اخبار, تلفن همراه

دوربین گلکسی ای 90 ، میان رده جدید سامسونگ اسلایدر چرخشی خواهد بود

گلکسی ای 90

بر اساس جدید ترین ویدیوی منتشر شده از گوشی میان رده جدید سامسونگ، دوربین گلکسی ای 90 یک دوربین اسلایدر جرخشی خواهد بود. این نوع دوربین را می توان یکی از اولین دوربین های گوشی هوشمند به این سبک دانست. در ادامه تصاویر و سایر مشخصات به دست آمده از این گوشی میان رده را بررسی خواهیم کرد.

گلکسی ای 90

طی خبرهایی که در موب خرید در مورد گلکسی ای 90 منتشر کردیم، قرار بود این گوشی بدون ناچ قطره ای روی صفحه و با دوربین پاپ آپ رونمایی شود. اما خب به نظر می رسد که سامسونگ ایده ای جدید را برای این گوشی در نظر گرفته و دوربین گلکسی ای 90 یک دوربین اسلایدر چرخشی خواهد بود. به این ترتیب می توان ماژول دوربین را از بالای صفحه بیرون کشید و حتی آن را چرخاند. البته این دوربین سلفی، در واقع همان دوربین اصلی نیز محسوب می‌شود!

دوربین اسلایدری  گوشی گلکسی ای 90 یک ماژول منحصر به فرد است. این ماژول را می توان به صورت کشویی بیرون کشید و در نهایت آن را به 180 درجه زاویه چرخاند. پس از چرخش 180 درجه ای می توان از آن به عنوان دوربین اصلی یا سلفی نیز استفاده کرد. کاربر توییتری IceUniverse@، که همواره اطلاعات بسیار دقیقی درباره محصولات سامسونگ پیش از رونمایی آن‌ها در اختیارمان قرار داده است، از این سبک طراحی گوشی سامسونگ گلکسی A90 به عنوان «تقریبا بسیار صحیح» یاد می‌کند.

هرچند که هفته گذشته نیز آنلیکس تصویری مرتبط با دوربین اسلایدر چرخشی گلکسی ای 90 در توییتر شخصی ارسال کرده بود که بسیار با تصاویر فعلی همخوانی دارد.

سری جدید گوشی میان رده سامسونگ، گلکسی ای 90 رونمایی می شود

البته می توان گفت این خلاقیت باعث می شود تا کاربرانی که دوست دارند تصاویر سلفی ثبت کنند بیش از پیش میل استفاده از این گوشی را داشته باشند. چرا که به راحتی می توان دوربین اصلی آن را به عنوان دوربین سلفی استفاده کرد و تصاویر با کیفیت سلفی ثبت کرد.مزیت دیگر، خلاص شدن از شر حاشیه‌های اطراف نمایشگر بدون نیاز به استفاده از حفره روی نمایشگر یا ناچ محسوب می‌شود. سامسونگ می‌توانست با استفاده از راهکاری مشابه آن چه ال جی در گوشی G8 به کار برده، گوشی تلفن را نیز از لبه بالایی حذف کرده و به وسیله یکپارچه‌سازی آن با نمایشگر، حاشیه‌های بالای صفحه نمایش را بیشتر کاهش بدهد.

گلکسی ای 90

هرچند این گوشی میان رده از سیستم تشخیص چهره جدید تری بهره نمی برد و همان سیستم قدیمی تشخیص چهره روی گوشی سوار است اما انتظار داریم که سیستم سریع تر اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش روی آن پیاده سازی شود.

به نظر می رسد که گوشی گلکسی ای 90 یکی از قدرتمندترین گوشی های میان رده سامسونگ باشد و بتواند رقابت سخت و تنگاتنگی را با گوشی های سری نوا هواوی رقم بزند. این گوشی یکی از با کیفیت ترین گوشی های میان رده سامسونگ خواهد بود. حتی به نظر می رسد که به جای استفاده از سری تراشه اسنپدراگون 660 یا 710، از سری اسنپدراگون 855 روی آن استفاده شود.پ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *