اخبار, تلفن همراه

رندر گوشی جدید موتورولا با دوربین چهارگانه منتشر شد

رندر گوشی جدید موتورولا

رندر گوشی جدید موتورولا با دوربین چهارگانه منتشر شد، احتمال دارد این تصاویر مربوط به گوشی پرچمدار جدید موتورولا باشد که به زودی عرضه خواهد شد.

رندر گوشی جدید موتورولا

سال 2019 را می توان سال گوشی های پرچمدار با دوربین های سه گانه و چهارگانه نامید. از ابتدای سال 2019 رسم بر این بود که حتی گوشی های میان رده جدید نیز از دوربین هایی با لنز های واید انگل و تله فوتو و تشخیص عمق بهره ببرند. طی تصویر رندر گوشی جدید موتورولا که امروز منتشر شده و OnLeaks آن را در وبسایت کش کارو عرضه کرده، خبر از این می دهد که گوشی پرچمدار لنوو نه تنها می تواند یک لنز 100 مگاپیکسلی داشته باشد، بلکه از یک دوربین 4 لنزه 4 گانه نیز بهره می برد.

رندر گوشی جدید موتورولا

هر چند تنها اطلاعاتی که در این زمینه در دست داریم قدرت و وضوح تصویر دوربین این گوشی و تعداد لنزهای آن است اما خب می توان با وجود تصاویر عرضه شده صفحه نمایش آن را 6.2 اینچی با ناچ قطره ای و همچنین اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش خواند. ظاهرا گوشی هوشمند جدید موتورولا با پورت USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری به بازار عرضه شود که باعث خرسندی برخی کاربران خواهد شد.

در سال 2019 دو سیستم متفاوت برای دوربین های چندگانه گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده است. اول استفاده از لنز های واید و تله فوتو و تشخیص عمق است که هر کدام در صحنه ها و شات های متفاوتی به کار برده می شوند، دوم استفاده از چند دوربین متفاوت به صورت همزمان است. به طوری که می توان سیستم نوع دوم را در گوشی نوکیا 9 پیور ویوو دید. هرچند هر کدام از دو ساختار مزیت های خود را دارد اما استفاده از روش اول می تواند دوربین گوشی های نوع اول را شبیه به دوربین های حرفه ای DSLR تبدیل کند. چرا که هر چه لنز یک دوربین قوی تر باشد و کارایی بیشتری ارائه دهد، تصاویر ثبت شده آن نیز بهینه تر خواهد بود.

گوشی هوشمند پرچمدار جدید موتورولا تا ماه آینده رونمایی می شود. انتظار داریم که این گوشی یکی از قوی ترین گوشی های موجود در بازار جهانی باشد ، هرچند که هنوز موتورولا راه زیادی دارد تا بتواند به عرصه رقابت و قدرت نمایی 10 سال گذشته خود بازگردد. اگر به خاطر داشته باشید زمانی موتورولا گوشی هایی عرضه می کرد که جزو لوکس ترین گوشی های موجود در بازار به حساب می آمدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *