اخبار, تلفن همراه

سامسونگ از شیشه خالص روی گوشی گلکسی فولد 2 بهره می گیرد

گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ

شایعات امروز از توییتر Iceter (UniverseIce) خبرهای بسیار جالب مربوط به گوشی گلکسی فولد 2 را نشان می دهد. این دستگاه که مانند گوشی تاشو موتورولا در محور افقی باز و بسته می شود ، در واقع به جای صفحه های پلاستیکی که در سایر پوشه ها به کار رفته اند از یک پوشش شیشه ای بسیار نازک استفاده می کند. در نتیجه ، با توجه به این مساله که پوشش مناسب صحیح برای تلفن های قابل تاشو شیهشه است ، صفحه نمایش گلکسی فولد 2 مسطح تر به نظر می رسد. ماه گذشته ، طبق گزارش ها ، سامسونگ به خاطر ورق های شیشه ای اولتراسین خود با قراردادی طولانی مدت با DoInsys به توافق رسیده بود.

در اوایل این ماه ، وبسایت LetsGo Digital گزارش داد که سامسونگ درخواست سه مارک تجاری را با دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) ارسال کرده است. سه نامی که سازنده می خواست از آنها محافظت کند عبارتند از: “Samsung Ultra Thin Glass” ، “Samsung UTG” و “UTG”.
گوشی گلکسی فولد 2 می تواند نمایشگر 6.7 اینچی شیشه ای بسیار نازک را به معرض نمایش بگذارد.


انتظار می رود که گوشی سامسونگ گلکسی فولد 2 در کنار گلکسی S11 در 18 فوریه رونمایی شود . بر خلاف Galaxy Fold ، که در طول محور عمودی باز می شود تا به یک تبلت 7.3 اینچی تبدیل شود ، دنباله گوشی گلکسی فولد 2 به گونه ای طراحی شده است که تا رسیدن زمان استفاده از تلفن ، به اندازه یک وسیله جیبی باشد. زمانی که گوشی را باز می کنیم یک صفحه نمایش 6.7 اینچی با دوربین سلفی حفره ای نمایان می شود. انتظار می رود صفحه نمایش ثانویه ، اطلاعات مربوط به تماس های تلفنی دریافتی ، زمان ، تاریخ و آب و هوا را ارائه دهد و سامسونگ برای این گوشی تاشو کمتر از 1000 دلار هزینه کند و این یک مزیت قیمتی بزرگ در برابر گوشی موتورولا محسوب می شود.


محصولات مرتبط:



علاوه بر صفحه نمایش بهبود یافته ، سامسونگ گزارش داده است که لولا گلکسی فولد 2 را قادر می سازد بدون شکاف بین دو طرف بسته شود. سامسونگ حتی می توانست قیمت بسیار پایین تری از نرخ فعلی روی این گوشی قرار دهد. این شرکت قصد دارد تا بتواند وسایل تاشو بعدی خود را با مشخصات پرچمدار تجهیز کند. انتظار داریم Snapdragon 865 Mobile Platform را از دستگاهی که دارای 12 گیگ حافظه و 256 گیگابایت حافظه است ، تغذیه کند. هنوز مشخص نیست که سامسونگ با گلکسی فولد 2 چه نوع سیستم دوربین را شامل خواهد شد ، اگرچه قابلیت تاشو را باید با اندروید 10 و Sammy’s One UI 2.1 از پیش نصب کرده است. این مدل از اتصال 5G پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می رود Galaxy Fold 2 از دو باتری جداگانه بهره ببرد که یکی از آنها 900mAh خواهد بود و با شارژر سریع سامسونگ 45W سازگار است.

گلکسی فولد 2 سامسونگ اولین گوشی تاشو است که از صفحه نمایش شیشه ای استفاده می کند. این استاندارد زمینه ای را ایجاد می کند که سایر شرکت ها بتوانند از طریق آن برای ساخت گوشی های هوشمند تاشو بهره بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *