اخبار

ساعت هوشمند با ظاهر کلاسیک و خاص! Mijia Quartz

ساعت هوشمند یکی از نیازهای مهم این روزها برای افراد مختلف خصوصا ورزشکاران به حساب می‌آید. این ساعت‌ها از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند که از میان آن‌ها به سنجش ضربان قلب اشاره می‌کنیم. افرادی که عادت به ورزش‌های دوومیدانی دارند، باید همواره ضربان قلب خود را اندازه‌گیری کنند. در صورتی که قصد این کار را دارید، استفاده از ساعت هوشمند نیاز خواهد بود. در ادامه بنا داریم مطالب مهمی را درباره ساعت هوشمند شیائومی Mijia Quartz برای شما بیان کنیم. اگر به کسب اطلاعات در این زمینه علاقه‌مند هستید تا پایان متن ما را همراهی کنید.

نگاهی کلی به ساعت هوشمند شیائومی Mijia Quartz

شیائومی شرکتی بسیار فعال در حوزه تولید وسایل الکترونیکی و انواع ساعت‌ هوشمند به شمار می‌آید. این شرکت از بهترین و مجرب‌ترین متخصصان برای طراحی ساعت‌های هوشمند بهره گرفته است. ساعت هوشمند به دلیل برخورداری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد باید به طور دقیق برنامه‌ریزی شده و از سیستم‌عامل مناسبی برای آن استفاده شود.

ساعت هوشمند شیائومی Mijia Quartz مشخصه‌های بی‌نظیری دارد که تمام نیاز‌های کاربران خود را به خوبی تامین کرده است. به عنوان مثال این ساعت برای استفاده در هر زمان مناسب خواهد بود و شارژ باتری خود را به خوبی نگه می‌دارد. اعلان‌های ساعت هوشمند شیائومی شما را از هر اتفاقی که برای آن برنامه‌ریزی داشته‌اید، آگاه خواهد کرد. در صورتی که تمایل دارید از هیچ اتفاقی عقب نمانید، بی‌تردید باید از این ساعت استفاده کنید.

ساعت هوشمند شیائومی Mijia Quartz

ساعت هوشمند شیائومی مجهز به حسگر گام‌شمار

ارگونومی و طراحی ظاهری در ساعت هوشمند شیائومی Mijia Quartz

ساعت هوشمند شیائومی در سه رنگ مشکی، سفید و خاکستری در بازار موجود است. بند این ساعت از چرم ساخته شده و فرم صفحه‌نمایش آن گرد است که طرفداران بسیاری نیز دارد. بدنه این ساعت از جنس فلز ساخته شده است و قفل این ساعت به صورت سگکی طراحی شده تا به سادگی برای انواع اندازه‌های مچ دست مناسب باشد.

در مقایسه با ساعت های هوشمند برند سامسونگ، شیائومی تنوع بسیار بیشتری دارد.

وزن این ساعت فوق‌العاده مناسب است و مانع از آزار کاربران خود خواهد شد. شما قادر خواهید بود از این ساعت در هر زمان و مکانی استفاده کنید. هم در مهمانی‌های رسمی و هم برای کاربردهای روزمره به‌کارگیری این ساعت استایل شما را بی‌نظیر خواهد کرد. قطری که برای قاب این ساعت در نظر گرفته شده، 40 میلی‌متر است که ظرافت بی‌همتایی را به عنوان یک ساعت دارا خواهد بود.

مجهز به بلوتوث با نسخه 5

در ساعت‌های هوشمند فاصله مناسب برای اتصال ساعت به دستگاه شما از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل شرکت شیائومی از بهترین نسخه برای ساخت این ساعت استفاده کرده است. ساعت هوشمند شیائومی Mijia Quartz مجهز به بلوتوث نسخه 5 است.

سازگار با انواع سیستم‌های اندروید

ساعت هوشمند شیائومی با نسخه‌های اندروید سازگاری دارد و کاربری آن بسیار ساده خواهد بود. اندرویدهای 4.4 به بالا و همچنین سیستم‌عامل‌های iOS از 7 به بالا برای این ساعت مناسب است.

قابلیت تنظیم هشدار

یکی از امکانات ساعت هوشمند شیائومی برخورداری از اعلام زنگ هشدار در زمان‌هایی است که شما به آن نیاز دارید. خصوصا برای کارکنان در شرکت‌های مختلف یا کسانی که به طور شیفتی کار می‌کنند، وجود چنین ساعتی بسیار نیاز خواهد بود. همچنین شما می توانید قاب گوشی A22 4G را از طریق این لینک خریداری نمایید.

ساعت هوشمند شیائومی Mijia Quartz

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mijia Quartz مجهز به حسگر گام‌شمار

ساعت هوشمند شیائومی Mijia Quartz مجهز به حسگر

اگر هنگام دویدن یا پیاده‌روی تمایل دارید تعداد گام‌های شما شمرده شود، ساعت هوشمند شیائومی مناسب‌ترین گزینه برای شما خواهد بود. این کار با استفاده از حسگرهای موجود در ساعت انجام می‌شود.

در آخر…

در بالا به توضیحات مهمی درباره ساعت هوشمند شیائومی Mijia Quartz پرداخته شد. این ساعت‌ از امکانات بی‌بدیلی برخوردار است که تمامی نیازهای کاربران خود را به طور کامل برآورده می‌کند. در صورتی که قصد سفارش این محصول فوق‌العاده را دارید، موب خرید با قیمتی باورنکردنی این ساعت را در اختیارتان قرار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *