اخبار, تلفن همراه

رندر رسمی گلکسی نوت 10 پلاس عرضه شد ، دوربین سلفی حفره ای و دوربین سه گانه

رندر رسمی گلکسی نوت 10 پلاس

امروز رندر رسمی گوشی های گلکسی نوت 10 پلاس و نوت 10 عرضه شد که نشان دهنده طراحی واقعی و اصلی هر دو گوشی است. این تصاویر گرافیکی کلیات قرار گیری و نوع دوربین و صفحه نمایش را در گوشی های مذکور به طور کامل فاش کرده اند.

رندر رسمی گلکسی نوت 10 پلاس

روز 16 مرداد، روز  رونمایی محصولات پرچمدار بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس است. یک ماهی است که شایعات پیرامون گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس بسیار زده شده است اما با انتشار اولین رندرهای رسمی از هر دو گوشی سر انجام ساختار کلی آن ها فاش شد.رندر طراحی شده از دو گوشی به طور کامل و دقیق سبک طراحی آن‌ها را فاش می‌کند.

بر اساس جدیدترین عکس‌های منتشر شده توسط WinFuture از دو پرچمدار آتی سامسونگ از سری Note، به صحت گفته‌های استیو همرستافر (Steve Hemmerstoffer) درباره آن‌ها پی بردیم. بر اساس رندر رسمی سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس (پرو)، تغییر اساسی سبک طراحی آن‌ها در مقایسه با گلکسی نوت 9 به خوبی مشهود است. اندازه نمایشگر دو گوشی نام برده به ترتیب 6.3 اینچ و 6.75 اینج بوده و به لطف استفاده از راهکار حفره روی نمایشگر، حاشیه‌های بسیار کمی اطراف صفحه نمایش‌ آن‌ها وجود دارد. اکنون علاوه بر چانه گوشی، در لبه بالایی آن نیز حاشیه‌های بسیار کمی دیده می‌شود. طبق پیش‌بینی‌ها، حفره قرار گرفته در لبه بالایی صفحه نمایش دو گوشی، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. بر این اساس می توان انتظار داشت که گلکسی نوت 10 پلاس یکی از بهترین میزان نسبت صفحه نمایش به بدنه را در بین تمامی گوشی های هوشمند موجود در بازار داشته باشد.

بر اساس شیاعاتی که از قبل نیز شنیده بودیم، تغییراتی در چینش دوربین های گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس داده شده و یک ماژول عمودی جای ماژول افقی موجود روی گلکسی نوت 9 را گرفته است. البته جایگاه قرار گیری این ماژول نیز به قسمت سمت چپ کاور پشتی گوشی منتقل شده است.

بنابر رندرهای منتشر شده، گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس، از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش اولتراسونیک نیز بهره می برند.

طبق اخبار قبلی، این دوربین سه گانه از یک سنسور رنگی 12 مگاپیکسلی، یک سنسور اولترا واید 16 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. سیستم دیافراگم متغیر سه مرحله‌ای دوربین گلکسی نوت 10 سامسونگ، یکی از مهم‌ترین تغییرات این دوربین در مقایسه با دوربین سه گانه به کار رفته در گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس است.

گلکسی نوت 10 در 4 نسخه عرضه می شود که هر کدام از 1100 تا 1400 دلار قیمت گذاری خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *