اخبار, تلفن همراه

دو پرچمدار جدید Xiaomi Mi 10 و Xiaomi Mi 10 Pro

شیائومی به تازگی دو گوشی هوشمند پرچمدار جدید را منتشر کرده است ، اما کدام یک مناسب برای شما است؟

پرچمدار های جدید شیائومی Xiaomi Mi 10 و Xiaomi Mi 10 Pro

شیائومی به تازگی دو گوشی هوشمند پرچمدار جدید را منتشر کرده است ، اما کدام یک مناسب برای شما است؟ در اینجا توصیه های ما در مورد اینکه آیا باید طرفداراین دو گوشی حرفه ای باشید یا خیر ، است.علی رغم اینکه moniker “Pro” معمولاً اختلاف کیفی بین یک گوشی هوشمند پریمیوم و سایر برندها را نشان می دهد ، در این حالت دو دستگاه Xiaomi Mi 10 و Xiaomi Mi 10 Pro به جز دوربین تنظیم شده از نظر ظاهری کاملاً مشابه هستند. در اینجا یک مقایسه از دو گوشی ارائه شده است تا بتوانید ذهن خود رآماده کنید که کدام یک را انتخاب کند.

شیائومی می۱۰ و می ۱۰ پرو دریک نگاه سری Mi 10 ، دنباله روگوشی های موفقی همچون Xiaomi Mi 9 و Xiaomi Mi 9T Pro است که ما در بررسی هایمان به خاطر ترکیب برنده آنها شامل قیمت پایین اما مشخصات بالا ستایش کردیم.هر دو گوشی جدید دارای مشخصات چشمگیر هستند ، از جمله چیپست اسنپدراگون 865 ، نرخ تجدید نمایشگر 90 هرتزی و دوربین های چهار برابر با حسگر 108مگاپیکسلی.این نرم افزار دارای دوربین پیشرفته ای نسبت به خواهر و برادر خود است،

اما باتری کمی کوچکتری دارد. سری گوشی های هوشمند Mi 10 شیائومی در حال حاضر رسماشناخته شده اند. همانطور که انتظار می رود ، این شرکت Mi 10 و Mi 10 Pro را در چین راه اندازی کرده است. این تلفن ها هم چنین قرار بود در اروپا در رویداد جهانی شیائومی در بارسلونا راه اندازی شوند. با این حال ، با توجه به لغو اخیر MWC 2020 ، این شرکت آن رویداد را به تعویق انداخت. با این وجود ، این دو تلفن هوشمند در این جا قرار دارند و تمام ساخت پرچمداران پریمیوم را دارند. نیازی به گفتن نیست ، این تلفن ها همچنین دارای اتصال 5G هستند. در این جا می توانید همه چیز راجع به پرچمداران 2020 شیائومی بدانید.


طراحی Xiaomi Mi 10 و Mi 10 Pro

Mi 10 و Mi 10 Pro از یک قاب آلومینیومی و Gorilla Glass در جلو و عقب استفاده می کنند. صفحه نمایش خمیده و بزرگتر از Mi 9 است.یک بریدگی دایره ای در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین جلوی گوشی ، جایگزین شکاف Mi 9 می شود. ماژول دوربین شبیه به Mi CC9 Pro / Mi Note 10 & 10 Pro که از Mi 9 در اطراف سنسور برتر است ، اگرچه فلش به جای سنسور ماکرو در پایین قرار دارد. سنسور پایین نیز به همان ترتیب از آرایه دوربین اصلی جدا است و هر دو کمی بیرون زده اند.Mi 10 در Ice Blue ، Peach Gold و Titanium Silver موجود است ، هر دو دارای یک دوربین اصلی هستند ، سنسور چشمگیر 108 مگاپیکسلی که اولین بار با Xiaomi Mi Note 10 رقم زد و در سامسونگ Galaxy S20 Ultra نیز حضور دارد.Mi 10 استاندارد دارای یک Ultraide 13 مگاپیکسلی همراه با دو سنسور 2 مگاپیکسلی است ، در حالی که Mi 10 Pro با یک لنز ultrawide 20 مگاپیکسلی ، سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی و دوربین 10 مگاپیکسلی دیگر به سنسور اصلی خود می پیوندد.از این پیشنهاد به نظر می رسد که Mi 10 Pro تنظیمات متنوع تری داشته باشد ، اما ما هنوز انتظار داریم نمایش بسیار قوی از Mi 10 داشته باشد ، به دلیل وجود سنسور مگاپیکسلی بالا به تنهایی. یکی از برجسته ترین ویژگی های این سری صفحه نمایش است و به نظر می رسد این دو نوع از این نظر با هم تفاوت ندارند. هر دو دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح کامل HD + هستند.هنوز هم برجسته تر این است که آنها نرخ تجدید نمایشگر 90Hz را ارائه می دهند (مطابق با OnePlus 7T و Google Pixel 4) ، اما این امر را با نرخ نمونه گیری لمسی 180 هرتز برای پاسخگویی بیشتر تقویت می کند . ویژگی ای که باید برای گیمرهایی که به دنبال یک رقابت رقابتی هستند ایده آل باشد. این گوشی ها در مشخصات فنی بسیار شبیه به هم هستند ، زیرا هر دو دارای تراشه Snapdragon 865 هستند و اتصال 5G از مودم X55 بهره می بردهمانطور که انتظار دارید ، هر دو آنها آخرین رابط کاربری Xiaomi ، MIUI 11 را اجرا می کنند ، که مبتنی بر سیستم عامل اندروید 10 است. به نظر می رسد که از بین این دو گوشی در این جبهه انتخاب کمی وجود دارد.

Xiaomi Mi 10 و Xiaomi Mi 10 Pro از نظر باتری و شارژ

در یک رویداد غیرمعمول ، Mi 10 از ظرفیت باتری کمی بزرگتر از نسخه Pro برخوردار است. Mi 10 دارای ظرفیت باتری 4780mAh است در حالی که Mi 10 Pro 4500mAh دارد. هر دو ظرفیت قابل توجه هستندو احتمالاً به لطف مشخصات خواستنی به آخرین قطره نیاز خواهید داشت اما Pro هنگام نوبت سرعت شارژ از نسخه استاندارد فاصله می گیرد.

 

استاندارد Mi 10 از شارژ 30W ، از طریق سیم و بی سیم پشتیبانی می کند ، همچنین می تواند شارژ وایرلس معکوس 10W را نیز فراهم کند. با این حال Mi 10 Pro عملکرد کمی بهتر داشته و Mi 10 را برای شارژ بی سیم و وایرلس معکوس مطابقت می دهد ، اما شارژ سیمی را تا 50W پشتیبانی می کند.

Xiaomi Mi 10 و Xiaomi Mi 10 Pro هزینه آنها چقدر است؟

بین قیمت اولیه هر دستگاه تفاوت قابل توجهی وجود دارد ، اما وقتی گزینه های مختلف ذخیره سازی موجود را در نظر می گیرید ، به چشم نمی آید. اما در نظر داشته باشید که قیمت رسمی انگلیس و ایالات متحده احتمالاً با تبدیل مستقیم ارز متفاوت است..

Xiaomi Mi 10 vs Mi 10 Pro به نظر می رسد اساساً این انتخاب به این نتیجه رسیده است که ارزش 100 پوند برای شما برای تنظیم بهتر دوربین داشته باشد. اگر دوست دارید در شرایط مختلف عکس بگیرید و از لنزهای مختلف ارائه شده بر روی تلفن فعلی خود بهره ببرید ، پس ارزش آن را دارید که فکر کنید (اگرچه هنوز کیفیت دوربین را در هر گوشی قضاوت قطعی نکرده ایم). تاکنون از نگاهی به مشخصات ، به نظر می رسد Mi 10 استاندارد در واقع بهترین گزینه برای اکثر کاربران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *