اخبار, تلفن همراه

سامسونگ Galaxy A70 از جذاب ترین میانرده های سامسونگ

سامسونگ Galaxy A70 از جذاب ترین میانرده های سامسونگ

یکی از میانرده های جذاب در سال 2019 ؛ سامسونگ Galaxy A70

از گوشی های سامسونگ که در سال 2019 به طور رسمی ارائه شد می توان به گوشی گلکسی A70  اشاره کرد. این گوشی یکی از قدرتمندترین و البته گران قیمت ترین گوشی های هوشمند سری A  سامسونگ می باشد.. معرفی گلکسی A70 سامسونگ در ماه مارس سال 2019 انجام شده است. این محصول که در گروه مدل های میان رده قرار می گیرد، عملکرد خوبی در بخش دوربین دارد.

ماژول سه گانه سامسونگ Galaxy A70

استفاده از دوربین های چندگانه در حال حاضر به یکی از بایدها در بازار تلفن های هوشمند تبدیل شده است. سامسونگ هم با تکیه بر این اصل، از دوربین سه گانه روی گلکسی A70  استفاده کرده است. به گفته سامسونگ حضور سه لنز دوربین در این محصول باعث شده تا دقتی مانند چشم انسان داشته باشد. دوربین اصلی گلکسی A70  شامل سنسور 32 مگاپیکسلی و لنزی با گشودگی دیافراگم f/1.7  می باشد. برای این دوربین قابلیت PDAF  یا همان فوکوس خودکار با تشخیص فاز در نظر گرفته شده است. با توجه به حضور این فناوری، دوربین اصلی به سرعت سوژه را تشخیص می دهد و عملیات فوکوس روی سوژه انجام خواهد گرفت. در کنار دوربین اصلی، سنسور 8 مگاپیکسلی با یک لنز 12 میلیمتری اولترا واید همراه شده است. این لنز که با گشودگی دیافراگم f/2.2 فعالیت می کند، برای ثبت عکس های عریض به کار می آید. سامسونگ دوربین دوم این گوشی را به صورت fixed-focus  طراحی کرده است تا برای عکاسی از طبیعت و Landscape  نیزمناسب باشد.

سامسونگ Galaxy A70 از نظر طراحی

این دستگاه با نمایشگر 6.7 اینچی از نوع Super AMOLED دارای رزولوشن 2400*1080  پیکسلی، نسبت بدنه به تصویر 86 درصدی و تراکم پیکسلی 393 می‌باشد و با بهره‌مندی از محافظ گوریلا گلس 3  بسیار محکم می باشد.از آن جایی که گلکسی A70 در سال 2019 معرفی شده است، سیستم عامل پیش‌فرض آن اندروید 9 پای و رابط کاربری آن هم One UI سامسونگ خواهد بود. این پوسته نرم‌افزاری به خاطر همراهی با چیپ‌ست کووالکوم اسنپدراگون 675 (تولید شده با فرآیند 11 نانومتری) و پردازنده گرافیکی Adreno 612  خیال کاربران را از بابت اجرا کردن اکثر بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اندرویدی راحت می‌کند. در کنار این تراشه، رم 6 یا 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقا با مموری کارت میکرو SD به میزان 1 ترابایت اجازه نخواهد داد کندی سرعتی احساس شود. در این محصول سامسونگ، علاوه بر این که محل قرار دادن مموری کارت حضور دارد، جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز به کار رفته تا طرفداران پروپاقرص این درگاه بتوانند هندزفری‌های مورد علاقه‌ شان را به این گوشی وصل کنند.

باتری گلکسی A70

به سبب بهره‌مندی گلکسی A70 از باتری 4500 میلی‌آمپری، مطمئناً دوام آن به راحتی به 1 روز و نیم خواهد رسید و در صورت خالی شدن هم این فرصت را خواهید داشت تا منبع نیرو را از طریق پورت  USB-C با شارژر سریع 25 واتی شارژ کنید.دیگر امکاناتی که در این دستگاه حضور دارند هم عبارتند از سنسور اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش از نوع اپتیکال، GPS، وای‌فای دوبانده، رادیو FM، حسگرهای ژیروسکوپ، مجاورت، قطب نما، سرعت سنج و . . . در پایان اشاره کنیم که گلکسی A70 تا کنون به رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و نارنجی تولید شده است.

 

شما می توانید از طریق این لینک همه محصولات سامسونگ گلکسی ای70 را مشاهده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *