اخبار, تلفن همراه

ساعت هوشمند ریلمی واچ با باتری قوی و نمایشگر 1.4 اینچ رونمایی شد

ساعت هوشمند ریلمی واچ

ساعت هوشمند ریلمی واچ که اولین ساعت هوشمند این شرکت پس از ریلمی بند نیز به شمار می رود با مشخصات فنی بسیار عالی رونمایی شد. این دستگاه می تواند بیش از 9 روز مداوم با یک بار شارژ کار کند.

ریلمی در رویدادی در چین امروز از X50 Pro Player Edition به همراه هدفون Buds Q و Buds Air Neo TWS و پاوربانک جدید رونمایی کرد. اما ریلمی همچنین در هند رویدادی داشت که اولین تلویزیون هوشمند و اولین ساعت هوشمند خود را به ترتیب ، ریلمی TV و ریلمی Watch به ترتیب معرفی کرد.

ریلمی واچ

ساعت هوشمند ریلمی واچ

ساعت ریلمی واچ دومین دستگاه پوشیدنی از ریلمی پس از باند ریلمی است که در ماه مارس رونمایی شد. ساعت هوشمند در حدود صفحه نمایش لمسی 1.4 اینچی با وضوح 320 3 320 پیکسل ساخته شده است که توسط 2.5D Corning Gorilla Glass 3 محافظت می شود.
ریلمی Watch اعلام کرد: صفحه نمایش لمسی رنگی 1.4 ‘، مانیتور SpO2 و باتری حداکثر 9 روز

ساعت ریلمی با 12 چهره ساعت مچی همراه است که صورت پیش فرض ساعت مچی ، زمان ، تاریخ ، روز ، آب و هوا ، تعداد قدم ها ، ضربان قلب و کالری سوخته را نشان می دهد. می توانید چهره تماشای مورد علاقه خود را از برنامه ریلمی Link انتخاب کنید و ریلمی می گوید که 100 چهره جدید ساعت را از طریق OTA آینده اضافه می کند.

مانند ریلمی Band ، ساعت ریلمی Watch همچنین دارای ضربان قلب 24×7 است ، اما این بار سنسور PPG برای اندازه گیری ضربان قلب توسط Goodix تهیه شده است و شما یک مانیتور SpO2 نیز دریافت می کنید که میزان اکسیژن خون را اندازه گیری می کند. ساعت هوشمند همچنین دارای 14 حالت ورزشی است که ظرفیت هوازی ، بدمینتون ، تردمیل ، بیضوی و تنیس روی میز از جدیدترین مدل های معرفی شده توسط ریلمی هستند.

مجموعه دیگری از ویژگی های جدید دوربین کنترل و کنترل موسیقی است. اولی به شما امکان می دهد از ساعت هوشمند به عنوان دکمه دیافراگم دوربین استفاده کنید ، در حالی که دومی به شما امکان پخش / مکث موسیقی ، تغییر آهنگ و تنظیم میزان صدا را می دهد.
ریلمی Watch اعلام کرد: صفحه نمایش لمسی رنگی 1.4 ‘، مانیتور SpO2 و باتری حداکثر 9 روز

به عنوان بخشی از استراتژی AIoT خود ، ریلمی Watch ریلمی Watch را در مرکز سیستم AIoT خود قرار داده است و با داشتن OTA آینده قادر خواهید بود چندین دستگاه AIoT را بدون نیاز به باز کردن تلفن هوشمند پیوند دهید.

سایر مشخصات فنی ساعت هوشمند ریلمی

از دیگر نکات برجسته ساعت ریلمی می توان به اعلان های هوشمند ، مقاومت در برابر گرد و غبار IP68 ، یادآوری بی تحرک ، یادآوری نوشیدنی ، مانیتور خواب و آرامش مدیتیشن اشاره کرد.
ریلمی Watch اعلام کرد: صفحه نمایش لمسی رنگی 1.4 ‘، مانیتور SpO2 و باتری حداکثر 9 روز

سوخت رسانی به کل بسته بندی یک باتری 160 میلی آمپر ساعتی است که ریلمی ادعا می کند می تواند هفت روز استقلال را ارائه دهد با نظارت ضربان قلب 24×7 روشن شده و نه روز بدون آن.

ساعت ریلمی واچ دارای دو طراحی بند است – Classic Strap و Fashion Strap. حالت اول به یک رنگ سیاه و سفید وارد می شود ، در حالی که دومی به رنگ های قرمز ، آبی و سبز ارائه می شود.

ساعت ریلمی Watch با قیمت IN33999 (53 دلار / 48 یورو) قیمت دارد و از 5 ژوئن از طریق سایت رسمی هندی این شرکت و Flipkart در هند به فروش می رسد. بعداً از طریق فروشگاه های آفلاین نیز فروخته خواهد شد.

ساعت هوشمند با بند مشکی معمولی از جعبه خارج می شود و تسمه های رنگارنگ مد بعداً در INR499 (7/6 دلار) به فروش می رسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *