تلفن همراه

رندر شیائومی می 9 در فضای مجازی منتشر شد

شیائومی می 9

رندرهای شیائومی می 9 ، جدیدترین گوشی برند شیائومی منتشر شد. این رندرها طراحی بدنه گوشی و دوربین حرفه ای کار شده رو آن را به وضوح نشان می دهد.

شیائومی می 9

هر چند که رندرهای به دست آمده CAD نیستند ، اما می توان از آن ها به عنوان رندرهای اصلی گوشی شیائومی می 9 نام برد. گوشی که با دوربین 48 مگاپیکسلی وارد بازار می شود. این گوشی می تواند یکی از 2 گوشی باشد که با چنین دوربین حرفه ای وارد بازار می شود.

بر اساس رندرهای شیائومی می 9 و با در نظر گرفتن اخبار پیشین، دوربین اصلی این گوشی سه گانه بوده و قادر است تصاویری با حداکثر رزولوشن 48 مگاپیکسل ثبت کند. وضوح تصویر دو سنسور دیگر این دوربین به ترتیب 18 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل است.

جزییات طراحی شیائومی می 9

اگر بخواهیم بر اساس رندرهای به دست آمده در مورد طراحی بدنه گوشی شیائومی می 9 صحبت کنیم، می توان به صفحه نمایش 6.4 اینچی بزرگ آن با قدر نسبت 19.5:9 اشاره کرد، همچنین این گوشی دارای بریدگی بالای صفحه نمایش بوده و برای قرار گرفتن دوربین سلفی و سنسور ها در آن تعبیه شده است. این گوشی با توجه به قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 855 جزو پرچمداران سال 2019 شناخته شده و احتمال مجهز شدن آن به فناوری شارژ بسیار سریع وجود دارد.

شیائومی می 9

از سوی دیگر برخی این رندرها را به گوشی سحط پایین تر شیائومی می 9، یعنی شیائومی می 9 SA نسبت می دهند.شیائومی می 9 SA دارای اندازه صفحه نمایش کوچکتر 6 اینچی و همچنین پردازنده میان رده اسنپدراگون 7150 ، نسخه جدید اسنپدراگون 710 است.

شیائومی آخرین پرچمدار فوق حرفه ای خود را در خرداد سال 97 رونمایی کرد، بنابر این انتظار می رود که به زودی شاهد رونمایی از می 9 باید باشیم، چرا که سال 2019 همه شرکت های بزرگ ساخت و تولید گوشی های هوشمند، یک الی 2 ماه معرفی گوشی های پرچمدار خود را زودتر از سال گذشته انجام می دهند. باید منتظر بمانیم و تا برگزاری رویداد MWC 2019، صبر کنیم و ببینیم آیا شیائومی می 9 معرفی می شود  یا خیر. هرچند که هنوز هم نسخه نسل 5 اینترنت گوشی می میکس 3 معرفی نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *