستگاه مورد نظر را سریع شارژ کند. این شارژر از پروتکل‌های PD3.0، QC3.0، QC4.0، FCP، AFC، MTK و پروتکل‌های فست شارژ معروف دیگر پشتیبانی می‌کند. شارژر جدید شیائومی می‌تواند صرف نظر از مدل و دستگاه عملیات شارژ سریع را انجام دهد.


محصولات مرتبط:


از این شارژر فست شارژ شیائومی 60 وات به عنوان هوشمند ترین سیستم شارژر انواع گوشی های هوشمند نیز نام برده می شود چرا که می تواند به صورت خودکا ولتاژ و جریان را تنظیم کرده و میزان نوسان را کاهش دهد تا دچار آسیب رسیدن به دستگاه متصل به گوشی نشود.

شارژر فست شارژ شیائومی 60 وات

از لحاظ ایمنی، بدنه شارژر از مواد پلی‌کربنات مقاوم در برابر حرارت زیاد و آتش ساخته شده است و همچنین دارای مدارهای محافظت از ایمنی داخلی متعددی مانند مدار محافظت در برابر اضافه ولتاژ، اضافه جریان، الکتریسیته ساکن و مدار محافظت از اتصال کوتاه است.

این شارژر از ماه آینده در بازار جهانی عرضه شده و سپس ابتدای اسفند ماه با قیمت تقریبی 300 هزار تومانی وارد ایران می شود. برای خرید این شارژر فست شارژ شیائومی 60 وات می توانید در بخش شارژر و مبدل های موب خرید این محصول را پیگیری و خریداری نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *