اخبار, تلفن همراه

سامسونگ Galaxy A40 زیر ذره بین موب خرید

سامسونگ Galaxy A40 زیر ذره بین موب خرید

بررسی مشخصات سامسونگ Galaxy A40

در حالی که سامسونگ Galaxy Galaxy S10 به درستی توجه زیادی را به خود جلب می کند ، سامسونگ همچنین تلفن های جدیدی را برای کسانی که نمی توانند هزینه کنند یا نمی توانند هزینه پرچمداران خود را توجیه کنند ساخته است. بسیاری از این تلفن ها در محدوده “A” قرار دارند و با قیمت 219 پوند سامسونگ کهکشان ارزان قیمت است یکی از ارزان ترین هاست. در زیر به بررسی سامسونگ Galaxy A40 می پردازیم:

اما واقعاً برای آن پول چه می توانید بدست آورید قیمتی که آن را فقط بیش از یک چهارم به اندازه گلکسی S10 بدست آورید؟ خب ، کاملاً معلوم است. گلکسی A40 سامسونگ دارای صفحه نمایش بزرگ و تیز ، دوربین عقب با لنز دوگانه ، طراحی مناسب و مقدار معقول قدرت است. اما به ناچار مجبورید با تلفن این قیمت برخی از سازش ها را سازگار کنید ، بنابراین آنها بسیار عالی هستند یا آیا گلکسی A40 به تعادل مناسب رسیده است؟ بخوانید تا متوجه شوید.
سامسونگ Galaxy A40 زیر ذره بین موب خرید

سامسونگ Galaxy A40 زیر ذره بین موب خرید

صفحه نمایش سامسونگ Galaxy A40:

گلکسی A40 سامسونگ دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی 1080 در 2340 Super AMOLED با چگالی پیکسل در حدود 437 پیکسل در هر اینچ و نسبت ابعاد آن 19.5: 9 است.
بنابراین نه تنها بسیار بزرگ است ، بلکه از وضوح نسبتاً بالایی نیز برخوردار است ، به خصوص برای قیمت ، بلکه از نمایشگری با کیفیت و روشن است ، با استفاده از Super AMOLED تضمین کنتراست بهتر از آنچه در بیشتر پنل های LCD یافتید است و با این نسبت ابعاد ظاهری مدرن و صفحه نمایش گسترده دارد. سامسونگ همچنین صفحه نمایش را به حداقل ممکن نگه داشته است و تقریبا 85.5٪ نسبت صفحه نمایش به بدن را نشان می دهد – نسبت آن که چندی پیش حتی در پرچمداران نیز نادر نبوده است.
البته بیشتر هزینه کنید و می توانید صفحه نمایش واضح تری بگیرید و اگرچه این کیفیت خوبی برای پول است که برای نمایش در دستگاه مطابقت ندارد ، مثلاً iPhone XS ، اما این به همان خوبی است که ما می توانیم به قیمت آن امیدوار باشیم

طراحی:

طراحی گلکسی A40 سامسونگ کاملاً چشمگیر نیست ، اما هنوز هم برای قیمت بسیار منطقی است.
همانطور که در بالا ذکر شد ، نسبت صفحه نمایش به بدنه بسیار زیاد است. این تنها با داشتن یک حاشیه باریک در زیر صفحه نمایش و یک شکاف ریز در قسمت بالا بدست می آید و این اطمینان را می دهد که این گوشی قابلیت کنترل بیشتری در دست را دارد از آنجایی که ممکن است انتظار داشته باشید یک گوشی با صفحه نمایش 5.9 اینچی باشد ، البته آنهایی که کوچکتر هستند دستها هنوز هم برای استفاده راحت از آن باید از هر دو استفاده کنند.
عدم وجود بدنه به این معنی است که گلکسی A40 جلوی خوبی به نظر می رسد ، و از پشت نیز منطقی به نظر می رسد با یک درخشندگی خوب ، در حالی که ابعاد 144.4 x 69.2 x 7.9 همانطور که ذکر شد کاملاً قابل کنترل است اما به ویژه قابل توجه است. گوشی باریک

رنگ های گلکسی A40 :

نکته جالب تر اینکه ساخت واقعی گوشی است ، زیرا در پشت از یک “Glasstic” استفاده می شود که بیشتر از پلاستیک از شیشه است. این قاب همچنین پلاستیکی به نظر می رسد و در اینجا هیچ گونه مقاومت در برابر آب وجود ندارد.بنابراین از نظر کلی Samsung Galaxy A40 سامسونگ بهتر از آن است که احساس خوبی داشته باشد ، اما به خصوص با توجه به اندازه قابل کنترل ، احساس افتضاح نمی شود و بسیار عالی به نظر می رسد ، به خصوص اگر شما رنگ آبی یا مرجانی را انتخاب کنید ، نه رنگ معمولی سیاه و سایه های سفید

قدرت:

شما در گلکسی A40 قدرت زیادی نمیبینید، اما به لطف 4 گیگابایت حافظه رم و یک چیپست اکتینوس 7885 از عملکرد هسته ای هنوز بسیار خوب است. این یک میان رده با دو هسته با سرعت 1.77 گیگاهرتز و شش در 1.59 گیگاهرتز است.
در عمل ، این مسئله آن را در انتهای پایین رده متوسط ​​قرار می دهد ، اما این مطابق با قیمت آن است و تلفن هنوز هم توانایی اجرای راحت اکثر بازی ها را دارد یا چندین برنامه به طور همزمان باز است.

دوربین:

یک دوربین دو لنز در قسمت پشتی گلکسی A40 سامسونگ وجود دارد که هر دو لنز استاندارد 16MP f / 1.7 و یک دوربین 5MP f / 2.2 با زاویه دید 123 درجه را در اختیار شما قرار می دهد. این ترکیب تضمین می کند که لنز مناسب برای اکثر انواع عکس وجود دارد – نکته اصلی که از دست می رود لنز تله فوتو است ، اما ما انتظار نداریم که با این قیمت باشد.
عملکرد از لنزهای اصلی عموماً قوی است. فقط 5MP بودن از زاویه دید آن کمی چشمگیر است ، اما خوب است که در صورت لزوم گزینه ای را برای قرار دادن بیشتر در یک عکس داشته باشید. Samsung Galaxy A40 سامسونگ همچنین دارای چندین تنظیم صحنه است ، بنابراین هر آنچه که می خواهید تنظیمات خود را مطابق با آن تنظیم کنید.
و یک دوربین 25 مگاپیکسلی f / 2.0 در قسمت جلویی وجود دارد. این تعداد مگاپیکسلی بالایی است و تضمین می کند که سلفی ها تند باشند. البته ، مگاپیکسل ها همه چیز نیستند ، اما در کل این امر نمایش مناسبی را نشان می دهد. همچنین تعدادی حالت و ابزار برای این Snapper وجود دارد ، از جمله حالت زیبایی و ایموجی AR.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *