تلفن همراه

سری ردمی نوت9 ؛ Redmi Note 9 vs Note 9S vs Note 9 Pro

سری ردمی نوت9 ؛ Redmi Note 9 vs Note 9S vs Note 9 Pro

سری ردمی نوت9

شیائومی سری ردمی نوت9 را در بازار جهانی راه اندازی کرد. در واقع از سه مدل Redmi Note 9 ، 9S و 9 Pro تشکیل شده است. این دقیقاً همان گوشی نیست که در هندوستان دیدیم زیرا نوع Pro در واقع با Indian Note 9 Pro تفاوت دارد. از آنجا که قیمت آنها نزدیک به یکدیگر است ، برای برجسته کردن تمام تفاوت های بین سه مدل راه اندازی شده در اروپا ، تصمیم گرفتیم که همه انواع را در یک مقایسه دقیق با مشخصات ارائه دهیم. در اینجا شما می توانید تمام جزئیات مربوط به مشخصات را بیاموزید و باید بتوانید بسته به نیاز خود متوجه شوید که کدام یک از بهترین ارزش ها برای خرید برخوردار است.

طرح Redmi Note 9 vs Note 9S vs Note 9 Pro Redmi Note 9 Pro طراحی کمی جذاب تر از Note 9 و 9S دارد زیرا در قسمت عقب آن می توانید یک ماژول دوربین کوچکتر پیدا کنید. این گوشی دارای پشتی شیشه ای است که از دو قسمت با رنگ های مختلف ساخته شده است. توجه داشته باشید 9S دقیقاً با پشت شیشه ای خود و همان نسبت صفحه نمایش به بدنه همان Note 9 Pro ارائه می شود.  نوت 9 دارای پشتی کاملا زشت است که شامل یک خواننده اثر انگشت (اسکنر اثر انگشت در دو نوع دیگر می باشد) و حاشیه های ضخیم تری در صفحه نمایش دارد ، اما فشرده تر است زیرا صفحه نمایش آن مورب کوچکتر دارد.

 

نمایشگر سری ردمی نوت9

Redmi Note 9S و 9 Pro به همان صفحه نمایش مجهز هستند: صفحه نمایش IPS با قطر 6.67 اینچ و وضوح Full HD +. نوت 9 مورب کوچکتر دارد اما صفحه نمایش مشخصات مشابه را ارائه می دهد. در هر حالت یک نمایشگر IPS و Full HD + به طور متوسط ​​با نرخ تازه سازی استاندارد دریافت خواهید کرد. اگر به دنبال کیفیت بالا از نظر نمایشگر یا تجربه کاربری نرمتر هستید ، باید چیز دیگری را انتخاب کنید.

مشخصات و نرم افزار Redmi Note 9 vs Note 9S vs Note 9 Pro Redmi Note 9S و Note 9 Pro سخت افزار برتری ارائه می دهند. هر دو به اسنپدراگون 720G SoC تغذیه می شوند که یک انتخاب برتر نسبت به Helio G85 است که در مدل 9 یافت شده است. آنها تا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 ارائه می دهند. نوت 9 Helio G85 را با حداکثر 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت می کند. با توجه به اینکه آنها سه نوع از همان خط هستند ، بدیهی است که شما همان سیستم عامل را بدست می آورید: اندروید 10 که توسط MIUI 11 سفارشی شده است.

 

دوربین سری ردمی نوت9

 

تفاوت اصلی در سری Redmi Note 9 مربوط به بخش دوربین است. در قسمت عقب بسته به گوشی مورد نظر ، تنظیم دوربین متفاوتی دریافت می کنید. پیشرفته ترین نوت 9 پرو است که از سنسور اصلی 64 مگابایتی بهتر ، لنز فوق العاده با وضوح 8 مگاپیکسلی ، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 MP برخوردار است. توجه داشته باشید 9S دارای همان سنسورهای ثانویه است ، اما لنز اصلی سنسور پایین 48 مگاپیکسلی است. دوربین جلوی آن نیز با همان وضوح تصویر 16 مگاپیکسلی است. Note 9 همان تنظیمات دوربین عقب با نوت 9S به استثنای سنسور ماکرو (2 MP) دارد. این دوربین همچنین از دوربین سلفی 13 MP تحتانی برخوردار است.

 

باتری سری ردمی نوت9

 

با دقیقاً همان ظرفیت باتری ، می توانید باتری مشابه را با کل ترکیب بدست آورید. و با توجه به ظرفیت 5020 میلی آمپر ساعت ، عمر باتری شگفت انگیز است. انتظار می رود Redmi Note 9 به دلیل وجود چیپست کمتری که با یک فرایند تولید 12 نانومتر در برابر 8 نانومتر ساخته شده است ، قبل از دو نوع دیگر از کار خود خارج شود. از طرف دیگر ، نوت 9 به لطف فناوری شارژ معکوس 9W ، می تواند به عنوان پاور بانک نیز مورد استفاده قرار گیرد. توجه داشته باشید 9 به لطف یک قدرت 30W ، سرعت شارژ را به دست می آورد.

 

 

قیمت سری ردمی نوت9

 

Redmi Note 9 با قیمت 180 دلار / 200 دلار آغاز می شود ، Note 9S قیمت اولیه 219 یورو / 243 دلار را دارد و Note 9 Pro در نوع اصلی خود 250/277 دلار قیمت دارد. اگر به هیچ وجه به دوربین اهمیتی نمی دهید و به سریعترین فناوری شارژ نیاز ندارید ، Note 9S به شما تمام نیاز شما را می دهد. در غیر این صورت ، به سراغ Redmi Note 9 Pro بروید. توجه داشته باشید 9 از سخت افزار و دوربین کمتری نسبت به هر دو رقبای خود برخوردار است ، تنها درصورتی که می خواهید بیشترین هزینه را پس انداز کنید ، گزینه خوبی است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *