اخبار, تلفن همراه

سامسونگ Galaxy A01 میانرده بی سر و صدای سامسونگ

سامسونگ Galaxy A01 میانرده بی سر و صدای سامسونگ

سامسونگ Galaxy A01 راه اندازی شد

سامسونگ بی سر و صدا خبر از راه اندازی  تلفن هوشمند Galaxy A01 خود داده است. غول الکترونیکی کره ای این تلفن را در وب سایت خود درج کرده است که جزئیات کلیدی در مورد تلفن از جمله مشخصات و طراحی را به اشتراک گذاشته است. هنوز هیچ صحبتی در مورد این که چه زمان یا در چه بازارهایی گوشی هوشمند در دسترس قرار خواهد گرفت ، وجود ندارد. به همین ترتیب ، قیمت تلفن نیز در این مرحله رمز و راز باقی مانده است.

در حالی که این شرکت جزییات مربوط به در دسترس بودن را در زیر بسته بندی نگه داشته است ، اما فاش کرده است که گوشی هوشمند بودجه در انواع رنگ های مشکی ، آبی و قرمز در دسترس خواهد بود. در مورد جزئیات فنی در مورد Galaxy A01 ، سامسونگ مشخصات دقیقی را به اشتراک نگذاشته است. جزئیات موجود در میکروسایت نشان می دهد که این گوشی 146.3 x 70.86 x 8.34mm اندازه گیری شده است و از یک نمایشگر 5.7 اینچی HD به همراه Infinity-V باچ نمایشگرناتچ در قسمت جلویی برخوردار است که یک دوربین سلفی 5MP با دیافراگم F2 دارد. این گوشی دارای حاشیه های نازک در طرفین و گودی ضخیم در قسمت انتهایی است.

 

سامسونگ Galaxy A01 با پشتیبانی از کارت micro SD

سامسونگ گلکسی A01 را به یک چیپست اکتای هسته ای نامشخص مجهز کرده است که شامل چهار هسته در ساعت 1.95 گیگاهرتز و چهار ساعت دیگر با سرعت 1.45 گیگاهرتز است. این همراه با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است ، اگرچه کارتهای microSD حداکثرتا 512 گیگابایت نیز پشتیبانی می شوند. این دستگاه با 2 گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره سازی 16 گیگابایتی همراه است که می تواند با استفاده از microSD حداکثر 512 گیگابایت گسترش یابد. این شرکت هنوز چیپست را فاش نکرده است. راه‌اندازی گلکسی A01 به دنبال راه اندازی گلکسی A51 و گلکسی A71 در ویتنام در هفته گذشته است. در زمان راه اندازی ، این شرکت قیمت گذاری و در دسترس بودن Galaxy A51 را به اشتراک گذاشت . سامسونگ به تازگی گلکسی A51 و A71 را معرفی کرد ، اولین گوشی های هوشمند سری A 2020 است. همان طور که احتمالاً با نام آن حدس زده اید ، Galaxy A01 یک گوشی هوشمندمیان رده است که در زیر Galaxy A10sاست.

 

گلکسی A01 جدید از نمایشگر 5.7 اینچی با کیفیت HD + Infinity-V نسبتاً کوچک برخوردار است و دارای یک شکاف کوچک در بالای صفحه است. سامسونگ هنوز چیپست قدرتمند تلفن را مشخص نکرده است ، بنابراین تنها چیزی که اکنون می دانیم این است که دارای چیپست اکتا هسته ای است که با حداکثر سرعت 1.95 گیگاهرتز تنظیم می شود. با این حال ، دارای یک شکاف کارت microSD است ، بنابراین گسترش بیشتر فضای ذخیره سازی مشکلی نخواهد بود.

 

سامسونگ Galaxy A01 بدون شکاف و یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی

سامسونگ گلکسی A01 را به دوربین دوتایی در پشت مجهز کرده است که از یک سنسور اولیه 13 مگاپیکسلی و حسگر عمق 2 مگاپیکسلی بهره می برد. این گوشی در جلو دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است و لنز دیافراگم f / 2.0 دارد. روشن کردن چراغ ها یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است. با کمال تعجب ، تلفن از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند. از نظر دوربین ، بودجه تلفن همراه Galaxy A01 با بودجه دوربین دوگانه پشتی متشکل از یک لنز اولیه 13 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2 و سنسور عمق 2MP با دیافراگم F2.4 است. در قسمت جلویی همان طور که قبلاً ذکر شد ، این گوشی دارای سنسور 5MP است. این تلفن از دو سیم کارت پشتیبانی می کند (nano +و nano) .

این تلفن هوشمند با استفاده از نمایشگر Infinity-V که دارای یک شکاف V شکل در بالا ، گودی های متوسط ​​متوسط ​​، و یک چانه بزرگ به سمت پایین است ، در پله های چندین دستگاه ارزان سامسونگ دنبال می شود. اندازه پانل انتخاب شده سامسونگ با اندازه 5.7 اینچ جمع و جور و دارای وضوح HD + (1560 X 720p) است. متأسفانه ، این شرکت با جایگزین کردن فناوری AMOLED خود با جایگزین LCD ، هزینه ها را کاهش داده است ، اگرچه این مورد در محدوده قیمت هدف چندان معمول نیست. یک صفحه پلاستیکی قسمت عقب گلکسی A01 را تزئین کرده و در گوشه بالا سمت چپ یک دوربین عادی قرار دارد. این ماژول دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی ، یک فلاش LED و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است که واقعاً کار چندانی نمی کند اما هنوز هم به آن زمینه های تاری فانتزی در عکس های پرتره کمک می کند. همچنین در حال حاضر یک جک هدفون در بالای گوشی ، بلندگوی مجهز به عقب و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی وجود دارد. با این حال ، به نظر می رسد هیچ نشانه ای از اسکنر اثر انگشت یا شکل دیگری از تشخیص بیومتریک ایمن وجود ندارد.

 

شما می توانید از طریق این لینک همه محصولات Galaxy A01 را مشاهده و خریداری نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *