اخبار, تلفن همراه

شارژر ریلمی X50 پرو یک شارژر 65 وات همراه گوشی خواهد بود

ریلمی X50 پرو

ریلمی گوشی میان رده استثنایی خود ، ریلمی X50 پرو را با یک شارژر 65 وات به بازار عرضه می کند. در ادامه به جزییات این شارژر ریلمی X50 می پردازیم.

دیروز ، شیائومی اعلام کرد که Mi 10 را با یک شارژر سریع 65W درست در داخل جعبه قرار می دهد و کاربران را ترغیب می کند تا سایر دستگاه ها مانند لپ تاپ را با همان شارژر شارژ کنند. علاوه بر این ، شیائومی همچنین شارژر GaN 65W را اعلام کرد که با قیمت 149 پوند (21 پوند) قابل خریداری است. امروز Realme پیش بینی کرده است که Realme X50 Pro 5G با یک شارژر 65W نیز از جعبه خارج خواهد شد ، اما این یک شارژر GaN خواهد بود که کاملاً فشرده تر و سبک تر از نمونه موجود در Mi 10 Pro است.

شارژر ریلمی X50

ریلمی X50 پرو

کاملاً مشخص است که Realme می خواهد نشان دهد که X50 Pro 5G آن با یک شارژر 65W GaN در داخل جعبه ، ارزش بهتری را ارائه می دهد. بنابراین اگر فکر می کردید شیائومی سخاوتمندانه اضافه می کند یک شارژر معمولی 65W را در Mi 10 Pro اضافه کند ، بدانید که ریلمی در حال رفتن به سطح بعدی است.


محصولات مرتبط:


شارژرهای GaN معمولاً بسیار گران هستند اما مزایای بسیاری از جمله فاکتور فرم جمع و جور و سبک و راندمان بهتر را به همراه می آورند. یک شارژر 65W را در اندازه یک شارژر معمولی دو پین تصور کنید. حال تصور کنید که این شارژر GaN را در داخل تلفن هوشمند خود دریافت می کنید و بدون هیچ گونه هزینه اضافی. این یک کار بزرگ است.

ریلمی X50 پرو

ریلمی X50 پرو 5G با فناوری شارژ 65W SuperDart همراه خواهد بود. این به احتمال زیاد مبتنی بر فناوری شارژ SuperVOOC 2.0 است که توسط مدل Reno Ace سال گذشته استفاده شده است. Ace می تواند باتری 4000mAh خود را در حدود نیم ساعت شارژ کند و ما انتظار داریم ارقام مشابهی را برای مدل جدید Realme نیز داشته باشیم.

Realme X50 Pro 5G از تراشه Snapdragon 865 و حافظه نسل جدید LPDDR5 بهره می برد. پس از لغو MWC 2020 ، تلفن را در مادرید یک رویداد آنلاین راه اندازی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *