اخبار, تلفن همراه

دوربین محو شونده وان پلاس به زودی در گوشی های پرچمدار این شرکت مجهز می شود

دوربین محو شونده وان پلاس

دوربین محو شونده وان پلاس که در گوشی وان پلاس کانسپت وان به کار گرفته شده بود به زودی روی گوشی های پرچمدار جدید شرکت وان پلاس به کار گرفته خواهد شد. وان پلاس 8 تی پرو اولین گوشی است که احتمالا از چنین فناوری بهره ببرد.

وان پلاس به تازگی از تلفن هوشمند Concept One در CES 2020 رونمایی کرده است. از جمله موارد دیگر ، فناوری جدید دوربین نامرئی را ارائه می داد و به نظر می رسد که به زودی می تواند روی گوشی های هوشمند مجهز شود.

پیت لاو ، مدیرعامل وان پلاس در گفتگو با The Verge (از طریق Android Central) در پادکست اخیر ، تأیید کرد که این شرکت قصد دارد جدیدترین نوآوری دوربین خود را به پرچمداران آینده برساند.البته برای این مساله هنوز یک جدول زمانی دقیق ذکر نشده است ، اگرچه او گفت که تقریباً تجهیز گوشی ها به این تکنولوژی به زودی انجام می شود.

کارایی و ماهیت دوربین محو شونده وان پلاس

با این حال ، با توجه به ماهیت پیچیده این فناوری ، وان پلاس هنوز هم باید آزمایش بیشتری انجام دهد و بازخورد کافی را جمع کند. برای آن دسته از افراد که از قبل آگاه نیستند ، ویژگی دوربین ناپدید کننده آینده نگر به شیشه های الکتروکروم محو شونده مجهز می شود.

دوربین محو شونده وان پلاس

دوربین محو شونده وان پلاس هنوز به طور دقیق کارایی خود را نشان نداده، اما به نظر می رسد که با روشن شدن دوربین ، این صفحه بی رنگ شده و دوربین پشتی مشخص شده و در زمان خاموش بودن شیشه مشکی می شود، اما هنگامی که جریان متوقف شود ، شفاف می شود و اجازه می دهد تا از سنسور مانند سایر نقاط استفاده شود.


محصولات مرتبط:


از نظر چهره ، این ویژگی که هشت ماه طول کشید تا توسعه یابد ، یک ویژگی آرایشی ساده است ، اما می تواند از تجربیات عکاسی نیز بهره مند شود. دلیل این امر به عنوان یک فیلتر پلاریزه کننده داخلی مضاعف است و به کاربران این امکان را می دهد تا در شرایط روشنایی شدید مانند نور مستقیم خورشید به عکس های دقیق تر و دقیق تری برسند. به عنوان مثال می توان از آن به عنوان فیلترهای نوری متنوع نیز روی دوربین گوشی استفاده کرد چرا که شیشه های الکتروکروم قابلیت تنظیم رنگ را نیز دارند.

بعید است که این دوربین محو شونده وان پلاس در سری وان پلاس 8 ظاهر شود اما بعداً در سال به عنوان بخشی از ترکیب وان پلاس 8T ظاهر می شود. اگر این اتفاق نیفتد ، اولین نسخه در وان پلاس 9 تقریباً تضمین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *