اخبار, تلفن همراه

دستبند سلامتی ریلمی بند با استاندارد IP68 اواسط اسفند 98 معرفی می شود

دستبند سلامتی ریلمی بند

دستبند سلامتی ریلمی بند در اواسط اسفندماه 98 همراه با محصولات جدید شرکت ریلمی زیرمجموعه اوپو چین رونمایی خواهد شد. در ادامه قیمت، مشخصات و جزییات این دستبند سلامتی ریلمی را بررسی می کنیم.

در تاریخ 5 مارس ، ریلمی هند گوشی های هوشمند ریلمی 6 و ریلمی 6 Pro را به بازار عرضه خواهد کرد. این رویداد ساعت 12:30 بعد از ظهر برگزار می شود. این شرکت به غیر از راه اندازی سری ریلمی 6 ، در همین رویداد ردیاب تناسب اندام ریلمی بند را نیز اعلام خواهد کرد. صفحه فرود گروه تناسب اندام اکنون در وب سایت ریلمی هند بصورت زنده منتشر شده است. افرادی که علاقه مند به گروه ریلمی بند هستند می توانند از ساعت 2 بعد از ظهر تا 4 بعد از ظهر از “فروش نفرت به انتظار” استفاده کنند که بعد از شروع راه اندازی انجام می شود.

دستبند سلامتی ریلمی بند
مشخصات ریلمی بند

در صفحه وبسایت ریلمی بند ، این شرکت چینی فقط مشخصات مختلف خود را فاش کرده است اما مشخصات آن را نیز مشاهده نمی کنید. ریلمی بند دارای صفحه نمایش رنگی منحنی در ابعاد بزرگ است و در سه نوع رنگ مانند زرد ، سیاه و زیتون سبز عرضه می شود. از صفحه بزرگ می توان برای مشاهده اعلان ها ، تماس ها ، پیام و سایر اعلان ها از دستگاه تلفن متصل به دستبند استفاده کرد.


محصولات مرتبط:


این دستبند مجهز به سنسور ضربان قلب و ردیاب خواب است. گروه بدنسازی 9 نوع حالت ورزشی از قبیل دوچرخه ، دویدن ، پیاده روی ، پیاده روی ، کوهنوردی ، یوگا ، تناسب اندام ، ریسندگی و کریکت را ارائه می دهد. مورد آخر ویژگی ویژه ای برای طرفداران کریکت در هند است.

ریلمی بند یک تناسب اندام ضد آب و گرد و غبار و مقاوم در برابر آب است. یک کانکتور اتصال USB-A وجود دارد که به باند هوشمند اجازه می دهد تا به راحتی از طریق درگاه USB-A معمولی شارژ شود. درمورد قیمت گذاری ریلمی بند هیچ صحبتی وجود ندارد.

دستبند سلامتی ریلمی بند

باند ریلمی بند به عنوان رقیبی برای Mi بند از شیائومی که قیمت آن در 32 پوند است ، عرضه می شود.. هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی رقیب تناسب اندام Redmi را ارزانتر و برجسته معرفی می کند تا با گروه ریلمی بند رقیب شود یا خیر.

در اخبار مرتبط ، ریلمی 6 با یک صفحه نمایش پانچ سوراخ و پردازنده Helio G90 همراه خواهد بود و ریلمی 6 Pro به نمایشگر پانچ حفره ای دوتایی با پردازنده Snapdragon 720G مجهز شده است. هر دو گوشی از نرخ تازه سازی 90 هرتز پشتیبانی می کنند. ریلمی 6 Pro با ویژگی های دیگری مانند شارژ سریع 30W و دوربین های چهار مگاپیکسلی 64 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. شایعاتی در مورد ریلمی 6 و 6 Pro با قیمت های مربوطه شروع می شود. 9999 دلار (138 دلار) و روپیه. 13999 (194 دلار).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *