اخبار, تلفن همراه

سامسونگ برای گوشی های میان رده ، رم 12 گیگابایتی UFS 3.0 عرضه می کند

رم 12 گیگابایت UFS 3.0 سامسونگ

تا کنون رم های 12 گیگابایتی گوشی سامسونگ فقط در محصولات پرچم دار دیده می شد، اما حالا طبق اعلامیه جدید شرکت سامسونگ، از این پس رم 12 گیگابایتی UFS 3.0 نیز با تکنولوژی uMCP روی گوشی های میان رده این شرکت قرار خواهند گرفت.

از این پس گوشی های میان رده سامسونگ نیز می توانند به رم 12 UFS 3.0 این شرکت مجهز شوند. این قابلیت موجب می شود تا گوشی های میان رده و اقتصادی سامسونگ نیز با کیفیت فوق العاده ای به بازار عرضه شوند.

سامسونگ از آخرین مولتی چیپ پکیج (uMCP) خود که ترکیبی از رم 12 GB LPDDR4X و حافظه‌ی سریع UFS 3.0 است پرده برداری کرد. تولید این تراشه‌ها بر پایه‌ی آخرین تراشه‌ی روی پردازش 1y است (1y دومین پیشرفت در پردازش 10 نانومتری سامسونگ است).


محصولات مرتبط:


در اسفندماه سال 97 بود که سامسونگ از اولین ماژول‌های رم 12 خود پرده برداری کرد، اما آن‌ها از تراشه‌های کوچک‌تر 16 گیگابیتی (6 تراشه) استفاده می‌کردند. این پکیج جدید شامل فقط 4 تراشه‌ی 24 گیگابیت می‌شود. این رم 12 گیگابایتی سامسونگ جایگزین رم 10 گیگابایتی (ترکیب دو چیپ 24 گیگابیتی و دو چیپ 16 گیگابیتی) سامسونگ برای گوشی‌های میان‌رده‌ی بازار خواهد شد. این رم LPDDR4X می‌تواند حداکثر سرعت 4.266 مگابیت بر ثانیه‌ای را به ارمغان بیاورد.

این شرکت هیچ جزئیاتی از ظرفیت حافظه‌ی UFS 3.0 موجود در این پکیج را ارائه نکرده است. سامسونگ فقط می‌گوید که به زودی عرضه‌ی این پکیج را آغاز خواهد کرد؛ بنابراین انتظار می‌رود به زودی گوشی‌های میان‌رده‌ی بیشتری با ظرفیت رم 10 و 12 گیگابایتی در بازار را ملاقات کنیم.

به نظر می رسد سری جدید سامسونگ A در سال 2020 به چنین رم هایی مجهز شوند. هر چند که هنوز مشخص نیست آیا سامسونگ سری A را در سال 2020 با چه نامی به بازار عرضه می کند، اما اطمینان داریم که رم 12 گیگابایتی و پردازنده نسل 7 اسنپدراگون سال 2020 را با گوشی های میان رده سامسونگ همراه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *