اخبار, تلفن همراه

دوربین هواوی میت 30 پرو از یک سنسور مجزا برای فیلم برداری بهره می برد

دوربین هواوی میت 30 پرو

هواوی به تازگی دو برند متفاوت برای لنز های سینه و ماتریکس به ثبت رسانده است، به نظر می رسد که هر دو سنسور برای دوربین هواوی میت 30 پرو و فیلم برداری آن به صورت مجزا باشند. هواوی میت 30 پرو یکی از خاص ترین گوشی های سال 2019 خواهد بود.

دوربین هواوی میت 30 پرو

شرکت هواوی در تولید گوشی هواوی میت 30 پرو از قطعات و سخت افزار بسیار ویژه استفاده خواهد کرد. این شرکت قصد دارد پس از به ثبت رساندن دو برند سینه لنز و ماتریکس لنز، برای دوربین گوشی هواوی میت 30 پرو، لنز های جداگانه فیلم برداری تهیه کند و در ترکیب دوربین آن به کار بگیرد. به ثبت رسیدن دو نام تجاری Cine Lens و Matrix Camera از وجود ویژگی‌هایی خاص در دوربین پرچمدار بعدی سری Mate خبر می‌دهد.

درباره دومین نام تجاری ایده خاصی نداریم، اما تا امروز، درباره اولین نام تجاری یاد شده در بالا، اطلاعاتی به دست آورده‌ایم. گفتنی است هواوی دو نام تجاری Cine Lens و Matrix Camera را در تاریخ هفدهم جولای (بیست و ششم تیر) در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا به ثبت رساند، به همین دلیل داغ داغ هستند!

شرکت هواوی در گوشی هواوی پی 30 پرو نشان داد که تا چه اندازه به ساخت و کیفیت دوربین گوشی های خود اهمیت می دهد. سری جدید گوشی های هواوی ، یعنی میت 30 پرو میز یکی از خاص ترین اسمارت فون های بازار است که به سیستم هوشمند دوربین و سخت افزار بسیار پیشرفته مجهز می شود.تلاش هواوی در این راستا به حدی جدی است که احتمالا، یکی از سنسورهای روی ماژول دوربین چند گانه این گوشی، به طور اختصاصی مخصوص فیلم برداری توسعه پیدا کرده است. همانطور که در خبرهای قبل نیز بررسی کردیم، هواوی میت 30 پرو به یک دوربین پنج گانه با چینش مستطیل شکل مجهز می شود.

یک لنز دوربین دارای صفت «سینماتیک»، قطعا با تمرکز روی قابلیت‌های فیلم برداری توسعه پیدا کرده است. تصور همکاری با شرکت لیکا به منظور توسعه دوربین Mate 30 pro با قابلیت‌هایی مخصوص برای فیلم برداری، لبخند روی لب ما می‌آورد! چنین گوشی هوشمندی مطمئنا در بخش نرم افزار، قابلیت کنترل دستی تمامی عناصر حین فیلم برداری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

البته شاید تعداد 5 سنسور به 6 سنسور مجزا روی دوربین هواوی میت 30 پرو تغییر کند و یک سنسور اضافی فیلم برداری در کنار سایر لنز ها قرار داده شود.البته تا الان تمامی رندرهای منتشر شده، نشان از سنسور های پنج گانه می دادند. اما شاید در این زمینه تغییراتی رخ دهد و میت 30 پرو کاملا یک گوشی خاص ، منحصر به فرد و استثنایی نام بگیرد!

نظر شما در مورد پرچمدار هواوی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *