اخبار, تلفن همراه

دوربین گلکسی نوت 10 فراتر از انتظار است

دوربین گلکسی نوت 10

دوربین گلکسی نوت 10 را می توان یکی از بهنیه ترین و قدرتمندترین دوربین های گوشی هوشمند نامید. این گوشی دارای دوربین قوی با لنز های قدرتمند و منحصر به فرد خواهد بود.

دوربین گلکسی نوت 10

البته بیشتر از 1 ماه دیگر تا رونمایی رسمی از گوشی گلکسی نوت 10 باقی نمانده است و شایعات پیرامون این گوشی و دوربین آن روز به روز افزایش پیدا خواهد کرد، اما خب هر چه به رونمایی از گوشی نزدیک می شویم، خبرهای دقیق تر و محتمل تری از آن به گوش می رسند. بر این اساس دوربین گوشی گلکسی نوت 10 را می توان قدرتمندترین گوشی دوربین های هوشمند حال حاضر دنیا نامید. چرا که از بهترین سخت افزار و با بهترین تکنولوژی های نرم افزاری ساخت و عرضه شده است.با در نظر گرفتن روال همیشگی سامسونگ در نحوه به‌روزرسانی مشخصات فنی پرچمدار سری Note در مقایسه با پرچمدار سری S همان سال، ویژگی‌های سخت افزاری این دو گوشی قابل حدس هستند. شایعات و اخبار نیمه موثق نیز حدسیات ما را تایید می‌کنند.

دوربین گلکسی نوت 10 (note 10)

نکته جالب تر این جا است که هر دو سری نوت 10 و نوت 10 پرو ( همانطور که در خبرهای قبلی نیز گفته بودیم یک نسخه از نوت 10 به عنوان نوت 10 پرو نیز عرضه می شود که البته خود نوت 10 یک گوشی پرو به شمار می رود، اما این نسخه را می توان ورژن قدرتمند تر آن با اینترنت نسل 5 نامید) به یک دوربین 4 گانه مجهز خواهند شد اما دوربین گلکسی نوت 10 پرو در نسخه سلفی، همانند گلکسی اس 10 پلاس ، به یک سنسور دوگانه و ساختاری قدرتمند تر از نسخه پایه مجهز می شود.

طی چند هفته اخیر، رندرها و اخبار متعددی درباره ساختار دوربین چهارگانه یاد شده منتشر شد. جدیدترین و به‌روزترین عکس را کاربر توییتری Ice Universe، که همواره اخبار موثقی در محصولات معرفی نشده سامسونگ در چنته دارد، به تازگی منتشر کرده است. وی تصویری از ماژول دوربین سامسونگ گلکسی Note 10 ارائه کرد و سپس رندری بر اساس آن طراحی شد.

به این ترتیب، در ترکیب سنسورهای ماژول دوربین سامسونگ گلکسی Note 10 تنها یک سنسور ToF در مقایسه با ماژول دوربین اصلی سه گانه گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس اضافه شده است. از وجود یک سنسور Flood Illuminator به منظور تولید نور مادون قرمز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

حال آن که نوت 10 پرو را می توان بهترین گوشی فبلت بیس سال 2019 نامید و دوربین موجود روی آن نیز به نظر در DxOMark یکی از بهترین امتیازات ممکن را از آن خود کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *