اخبار

سامسونگ Galaxy S20 یک گوشی بی همتا

سامسونگ Galaxy S20 یک گوشی بی همتا

پرچمداری بی همتا:‌ سامسونگ Galaxy S20

بسیاری پیش بینی کرده اند که سال 2020 سالی خواهد بود که 5G واقعاً سر و صدا می کند و ما معتقدیم که سال گذشته اکثر شرکت های بزرگ حامل برنامه های خود را برای استقرار شبکه 5G اعلام کردند و در ایالات متحده ، هر حامل اصلی دارای نوعی شبکه 5G مبتنی بر mmWave ، sub6 گیگاهرتز یا هر دو است. علاوه بر این ، ما دیده ایم که دستگاه های دارای قابلیت فعال سازی 5G ، برای بهره گیری از توان زیاد و تأخیر کم وعده های جدید فن آوری ، شروع به کار می کنند. هفته گذشته نقطه عطف دیگری در رونمایی نهایی 5G رخ داد . پرده برداری از اولین گوشی هوشمند پرچمدار 5G سامسونگ ، سامسونگ Galaxy S20 5G. شکی نیست که این تلفن ها دستگاه های مصرفی باکیفیت وباورنکردنی را تولید می کنند ،بیایید نگاهی دقیق تر به ترکیب جدید دستگاه های  سامسونگ برای بهینه سازی آن برای مشتریان سازمانی انجام دهیم.

 

Galaxy S20 5G با قابلیت 5G و دوربین بسیار پیشرفته  ترکیب Galaxy S20 از سه تلفن مختلف تشکیل شده است  Galaxy S20 ، Galaxy S20 + و Galaxy S20 Ultra  که همه اینها جدیدترین فناوری 5G راپشتیبانی می کنند. این دستگاه هاهم از قابلیت 5G غیر مستقل و هم مستقل برخوردار هستند. فکر کردن در مورد انواع تجربیات محل کار نسل بعدی که از طریق اتصال این دستگاه ها به ویژه در حوزه همکاری امکان پذیر خواهد بود ، هیجان انگیز است. به عنوان مثال ، این تلفن ها از قابلیت ادغام Google Duo برخوردار هستند و برای اولین بار قادر به گپ تصویری Full HD هستند.من S20 را اولین تلفن جهانی 5G می دانم که از هر سو 5G پشتیبانی می کند. این برای شرکتها مهم است زیرا اگر کارمندان خود را در سفر بفرستند ، 5G در خارج از کشور خواهند داشت. حامل ها برای پشتیبانی از این مورد نیاز به پیشرفت دارند ، اما وقتی این کار را انجام دهند، S20 آماده خواهد شد. مزیت دیگر 5G سرعت و تأخیر کم است که وقتی شبکه های mmWave ساخته می شوند سریعتر و بسیار ایمن تر از WiFi هستند. البته سرعت ، از مزایای کار در این امر است که احتمال داشتن تجربه همکاری خوب را دارند و اگر به نوت بوک خود متصل شوند ، یک دفتر کار ایجاد همکاری و ایجاد فایل های ساده را آسان تر می کند.

دوربین مبتی بر دوربین هوش مصنوعی:‌ سامسونگ Galaxy S20

در حالی که قابلیت های S20 5G کاملاً مشهوداست ، اما از نظر من سیستم دوربین جدید مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ که در این دستگاه ها گنجانیده شده ، تقریباً از اهمیت بالایی برخوردار است. این دوربین ها تا به امروز بزرگترین سنسورهای تصویر سامسونگ را دارند (3 برابر بزرگتر از S10 ، برای این موضوع) ، که این شرکت می گوید افزایش قابل توجهی در وضوح تصویر ارائه می دهد و در تنظیمات کم نور امکان کیفیت بهتر تصویر را فراهم می کند. S20 و S20 + از دوربین 64 مگاپیکسلی برخوردار هستند در حالی که دوربین S20 Ultra هیولا 108 مگاپیکسلی است. این فن آوری از نونا بینینگ ارائه شده است که این امکان را فراهم می کند تا به صورت پویا بین حالت وضوح بالا و حالت 12MP حرکت کند. سامسونگ همچنین از ویژگی های چشمگیر جدید “Space Zoom” این دوربین ها ، تا 30 برابر با S20 و S20 + و تا 100 برابر با لنزهای برش خورده S20 Ultra بهره می برد. بزرگنمایی فضا با ترکیب سخت افزار بزرگنمایی نوری ترکیبی و فن آوری بزرگنمایی دیجیتال با هدف AI این کار را می کند.

سامسونگ Galaxy S20 یک گوشی بی همتا

سامسونگ Galaxy S20 یک گوشی بی همتا

قدرت زوم باور نکردنی سامسونگ Galaxy S20

سامسونگ می گوید وضوح این دوربین ها و فناوری پیشرفته زوم به کاربران امکان می دهد بدون از دست دادن کیفیت تصویر ، تصاویر را ضبط و برداشت کنند. یکی دیگر از ویژگی های جالب این سیستم دوربین ، چیزی است که سامسونگ آن را “Single Take” می نامد ، که دستگاه را قادر می سازد انواع عکس ها و فیلم ها را در حالت های مختلف (فوکوس مستقیم ، برش خورده ، فوق العاده گسترده و غیره) ضبط کند و از AI برای پیشنهاد استفاده کند. شات بهینه این دوربین ها به ویژه می توانند از فیلمبرداران استفاده کنند ، زیرا از فیلمبرداری 8K پشتیبانی می کنند. سامسونگ همچنین از ویژگی Super Steady دوربین استفاده می کند ، که تثبیت ضد نورد و آنالیز حرکات هوش مصنوعی را برای هموار سازی ضبط های برجسته فراهم می کند. می توان از ابزار ضبط فیلم با کیفیت بالا برای برنامه های مختلف بازاریابی و رسانه های اجتماعی استفاده کرد. مشارکت بین سامسونگ و YouTube باعث می شود تا کاربران بتوانند با استفاده از سرعت زیاد 5G ، ویدیوهای 8K خود را به سرعت بارگذاری و به اشتراک بگذارند.  من معتقدم که برای کسب و کارها دوربین جدید در هر مورد استفاده ای که به بزرگنمایی بسیار زیاد ، کیفیت تصویر و تصویر نیاز دارد ، کمک می کند و به خلاقیت کمک شایانی می کند.

 

مشخصات Galaxy S20

بدیهی است ، در مشخصات بین سه حالت مختلف تفاوت های کمی وجود دارد ، هر چند همه آنها اندروید 10 را اجرا می کنند و دارای رابط کاربری جدید UI 2 سامسونگ هستند. S20 از نمایشگر 6.2 اینچی Quad HD + Dynamic برخوردار است ، در حالی که S20 + و S20 Ultra به ترتیب دارای صفحه نمایش 6.7 و 6.9 اینچی هستند. تمام صفحه ها دارای گواهینامه HDR10 + ، AMOLED 2X و پشتیبانی از صفحه نمایش 120 هرتزی هستند. علاوه بر این ، سامسونگ اندازه Sure دوربین را از S10 55٪ کاهش داده و املاک و مستغلات صفحه نمایش بیشتری نیز ارائه می دهد. هر سه تلفن به تدریج بزرگتر و سنگین تر می شوند you S20 با وزن 163g و ابعاد 151.7 x 69.1 x 7.99mm و S20 + دارای وزن 186g ، با ابعاد 161.9 x 73.7 x 7.8 mm و S20 Ultra با وزن 220 گرم است با ابعاد 166.9 76 76x 8.8mm.

GALAXY S20 دارای سیستم دوربین سه گانه است در حالی که دو دستگاه دیگر دارای دوربین های چهارگانه هستند و همان طور که قبلاً نیز اشاره شد ، بزرگنمایی فضا دستگاه ها در S20 و S20 + تا 30 برابر در S20 Ultra متفاوت است. همچنین قبلاً نیز اشاره شد ، S20 Ultra دارای یک دوربین با زاویه دید 108 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین جلوی 40 مگاپیکسلی (مخالف دوربین های جلوی 10 مگاپیکسلی دو دستگاه دیگر)است.

 

شما می توانید همه محصولات Galaxy S20 را از طریق این لینک مشاهده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *