تلفن همراه

ده گوشی و برند برتر گوشی موبایل در سال 2023 توصیه شده توسط zhihu | بخش اول

ده گوشی و برند برتر گوشی موبایل در سال 2023 توصیه شده توسط zhihu | بخش اول

ضروری ترین کالای زندگی روزمره انسان های قرن بیست و یکم، گوشی موبایل می باشد: امروزه در سال 2023 میلادی و با پیشرفت تکنولوژی، عملکرد تلفن های همراه با زمانی که برای اولین بار در ده ها سال قبل که معرفی شد کاملاً متفاوت است. حتی زمانی که از خانه خاج می شوید، نیازی به کارت بانکی و یا حتی پول نقد ندارید! زیرا می توانید توسط گوشی هر مبلغی که نیاز داشته باشید را انتقال دهید. علاوه بر این، ظاهر محصولات همچنان محدودیت ها را از بین می برد؛ برخی به دنبال نازکی و سبکی شدید هستند، در حالی که برخی دیگر تاشو هستند. تنوع سبک ها خیره کننده است.

با توجه به برندهای متعدد تلفن همراه، این بار بیش از ده برند و مدل محبوب را معرفی می کنیم و ویژگی های محصولات نماینده شناخته شده آن ها از جمله (بهترین گوشی های چینی 2023):

  • آیفون 15 پرو
  • هوآوی میت 60 پرو
  • شیائومی می13 پرو
  • Oppo Reno 10 Pro

و سایر مدل های پیشنهادی محبوب اگر به فکر خرید یک گوشی موبایل جدید هستید یا در مورد آخرین فناوری ها کنجکاو هستید، می توانید از این مقاله به عنوان یک مرجع کاربردی استفاده کنید.

1-هواوی

هوآوی پس از یک عقب نشینی چند ساله، جانی دوباره گرفته و توانسته در بازار میان رده و بالارده ها جایی برای خود دست و پا کرده است. موبایل های جدید هواووی آن از نظر سیگنال، عمر باتری، عکاسی، طرز کار و سیستم بسیار عالی هستند و به همین دلیل مورد علاقه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته اند. چندین سال پیش (زمان عرضه هوآووی پی6 و…) در صدر فروش جهانی قرار داشت. هم اکنون این برند و برند آنر می توان گفت که مورد علاقه اکثر مردم چین است، اما بدلیل فشار های آمریکا چند سال از نظر عملکرد و استراتژیک بسیار کند شد. با این حال، هوآوی در زمینه تحقیق و توسعه فناوری و سایر مشاغل به پیشرفت بزرگی دست یافته است. به عنوان یک چینی (نویسنده سایت Zhinu.com)، ما همیشه معتقدیم که Panlong در نهایت جهان را شگفت زده خواهد کرد. تلفن های همراه فعلی هوآوی شامل سری Mate و سری P است که بر روی گوشی های رده بالا تمرکز می کنند، سری ارزان قیمت nova و سری Changxiang که بر بازار ارزان قیمت تمرکز دارند.

میت 60 پرو

ذات هنر چینی به یک گل سرسبد، مجهز به فناوری ارتباطات ماهواره ای تبدیل شده است: Huawei Mate60 Pro نوآوری در طراحی ظاهری را با استفاده از بدنه ترکیبی فوق العاده بادوام که ظرافت و استحکام را با حسی فوق العاده ترکیب می کند شکسته است. صفحه نمایش چهار خمیده OLED هم جلوه های بصری و هم تجربه لمسی را در نظر می گیرد و ترکیب دوربین های چندگانه جلو و عقب انعطاف پذیر و قابل تغییر هستند. علاوه بر این، مقاومت در برابر فشار قوی و محافظت فوق العاده Xuanwu برای اطمینان از یکپارچگی ساختاری وجود دارد. این طرح های دقیق پیشرفت مداوم هواوی را در فرآیند تولید نشان می دهد. (برای خرید صحه نمایش گوشی میت60 پرو، بایستی از گلس های UV استفاده کنید)

از سوی دیگر، Mate60 Pro، مجهز به پردازنده Kirin 9000S که خود بسیار پیشرفته می باشد و دارای قابلیت های پردازشی قوی CPU و GPU است و در تست های مختلف عملکرد فوق العاده ای داشته و می تواند برنامه ها و بازی های روزانه را به راحتی اجرا کند (پس برای گیم و بازی انتخاب مناسبی می باشد) همچنین دارای مزایای آشکاری از نظر شارژ سریع است، می توان آن را به سرعت تا 98% در 30 دقیقه شارژ کرد و اتلاف گرما در مقیاس بزرگ پایداری سیستم را تضمین می کند. به طور کلی، Mate60 Pro دارای نوآوری ها و پیشرفت های منحصر به فردی در طراحی و عملکرد صنعتی است که آن را به یک گوشی پرچمدار داخلی بسیار رقابتی تبدیل کرده است.

  • مشخصات:  سیستم تلفن همراه: سیستم Hongmeng
  • پیکسل تلفن همراه: جلو 13 میلیون، عقب 50 میلیون + 12 میلیون فوق عریض + 48 میلیون تله فوتو اندازه
  • صفحه نمایش: 6.82 اینچ
  • ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
  • وزن گوشی موبایل: 225 گرم
  • درجه ضد آب: IP68
  • سی پی یو تلفن همراه: HiSilicon Kirin 9000s

Oppo

Dongguan، گوانگدونگ یک صنعت و مرکز صنعتی با فناوری پیشرفته است و OPPO از اینجا می آید. نام این شرکت OPPO Guangdong Mobile Communications Co., Ltd است. محصولات اصلی آن در روزهای اولیه تجهیزات صوتی و تصویری مانند پخش کننده MP3، MP4 و DVD بود، اما در دوره بعدی نیز با زمان همگام شد و تغییر کرد. تمرکز خود را بر روی بازار گوشی های هوشمند قرار داد و اولین محصول خود را در سال 2011 عرضه کرد. Find Me، یک تلفن همراه، مدل های جدید بی شماری را تاکنون عرضه کرده است.

OPPO برای اینکه خود را از سایر همتایان متمایز کند و در پاسخ به روند خودرسانه‌ای، بر نفیس بودن عکاسی تمرکز می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی سلفی‌های باکیفیت و زیبا بگیرند و مستقیماً محصول را به عنوان یک تلفن دوربین قرار می‌دهد. این مورد توجه جوانان امروزی را به خود جلب کرد. این استراتژی نیز با موفقیت مورد حمایت قرار گرفت و اکنون OPPO به یکی از چهار تولیدکننده بزرگ تلفن همراه در کشورمان تبدیل شده است.

OPPO Reno10 Pro

عملکردهای قدرتمند دوربین، سلفی گرفتن با اطمینان

در عصری که تمامی همتایان تلفن همراه دائماً در حال بهبود فناوری دوربین خود هستند، OPPO همچنان قادر است انواع مختلفی از ویژگی‌های متمایز را عرضه کند، نه تنها بر پیکربندی‌های سخت‌افزاری مانند پیکسل‌ها و لنزها تمرکز می‌کند، بلکه دائماً ایده‌های نوآورانه را در محصولات پیاده‌سازی می‌کند. برای مثال، ماریانای داخلی Reno10 Pro می‌توانید بدون آرایش سلفی بگیرید.

علاوه بر این، لنز تله فوتو فوق نور و سایه اضافه شده است که تنها به عکاسی پرتره محدود نمی شود، زمانی که با خوشحالی مشغول ضبط و عکس گرفتن هستید، مهم ترین نکته این است که آیا گوشی از قدرت کافی برخوردار است یا خیر. با توجه به این مشکل، این تلفن همراه به طور فکری مجهز به عملکرد شارژ سوپر فلاش با طول عمر 100 وات است که می تواند تنها در 27 دقیقه به طور کامل تا 100 درصد شارژ شود تا از وقفه در عملکرد به دلیل کمبود برق جلوگیری شود.

مشخصات

  • سیستم تلفن همراه: سیستم اندروید
  • پیکسل تلفن همراه: جلو 32 میلیون، عقب 50 میلیون + 32 میلیون تله + 8 میلیون زاویه باز
  • اندازه صفحه نمایش: 6.74 اینچ
  • ظرفیت باتری: 4600 میلی آمپر ساعت
  • وزن گوشی موبایل: 186 گرم
  • سطح ضد آب: IPX4
  • سی پی یو موبایل: Dimensity 8200 

شیائومی 13 پرو

به طور خودکار چشمان شخصیت را تعقیب می کند:

همانطور که همه ما می دانیم، سری Mi 13 شیائومی به Qualcomm Snapdragon 8 Gen2 مجهز شده است. در قدرت پردازشی آن شکی نیست. برای مقابله با عملیات روزانه استفاده می شود. برای ساخت با یک خنک کننده مایع VC با مساحت فوق العاده بزرگ تکمیل می شود. یک سیستم کنترل دما سه بعدی برای حل مشکل اتلاف گرما. بازی “Genshin Impact”، “Peace Elite” و شاهکارهای دیگر هیچ مشکلی ندارند.

از سوی دیگر، خود گوشی موبایل شیائومی نیز کاملاً کاربردی است، مجهز به سه لنز لایکا مستر است که می تواند به دلخواه ویدیوهای با کیفیت 8K بگیرد، در حالت صحنه شب کار کند، کیفیت تصویر دوگانه اصلی لایکا را داشته باشد و از هوش مصنوعی “ردیابی همه چیز” عملکرد ProFocus، که نه تنها می تواند به طور خودکار افراد را هدف قرار دهد، بلکه حتی می توانید چشمان آنها را جذب کنید و تمرکز پویا را راحت تر می کند.

مشخصات:

  • سیستم تلفن همراه: سیستم اندروید
  • پیکسل تلفن همراه: 32 میلیون دوربین جلو، 50 میلیون دوربین اصلی پشت + 50 میلیون دوربین فوق عریض + 50 میلیون دوربین تله فوتو
  • اندازه صفحه نمایش: 6.73 اینچ
  • ظرفیت باتری: 4820 میلی آمپر ساعت
  • وزن گوشی موبایل: 229 گرم
  • درجه ضد آب: IP68
  • سی پی یو گوشی موبایل: Qualcomm Snapdragon 8 Gen2 

شکوه

وقتی صحبت از شکوه به میان می‌آید، بسیاری از مردم به هواوی فکر می‌کنند، زیرا در میان شرکت‌های بی‌شماری که در حال جهانی شدن هستند، هوآوی که صنعت فناوری پیشرفته‌ای دارد، بیش از همه به مردم چین افتخار می‌کند. همانطور که همه می دانیم هوآوی در سال 1987 توسط رن ژنگفی تاسیس شد. از همان ابتدا انتظار می رفت که یک شرکت کوچک را فقط برای بقای خود بسازد، اما با حرفه ای بودن و نوآوری خود به تدریج در این صنعت نامی برای خود دست و پا کرد. و قدم به قدم رشد کرد.

به‌عنوان برند فرعی هوآوی، مفهوم طراحی آنر همیشه مشابه هوآوی بوده است. گوشی های موبایل آنر پس از فعالیت مستقل، نه تنها سرعت خود را کاهش ندادند، بلکه به نوآوری در طراحی و تحقیق و توسعه ادامه دادند و جوایز مختلفی را از آن خود کردند.سری مجیک، سری دیجیتال و سری X که توسط آن عرضه شد نیز با استقبال خوبی روبرو شد.

Honor Magic5 Pro

مشخصات درجه یک در یک بسته، با زوم 100 برابری

Honor Magic5 Pro از سخت افزارهای برتر مانند پردازنده Snapdragon 8 Gen2، ترکیب عکاسی با سه لنز که از زوم دیجیتال تا 100 برابر پشتیبانی می کند و غیره ادغام می کند. نکته قابل توجه البته عملکرد عکسبرداری دوربین Eagle eye آن است؛ علاوه بر پشتیبانی از IP68. ضد آب و ضد گرد و غبار، صفحه نمایش آن همچنین دارای پس زمینه عالی است. از مواد LTPO AMOLED ساخته شده است و نرخ تجدید را می توان به طور خودکار بین 1 هرتز و 120 هرتز تنظیم کرد. همچنین از عملکرد کم نور PWM با فرکانس بالا 2160 هرتز پشتیبانی می کند که می تواند بار را تا حد زیادی کاهش دهد. چشم انسان

Honor Magic5 Pro همچنین به یک تراشه نمایشگر مستقل MEMC مجهز شده است که می تواند از طریق فناوری درون یابی فریم به نرخ فریم نمایش بالاتری دست یابد. این اثر به ویژه هنگام تماشای فیلم ها برجسته است. زوم با بزرگنمایی بالا نیز در درون یابی الگوریتم عملکرد خوبی دارد و جزئیات کلی حفظ شده است. در عین حال، از نظر قدرت محاسباتی، سخت‌افزار خنک‌کننده و پردازش FM اندازه‌گیری شده، در بین بهترین‌ها قرار دارد.

مشخصات:

  • سیستم تلفن همراه: سیستم اندروید
  • پیکسل تلفن همراه: 12 میلیون دوربین جلو؛ 50 میلیون دوربین اصلی پشت + 50 میلیون دوربین فوق عریض + 50 میلیون دوربین تله فوتو
  • اندازه صفحه نمایش: 6.81 اینچ
  • ظرفیت باتری: 5450 میلی آمپر ساعت
  • وزن گوشی موبایل: 219 گرم
  • درجه ضد آب: IP68
  • سی پی یو گوشی موبایل: Qualcomm Snapdragon 8 Gen2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *