اخبار, تلفن همراه

سامسونگ Galaxy M30s کهکشان فعلی سامسونگ

سامسونگ Galaxy M30s کهکشان فعلی سامسونگ

سامسونگ Galaxy M30s کهکشان فعلی سامسونگ

در اوایل سال جاری ، سامسونگ با معرفی سری Galaxy M زندگی جدیدی را در ترکیب گوشی های هوشمند بودجه خود رقم زد. این بازگشت سامسونگ به بخش محبوب زیر 20K هند با تلفن هایی است که چیزی بیش از یک نام تجاری شناخته شده ارائه می دهد. جای تعجب نیست که استقبال از بازار بسیار عالی بود و فقط سه چهارم بعد ، سری M با تلفن های هوشمند نسل دوم بازگشت. سامسونگ کهکشان M30s رده بالاتر رده فعلی است که این شرکت در هند به فروش می رساند ، و این همان چیزی است که از آن استفاده کرده بود.کاملاً شبیه به مدل قبلی خود است ، با برجسته ترین تغییراتی که در مورد دوربین اصلی جدید 48 مگاپیکسلی ، چیپست اگزینوس 9611 و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی وجود دارد.در هندوستان ، سامسونگ Galaxy M30s در دو پیکربندی عرضه می شود. نوع 4 گیگابایتی + 64 گیگابایتی با قیمت 13999 روپیه و نوع 6GB + 128GB با قیمت 16999 روپیه به فروش می رسد. این تلفن را می توان از آمازون هند یا شرکای خرده فروشی سامسونگ خریداری کرد.

 

سامسونگ M30s و طراحی فوق العاده

این گوشی یک طراحی پلاستیکی خمیده ساده و دارای شیب افقی است که از آبی به سبز تغییر می کند. با توجه به باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی ،قیمت این گوشی بسیار مناسب تر از حد انتظار بود. با وزن حدود 190 گرم ، حمل وسیله بسیار راحت است وخیلی لغزنده نیست .در قسمت پشتی ، یک اسکنر اثر انگشت فیزیکی نیز وجود دارد که به خوبی و سریع کار می کند ، اما باز شدن انیمیشن برای مدتی طول می کشد. به نظر می رسد واقعاً عجیب است زیرا فضای منفی زیادی در همان منطقه سیاه وجود دارد که به راحتی می تواند دو برابر دوربین های دیگر جای بگیرد.حدس ما این است که سامسونگ این کار را کرده است تا دستگاه را کمی قابل تشخیص تر کند ، زیرا هیچ دلیل دیگری این فضای منفی را توجیه نمی کند.

 

نمایشگر سامسونگ Galaxy M30s

با حرکت به جلو ، ما با یک صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED آشنا با رزولوشن Full HD + و یک شکاف Infinity-U کوچک در بالا استقبال می کنیم. نمایشگرهای Super AMOLED در این بخش قیمت بسیار مرسوم نیست ، بنابراین این یک مورد خوشایند است. این یکی دیگر از نمایشگرهای زیبا سامسونگ با رنگ سیاه عمیق ، رنگ های پر جنب و جوش تراز سفیدی دقیق است. قابل خواندن در برابر نور خورشید بسیار زیاد بود و حداکثر میزان روشنایی آن 420 نیت است ، اما پنل کمی براق است که می تواند بازتاب های ناخواسته ای به همراه آورد. حاشیه های اطراف نمایشگر نیز به طور متوسط ​​هستند . در مورد کیفیت پنل ، Galaxy M30s یکی از بهترین نمایشگرها در بخش قیمت است ، دپارتمی که معمولاً سامسونگ در آن عمل کرده است.

 

اجرای سامسونگ Galaxy M30s

سامسونگ بار دیگر با قدرت دادن به M30 با تراشه اگزینوس به جای اسنپدراگون میان رده گوشی ای بی نظیررا منتشر کرد. نمونه ای که معمولاً در این بخش مشاهده می کنیم. این چیپست از 10 نانومتر Exynos 9611 که یک SoC هسته ای  است ، بهره می برد. با کمال تعجب ، عملکرد بسیار پیشرو در کلاس بود ، به ویژه برای بازی های سنگین مانند PUBG Mobile ، که در قاب های “Extreme،” اجرا می شد ، به طور مداوم از 30 فریم در ثانیه عبور می کرد ، که غیر معمول است.با این حال ، استفاده منظم به اندازه لذت بخش نبود زیرا برنامه ها می توانند چند ثانیه طول بکشند تا به طور کامل باز شود. این احتمالاً به دلیل انیمیشن های کندی است که سالها دستگاه های سامسونگ را به ستوه آورده است. مدیریت حافظه نیز تقریباً بالاتر از حد متوسط ​​بود ، در حالی که برنامه های اخیر بیشتر از گذشته آماده استفاده مجدد بودند. برای کاربرانی که در ابتدا به دنبال یک بازی وسط رنجر بازی هستند ، سامسونگ Galaxy M30s باید به خوبی در خدمت شما باشد. برای بقیه کاربران “سبک” ، تغییر سرعت لانچر یا انیمیشن باید به شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *