اخبار, تلفن همراه

سامسونگ به صورت رسمی گوشی منعطف خود را گلکسی فولد نام گذاشت

گلکسی فولد

یکی از هیجان انگیز ترین محصولات سامسونگ ،گوشی تاشو این شرکت است که امروز به صورت رسمی گلکسی فولد نامید. این گوشی را می توان یکی از بهترین های بازار سال 2019 گوشی های هوشمند نامید.

گلکسی فولد

فردا روز موعود برای رونمایی از محصولات جدید سامسونگ است. روز اول اسفند ماه روز مراسم آنپکد 2019 سامسونگ است که می توان منتظر بود تا محصولات جدید و استثنایی شرکت ، رونمایی شود. تا به حال روی این گوشی ، نام های متفاوتی گذاشته شد، اما امروز به صورت رسمی مشخص شد که نام آن گلکسی فولد است.

البته این خبر توسط ایوان بلیس، مشهورترین افشاگر محصولات الکترونیکی دنیا امروز بعد از ظهر منتشر شد. ایوان روی صفحه شخصی توییتر خود این جمله را نوشت: Samsung Galaxy Fold.  سال گذشته سامسونگ نام تجاری “Samsung Galaxy Fold” را ثبت کرده بود و حالا به نظر می‌رسد که این نام رسمی گوشی تاشو این برند کره‌ای خواهد بود.

مشخصات فنی و طراحی سامسونگ گلکسی فولد

یکی از بهترین ویژگی ها و مشخصات مورد استفاده روی این گوشی، صفحه نمایش آن است که به دو نمایش مجزا تقسیم می شود. می توان یک نمایشگر را روی دیگری بست، این نمایشگر دوم است که با بسته شدن می تواند نمایشگر اول را همچون یک اسمارت فون معمولی مورد استفاده قرار داد. دیگری نمایشگری است که به عنوان پنل اصلی به کار خواهد رفت و سامسونگ نام آن را اینفینیتی فلکس (Infinity Flex) گذاشته است. نمایشگر اولیه ۴.۶ خواهد بود و زمانی که گوشی را بسته‌اید، می‌توانید در حالت تلفن از آن استفاده کنید، اما نمایشگر دوم ۷.۳ اینچ مساحت دارد و زمانی که گوشی تاشو سامسونگ را به طور کامل باز می‌کنید و در حالت تبلت می‌توانید از آن برای مرور اینترنت و فیلم دیدن در مساحت بزرگتر لذت ببرید.

از نظر طراحی و تجربه کاربری، این گوشی از پلتفرم وان یو آی بهره می برد که جدیدترین پلتفرم گرافیکی موجود سامسونگ است.چرا سامسونگ دست به تولید یک رابط کاربری زد؟ دلیل آن گسترده بودن صفحه نمایش موجود روی گوشی است. سامسونگ تصمیم گرفت برای چنین صفحه نمایش منعطفی ، یک رابط کاربری جدید بسازد تا با مشکلات مچ نشدن رابط کاربری قبلی با گوشی جدید جلوگیری کند.اپلیکیشن‌ها در این رابط کاربری می‌توانند در سه حالت مختلف تمام صفحه، دو صفحه در کنار هم و سه صفحه در کنار هم مورد استفاده قرار بگیرند. البته از حیث قیمت‌گذاری، این گوشی مدرن چندان هم ارزان نخواهد بود و باید قیمت ۱۸۰۰ دلار برای خرید گلکسی فولد سامسونگ بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *