تلفن همراه

سامسونگ گلکسی A11 زیر ذره بین موب خرید

سامسونگ گلکسی A11 زیر ذره بین موب خرید

گلکسی A11

سامسونگ گلکسی A11 یک تلفن هوشمند بودجه اندرویدی است که توسط Samsung Electronics ساخته شده است. این گوشی نخستین بار در اول ماه مه 2020 به عنوان جانشین سامسونگ گلکسی A10 منتشر شد.

 

سری Galaxy A یک پیشنهاد جالب از سامسونگ است زیرا این تلفن ها معمولاً دارای بودجه ای با چند ویژگی برتر هستند. می توانید Galaxy A11 را با تنظیم دوربین سه گانه مشاهده کنید. برای تلفنی میان رده، سامسونگ A11 بسیار خوب است ، اما عالی نیست.زیرا رقابت با امثال شیائومی و رئال و حتی هواوی با ارائه بودجه آنها بسیار سخت است. به نظر می رسد بسیار استاندارد هستند و ابتکاری ندارند. برخی از اضافات آنها مانند حسگر اثر انگشت هنوز در قسمت پشتی قرار گرفته اند و هیچ پیشرفتی را نشان نمی دهند. صفحه نمایش TFT است و نه صفحه نمایش IPS LCD. این نگرانی عمده A11 است و از ویژگی های  برجسته آن نیست.

A11 به طور قابل توجهی وزن کمتری نسبت به مدل قبلی خود دارد و اندازه گیری آن 161.4 76 76.3 x 8 میلی متر است و وزن آن 177 گرم است ، 9 گرم بیشتر از A10. به نظر می رسد ، Galaxy A11 تقریباً شبیه Galaxy A10s است. این صفحه نمایش حاوی صفحه  نازکی است که به صورت قابل توجهی بزرگتر است. هر دو گوشی در قسمت پشتی دارای یک اسکنر اثر انگشت هستند و موقعیت دوربین در سمت چپ بالای هر دو گوشی است. با این حال ، آرایه دوربین بزرگترین تفاوت طراحی بین A10s و A11 است. در حالی که هر دو دوربین خود را در یک بیضی کوچک عمودی وجود دارد ، A11 دارای یک دوربین اضافی است (ساخت بیضی را به صورت عمودی بزرگتر می گوید) و فلش به جای سنسور عمق (بالاترین دوربین) منتقل شده است. علاوه بر این ، طراحی دوربین سلفی متفاوت است. A10 دارای درجه اشکی بود ، در حالی که A11 در گوشه بالا سمت چپ سوراخ دارد. همچنین در A11 ،  دکمه فیزیکی در سمت راست قرار دارد ، در حالی که در A10 ها ، دکمه های صدا در سمت چپ بودند. A11 در چهار رنگ مختلف وجود دارد: سیاه ، سفید ، قرمز و آبی.

طراحی و صفحه نمایش گلکسی A11

گلکسی A11 از نمایشگر 6.4 اینچی HD + TFT ، Infinity-O بهره می برد. افت عمده این گوشی نمایشگر TFT است. صفحه نمایش سنتی TFT نسبت به نمایشگر IPS LCD پایین نیست. اینکه چرا سامسونگ با صفحه نمایش TFTبه بازار اومد ،  یک دلیل می تواند داشته باشد، ارزان تربودن آن. صفحه نمایش 6.4 اینچی هنوز هم بسیار مناسب و معقول است و دارای یک دوربین شکاف در حاشیه های بالا و ضخیم در قسمت پایین است. سامسونگ ادعا می کند که این نمایشگر در گلکسی A11 همه جانبه است. گلکسی A11 سامسونگ از یک قاب پلاستیکی و یک پشتی پلاستیکی ساخته شده است. در پشت A11 یک سنسور اثر انگشت قرار دارد. این گوشی از جک 3.5 میلی متری و درگاه میکرو USB 2.0 برخوردار است.

سامسونگ گلکسی A11 زیر ذره بین موب خرید

سامسونگ گلکسی A11 زیر ذره بین موب خرید

پردازنده ، ذخیره سازی و سیستم عامل گلکسی A11

سامسونگ A11 از Qualcomm Snapdragon 450 بهره می برد و بر روی One UI کار می کند. بنابراین بیایید در مورد چیپست و سیستم عامل بحث کنیم. اسنپدراگون 450 یک چیپست میانی است. این یک چیپست شناخته شده برای بازی نیست ، اما می توانید بازی هایی مانند PubG را در تنظیمات گرافیکی کم انجام دهید. چیپست همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می کند. اگر این دوربین تنها و 13 مگاپیکسلی برای دوربین دوتایی باشد ، دقیقاً همان چیزی است که سامسونگ با آن روبرو شده است.

سامسونگ OneUI یک سیستم عامل بسیار بی نقص است که تمامی نیازهای لازم برای یک سیستم عامل عالی را دارد. از اعلانهای غیرتهاجمی اما آموزنده تا حالت تاریک ، One UI تعمیرات اساسی را پشت سر گذاشته است. One UI همچنین از پیشرفته‌های صدا و نمایشگر برخوردار است که به شما امکان کنترل کامل چگونگی شنیدن و دیدن چیزهای روی تلفن را می دهد. A11 دارای رم 2 گیگابایتی با 32 گیگابایت حافظه است که این روزها بسیار کم است و  حداقل 64 گیگابایت خواهد بود. با حافظه اختصاصی کارت SD می توان فضای ذخیره تا 512 گیگابایت را گسترش داد. حتی در هنگام کار چند وظیفه ای یا بروزرسانی در سیستم عامل ، حتی رم 2 گیگابایتی کمی بیش از حد کمتر است و احتمال کند شدن تلفن وجود دارد.

 

دوربین گلکسی گلکسی A11

گلکسی A11 سامسونگ از یک دوربین سه گانه با یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، یک دوربین فوق العاده 5 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق 2 مگاپیکسل برخوردار است. دوربین سلفی جلو یک تیرانداز 8 مگاپیکسلی با دیافراگم F / 2.0 است. دوربین موجود در A11 به خصوص با نصب دوربین سه گانه بسیار مناسب است. این می تواند فیلم ها با کیفیت 1080 پیکسل در 30 ثانیه بر ثانیه را ضبط کند و برای دوربین سلفی نیز یکسان است. دوربین های A11 می توانند عکس های پرتره بگیرند ، دارای جلوه های زیبایی هوش مصنوعی ، پانوراما و سایر ویژگی هایی مانند بوکه باشند. دوربین موجود در A11 به دلیل بودجه و قیمت آن بسیار مناسب است و این ویژگی ای است که سامسونگ نسبت به سایر ویژگی ها در اولویت قرار داده است.

سامسونگ گلکسی A11 زیر ذره بین موب خرید

سامسونگ گلکسی A11 زیر ذره بین موب خرید

باتری گلکسی A11

باتری موجود در گلکسی A11 یک behemoth 4000 میلی آمپر ساعتی است که قابلیت شارژ سریع دارد. این دستگاه دارای یک شارژر 15W است که تضمین می کند شارژ  بسیار سریع دریافت کنید! برخی از رقبای بودجه یک شارژر سریع 30W را ارائه می دهند. این باتری حداقل یک روز و نیم برای شما دوام می آورد!

 

از طریق این لینک می تواند همه محصولات Galaxy A11 را مشاهده و خریداری نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *