اخبار, تلفن همراه

رندر نوکیا 9 دوربین پنج گانه گوشی جدید نوکیا را نشان می دهد

رندر نوکیا 9

رندر نوکیا 9 ، جدیدترین رندر به دست آمده از گوشی پرچمدار نوکیا، خبر از دوربین پنج گاه حرفه ای در این گوشی همراه هوشمند می دهد. به تازگی این رندر در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است. نوکیا 9 به زودی در رویداد MWC 2018 رونمایی خواهد شد.

رندر نوکیا 9

نوکیا 9 یکی از بهترین گوشی های تولید شده از نظر طراحی سخت افزاری و طراحی ظاهری نوکیا است، به تازگی رندر نوکیا 9 که در شبکه های اجتماعی منتشر  شده نشان دهنده سیستم عجیب و وفوق حرفه ای چینش دوربین این گوشی است.

رندر نوکیا 9 که امروز منتشر شده و از زوایای مختلف گوشی را نشان می دهد، جزییاتی از طراحی بدنه گوشی و دوربین آن را به نمایش گذاشته است.  تمامی رندرها 7 حفره را روی قاب پشتی گوشی به نمایش می‌گذارند که پنج حفره مربوط به دوربین، یکی برای فلاش و دیگری برای سنسورهای اپتیک است. در اینجا یک میکروفون نیز درست در بالای دوربین پنچ گانه نوکیا 9 وجود دارد که در تصاویر پیشین نیز آن را دیده بودیم.

این رندرها قاب جلویی گوشی را نشان نمی‌دهند، ما تنها این قاب را در تصویری که توسط یک افشاگر با حساب کاربری OnLeaks منتشر شده بود دیده‌ایم. در هر صورت تکرار شدن المان‌های یکسان طراحی در این تصاویر با تصاویر قبلی، می‌تواند مهر تأییدی بر طراحی قاب پشتی این گوشی باشد. در اینجا حتی یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز دیده می‌شود.

رندر نوکیا 9

ماه پیش رندر دیگری از نوکیا 9 منتشر شد که جزییات بسیار کاملی در مورد گوشی در اختیار همگان قرار داد. رندری که امروز منتشر شده، به نوعی مکملی برای رندر قبلی است تا بیشتر بتوان جزییات ساختاری طراحی و بدنه گوشی را در مقابل چشمان کاربران گذاشت. با توجه به یک نام تجاری به ثبت رسیده در ماه آگوست٬ به نظر می‌رسد این گوشی تحت برند “PureView” روانه‌ی بازار خواهد شد. از سوی دیگر اگر بخواهیم از نظر سخت افزار داخلی و فنی این گوشی را مورد بررسی قرار دهیم، طبق شایعات به دست آمده٬ پردازنده اسنپدراگون ٬845 رم 8 گیگابایتی٬‌ یک نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح QHD و نسبت ابعاد 18:9 و همچنین یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه در گوشی جدید نوکیا می‌دهند.

هر چه بیشتر به رویداد MWC 2019 نزدیک می شویم ، احتمال رونمایی از این دستگاه بیشتر و بیشتر می شود. نوکیا سال گذشته طی رویداد MWC 2018 نیز از گوشی های جدید خود مثل نوکیا 8 پلاس و نوکیا 7 رونمایی کرد، له همین خاطر احتمال معرفی نوکیا 9 در این رویداد بسیار محتمل تر از قبل خواهد بود. م. بی‌تردید دوربین پنج گانه نوکیا 9 می‌تواند هر کسی را مجذوب خودش کند تا عملکرد آن را نظاره‌گر باشد!

هنوز خبر موثقی از قیمت احتمالی این گوشی در دست نیست. اما به نظر می رسد با وجود سخت افزار فوق حرفه ای موجود روی این دستگاه، قیمت آن بیشتر از 850 دلار در بازار های جهانی تخمین زده شود. نمایشگاه MWC 2019 ماه فبریه در بارسلونا برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *