اخبار, تلفن همراه

دوربین گوشی گلکسی اس 11 پلاس 108 مگاپیکسل واقعی خواهد بود

دوربین گلکسی اس 11 پلاس

سامسونگ گلکسی اس 11 پلاس دارای باتری 5،000 میلی آمپر ساعتی و دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد بود ، و البته این شایعات در مورد دوربین گوشی گلکسی اس 11 پلاس به زودی به واقعیت تبدیل می شوند. اطلاعات جدیدی در مورد گوشی گلکسی اس 11 پلاس به دست آمده که این موارد را تایید می کند.

اول اینکه ، دوربین 108 مگاپیکسلی با توجه به گفته های UniverseIce (یک از افشاکننده های مشهور محصولات سامسونگ) در واقع عکس های 26 مگاپیکسلی را می گیرد. این ایده مشابه این است که چگونه تعدادی از گوشی های اخیر مانند Motorola One Vision با وجود لنزهای 48 مگاپیکسلی ، تصاویر 12 مگاپیکسلی ثبت می کنن، اما در مورد گلکسی اس 11 پلاس مساله کمی تفاوت دارد.

چنین تنظیماتی معمولاً می تواند از عکس های کم نور بهره ببرد ، زیرا منجر به پیکسل های بزرگتری می شود که می توانند نور بیشتری به خود اختصاص دهند. در واقع ،UniverseIce می افزاید که اندازه پیکسل 2.4 میکرومتر است و این باعث می شود در سنسور اصلی گلکسی S10 پلاس از اندازه پیکسل 1.4 میکرومتر بزرگتر شود.


محصولات مرتبط:


هنوز مشخص نیست که آیا دوربین 108 مگاپیکسلی قادر به عکسبرداری واقعی 108MP است یا خیر. این یک گزینه در Xiaomi Mi Note 10 است که دارای سنسور 108 مگاپیکسلی نیز هست ، اما وضوح تصویر پیش فرض 27MP است.

دوربین گلکسی اس 11 پلاس

دوربین گوشی گلکسی اس 11 پلاس

در مورد باتری 5000 میلی آمپری ، این اندازه اکنون توسط “منابع صنعت” در حال صحبت با Elec مطرح شده است. این نشریه می افزاید: ظاهراً این باتری توسط LG Chem ساخته خواهد شد.

این ظرفیت بزرگ لزوماً به معنای این نیست که اندازه باتری فیزیکی بسیار بزرگتر باشد ، زیرا ظاهراً ماژول محافظتی حدود 57٪ از نمونه معمولی باتری تلفن های هوشمند کوچکتر است.

این مساله قابل توجه است به این معنی که سامسونگ می تواند ظرفیت باتری را افزایش دهد بدون اینکه اندازه گوشی Galaxy S11 Plus خود را بسیار زیاد کند یا از فضایی که بتواند اجزای دیگر را در خود جای دهد ، استفاده کند.

البته هنوز هیچکدام از اینها تأیید نشده است ، بنابراین ما آن را باید تا زمان عرضه مشخصات فنی دقیق گوشی گلکسی اس 11 پلاس سامسونگ منتظر بمانیم ، که شایعه می شود در 18 فوریه این مراسم برگزار شود.

از جمله سایر مشخصات فنی این گوشی می توان به پردازنده اسنپدراگون 865g ، دوربین پریسکوپی با لنز اسپیس زوم، شارژر فست شارژ 50 وات ، 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این گوشی ابتدای بهمن ماه سال 98 معرفی می شود و از عید سال 99 در ایران با قیمتی تقریبا برابر با گلکسی نوت 10 پلاس در دسترس کاربران قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *