اخبار, تلفن همراه

رنگ های گوشی هواوی p40 پرو با تصاویر جدید منتشر شد

تصاویر گوشی هواوی p40 پرو

گوشی هواوی پی 40 پرو تا اسفندماه 98 رونمایی می شود. به تازگی تصاویر رنگ های متنوع این گوشی جدید هواوی p40 پرو منتشر شده که در ادامه با هم میبینیم.

دیروز ، 91mobiles تصاویری از تلفن هوشمند آینده Huawei P40 را به اشتراک گذاشته بود که نمای خوبی از طراحی جلو و عقب این تلفن هوشمند ارائه می دهد. امروز ، این نشریه پوستر فاش شده هواوی p40 پرو را به اشتراک گذاشته است. این مساله نشان می دهد که تلفن هوشمند در 5 رنگ مختلف عرضه خواهد شد. همچنین ادعا شده است که هواوی P40 نیز با همان رنگ ها عرضه خواهد شد.

تصاویر رندر گوشی هواوی p40 پرو

تصویر Huawei P40 Pro که از طریق یک منبع قابل اعتماد در صنعت فاش شده است ، نشان می دهد که به گزینه های رنگی از جمله Black، Blush Gold، Silver Frost، Deep Sea Blue و White Ice عرضه میشود. همانطور که گفته شد Huawei P40 در انواع رنگی نیز موجود خواهد بود.

گوشی های هوشمند هواوی p40 پرو و Huawei P40 به طور مشابه طراحی شده اند. نشت دیروز فاش کرده بود که هواوی P40 دارای بریدگی قرص به شکل در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر خود است. Huawei P40 Pro نیز به همان بریدگی یک ظاهر طراحی شده روی صفحه نمایش خود مجهز شده است. با این حال ، تنها تفاوت عمده قابل مشاهده بین صفحه نمایش این دو گوشی این است که Huawei P40 دارای صفحه نمایش مسطح است در حالی که P40 Pro با یک صفحه خمیده به برکت می رسد. هر دو تلفن هوشمند به سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش مجهز شده اند.

رندرهای جدید هواوی پی 40 پرو
تصاویر گوشی هواوی p40 پرو

هواوی P40 دارای یک ماژول دوربین مستطیل شکل در گوشه بالا سمت چپ پشت آن است. همان طراحی عقب در P40 Pro موجود است. محفظه دوربین P40 مجهز به فلاش LED و سه دوربین است. از طرف دیگر ، تنظیم دوربین P40 Pro شامل چهار دوربین و یک فلاش LED است. دوربین های هر دو گوشی توسط لسیا طراحی شده اند.


محصولات مرتبط:


مشخصات هواوی P40 و P40 پرو

هواوی P40 می تواند با صفحه AMOLED در حدود 6.2 اینچ به بازار عرضه شود. مدل Pro می تواند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED باشد. نشتی اخیر مبنی بر اینکه هواوی P40 Pro می تواند به یک لنز اصلی 52 مگاپیکسلی در مجموعه دوربین های چهارگانه خود مجهز شود. سنسور دوربین دیگر آن شامل یک لنز ultrawide ، یک لنز تله فوتو پریسکوپ با بزرگنمایی نوری 10 برابر و یک سنسور 3D ToF است. P40 می تواند از لنزهای با وضوح بالا باشد ، یک تیرانداز فوق العاده از لنز 3D ToF در دوربین سه گانه خود.

چیپست Kirin 990 5G در حال هدایت هر دو تلفن هوشمند است. بالاترین نوع P40 Pro ممکن است 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه بومی را در اختیار کاربران قرار دهد. انتظار می رود هواوی سری P40 را از طریق یک رویداد درماه مارس در پاریس معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *