اخبار, تلفن همراه

سامسونگ تبلت گلکسی تب S6 5G را به عنوان اولین تبلت 5G دنیا عرضه می کند

گلکسی تب s6 5G

به نظر می رسد که سامسونگ گلکسی تب S6 5G را به عنوان اولین سری از تبلت های 5G دنیا عرضه کند. این تبلت با مشخصات فنی ارتقا یافته نسبت به سری 4G به زودی رونمایی خواهد شد. گلکسی تب S6 5G در تاریخ 9 تا 12 بهمن 98 معرفی و عرضه می شود.

سامسونگ رسما اعلام کرده است که نخستین تبلت 5 جی جهان یعنی گلکسی تب S6 را در کره جنوبی به بازار عرضه خواهد کرد. این شرکت با پشتیبانی از شبکه 5 جی در سن جدید و ویژگی هایی از قبیل صوت AKG و چهار بلندگوهای Dolby Atmos ، تبلت را به عنوان یک مرکز سرگرمی بازاریابی می کند.

گلکسی تب S6 5G

گلکسی تب S6 جدید دارای مشخصات مشابه نسخه LTE است که شامل صفحه نمایش 10.5 اینچی Super AMOLED و بدنه ای با ضخامت 5.7 میلی متر و وزن آن 420 گرم است. تبلت 5G حداقل با یک رنگ Mountain Grey به همراه S-Pen در دسترس خواهد بود. نکته جالب اینجاست که رندرهای رسمی مطبوعاتی گلکسی تب S6 5G نسبت به نسخه LTE طراحی متفاوت کمی متفاوت را نشان می دهند. در حالی که پورت USB-C رایج  روی این محصول سوار است ، طراحی گریل بلندگو در نسخه 5G متفاوت است. برای دیدن تفاوت ، تصویر زیر را بررسی کنید.

گلکسی تب S6

مدل 5G

گلکسی تب s6 5G 

گلکسی تب S6

مدل LTE

گلکسی تب s6 4G


محصولات مرتبط:


گلکسی تب S6 در عرضه فقط با یک نوع 128 گیگابایت ROM با رنگ خاکستری کوه قابل دسترسی خواهد بود. قیمت آن با قیمت 999،000 ون (848 دلار) خواهد بود. این تبلت در نسخه پایه هنوز در ایران موجود نیست اما با ورود به بازار ایران حدود 11 میلیون تومان قیمت خواهد داشت. سری های دیگر تبلت گلکسی مانند گلکسی تب S4 با قیمتی معادل 7 میلیون تومان در بازار موجود هستند.

گلکسی تب S6 اولین محصول تبلتی با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5 جی در دنیا است و به دوربین بیشتر از تک لنز مجهز می شود. این تبلت با پردازنده بسیار قدرتمند و میزان کارایی بالا عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *