اخبار, تلفن همراه

رابط کاربری EMUI 10.1 در گوشی هواوی p40 رونمایی می شود

رابط کاربری EMUI 10.1

رابط کاربری EMUI 10.1 برای اولین بار روی گوشی هواوی p40 عرضه و راه اندازی خواهد شد. این رابط کاربری تکمیل کننده اندروید 10 روی گوشی های هواوی است.

هواوی در حال آماده سازی برای رونمایی از سری P40 در تاریخ 26 مارس است که اتفاقا فردا خواهد بود. حال ، فقط یک روز از شروع راه اندازی ، این شرکت اولین نسخه EMUI 10.1 در این تلفن های هوشمند را تأیید می کند. این مطابق با گزارشی از ماه گذشته است که همان را پیشنهاد می کند.

رابط کاربری EMUI 10.1

رابط کاربری EMUI 10.1

حساب رسمی EMUI در Weibo یک پوستر تبلیغاتی برای EMUI 10.1 منتشر کرد که از تکرار جدید پوست اندرویدی هواوی که باید در کنار سری P40 فردا اعلام شود ، ذکر شده است. متأسفانه ، تصویر تیزر ویژگی های نسخه جدید آینده UI را نشان نمی دهد. در عوض ، کلمات آن را به سادگی نوشته و عرضه کرده اند”خرد ، شگفت انگیز نامحدود”.

اگر به تاریخچه انتشار نسخه های EMUI نگاهی بیندازید ، می توانیم به وضوح تصویری را بدست آوریم که نسخه جدید بهبود یافته x.1 این نرم افزار در دو سال گذشته در سری Huawei P آغاز به کار کرده است. به عنوان مثال ، EMUI 8.1 در سری P20 اولین نسخه را تجربه کرد و پس از آن EMUI 9.1 در سری P30 قرار گرفت و اکنون می توانیم EMUI 10.1 را در سری های P40 آینده ببینیم.

با این حال ، ما از ویژگی های جدید و پیشرفت های حاصل از آن مطمئن نیستیم. EMUI 9.1 سال گذشته ویژگی های قابل توجهی جدید مانند سیستم فایل EROFS ، GPU Turbo 3.0 و کامپایلر ARK را به ارمغان آورد. این بار ممکن است این شرکت ویژگی های مربوط به هسته HMS (خدمات موبایل هوآوی) را ارائه دهد ، که این شرکت به فروش دستگاه های خود در بازارهای جهانی وابسته است.

رابط کاربری EMUI 10.1

گوشی سری جدید هواوی P40 و p40 پرو و پرمیوم در تاریخ هفتم فروردین 1399 عرضه و رونمایی می شوند. البته این رویداد یک همایش آنلاین است که از چین در سراسر جهان منتشر خواهد شد.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *