اخبار, تلفن همراه

دوربین گوشی آیفون 12 پرو و آیفو 12 پرو مکس قدرتمند تر و بهتر خواهد شد

دوربین گوشی آیفون 12 پرو
اپل دارای لیست گسترده ای از به روزرسانی های برنامه ریزی شده برای دوربین گوشی آیفون 12 پرو سال آینده است که شامل یک قاب با طراحی مجدد و نمایشگر به روز شده می شود. همچنین انتظار می رود که این شرکت پیشرفت هایی را در سیستم های دوربین ارائه دهد و طبق گزارش جدید ، فناوری جدیدی را برای دوربین این سری به کار بگیرد.

با استناد به منابع آشنا با این موضوع ، DigiTimes ادعا می کند اپل به دنبال پیاده سازی یک راه حل پیشرفته برای سیستم تثبیت کننده تصویر در آیفون 12 پرو و ​​پرو مکس است که می تواند فناوری تثبیت کننده تصویر نوری موجود را جایگزین سخت افزار قدیمی تر کند.

این پیاده سازی مطمئناً در دنیای عکاسی تازگی ندارد اما در صنعت تلفن های هوشمند تا کنون چندان مرسوم نبوده است. همچنین اساساً متفاوت از فناوری تثبیت کننده نوری (OIS) بوده که اپل سالها در دستگاه های خود از آن استفاده کرده است ، و به همین دلیل این شرکت به دنبال تصویب آن خواهد بود.

در حالی که OIS با جابجایی لنزها برای جبران حرکات خارجی کار می کند ، سخت افزار تغییر سنسور با حرکت سنسور دوربین کار می کند. به نظر می رسد تفاوت در کیفیت تصویر حداقل باشد اما بعضی اوقات می تواند ارزان تر و بهینه ترنیز باشد و به اپل اجازه دهد قیمت نجومی گوشی های خود را به طور بالقوه کاهش داده و هزینه ها را کم کند.
این موارد احتمالاً عوامل تحریک کننده برای اتخاذ سخت افزار تغییر سنسور نیستند. فعال کردن OIS نیاز به یک لنز سازگار دارد و این مسئله در دوربین های اصلی و تله فوتو مشکلی ندارند.


دوربین گوشی آیفون 12 پرو

مشخصات دوربین آیفون 12 پرو


از طرف دیگر سخت افزار تغییر سنسور فقط به لنز بستگی دارد و می تواند با هر سنسوری ترکیب شود. بنابراین ، این امر باعث می شود تا اپل بتواند با برنامه های خود برای افزودن تثبیت کننده تصویر به دوربین با زاویه فوق العاده گسترده ، پیشرفت کند.

این به روز رسانی می تواند از دوربین موردنظر در هنگام فیلمبرداری و گرفتن عکس هایی با نور کم بهره ببرد ، این بدان معناست که اپل ممکن است سال آینده حالت داخلی را در دوربین فعال کند.


محصولات مرتبط:



بدنه iPhone 12 Pro و Pro Max توسط یک قاب استیل ضدزنگ اصلاح شده شبیه به نسخه نمایش داده شده که در آیفون 4 و نمایشگرهای OLED به روز شده است. این پنل ها به ترتیب در اندازه های 6.1 اینچی و 6.7 اینچ اندازه گیری می شوند و باید دارای حاشیه های باریک تر و شکاف کوچکتر باشند.

سرانجام ، مصرف کنندگان می توانند انتظار داشته باشند که یک چیپست Apple A14 Bionic سریعتر را نیز در گوشی آیفون 12 پرو ببینیند که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. اتصال 5G و باتری های بزرگتر نیز احتمالا به این سری گوشی ها وارد شوند.


جدول زمانی عرضه آیفون 12


پیش بینی می شود آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس در اوایل سپتامبر 2020 در یک رویداد رسمی پیش از انتشار در هفته سوم ماه معرفی شوند. احتمالا این پرچمداران با قیمت پایین تر نسبت به آیفون 11 و 11 پرو عرضه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *