اخبار, تلفن همراه

جزییات جدیدی از گوشی گلکسی S10 سامسونگ فاش شد

گوشی گلکسی S10 سامسونگ

گوشی گلکسی S10 سامسونگ ، پرچمدار سال 2019 این شرکت کره ای، یکی از بهترین و مجهزترین گوشی های هوشمند دنیا خواهد بود، در ادامه جزییات جدید فاش شده این گوشی را که نایت مد و Artistic live focus هستند بررسی خواهیم کرد.

گوشی گلکسی S10 سامسونگ

یکی از قابلیت ها و ویژگی هایی که به نظر می رسد در گوشی گلکسی S10 به طور قطع به یقین به کار برده شود،افزوده شدن حالت شب به دوربین این گوشی است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر در عکاسی در محیط‌های تاریک داشته باشند.

بعد از اضافه شدن حالت مخصوص “Night Mode” به دوربین هواوی پی 20 پرو، گوگل نیز محصولات خانواده پیکسل را با “Night Sight” به‌روز کرد و حالا، به نظر می‌رسد سایر شرکت‌ها نیز با معرفی قابلیتی مشابه، قصد دارند این ویژگی جذاب را به محصولات خود اضافه کنند. گلکسی S10 یکی از چند گوشی خواهد بود که سیستم نایت مد را در اختیار دارد. انتظار می‌رود این ویژگی را در رابط کاربری One UI همراه با گوشی های این خانواده ببینیم.

روش کار نایت مد یا حالت شب در گوشی گلکسی S10 سامسونگ به این صورت است که ، با فعال کردن آن به کاربر اجازه می دهید که چند عکس مختلف را ثبت و با یکدیگر ترکیب کرده و یک عکس روشن‌تر از محیط‌های تاریک را پیش روی کاربران قرار دهد. حالت شب به فلاش LED یا اکسپوژر بیشتر اتکا نمی‌کند؛ بلکه کافی‌ست کاربران، گوشی را برای مدت زمان بیشتری نگه دارند تا پروسه ایجاد تصویر روشن، به درستی انجام شود.

به گفته کارشناسان XDA، دی‌کامپایل فایل APK اپلیکیشن دوربین در بیلد اندروید پای / رابط کاربری One UI برای گلکسی نوت 9 نیز وجود یک ویژگی مشابه را نشان می‌دهد.

گوشی گلکسی S10 سامسونگ

همچنین قابلیت دیگری که به نظر می رسد در گلکسی S10 سامسونگ به کار برده شود ، ویژگی “Live Focus” برای عکاسی پرتره است که به کاربران اجازه می‌دهد با تاکید بر روی سوژه اصلی، افکت بوکه را به تصویر اضافه کنند. این که از سوی شرکت کره ای اسناد جدید مبنی بر به کار گیری سیستم artistic live focus منتشر شده نشان دهنده این واقعیت است که باید شاهد بهبود قابلیت عکاسی “Live Focus” در دوربین گلکسی S10 باشیم. در حقیقت، معمولا این علائم تجاری بعد از ثبت به عنوان یک قابلیت تازه در دستگاه‌های این شرکت دیده می‌شوند.

اگر با سیستم Live Focus آشنا نیستید باید بگوییم که هر کاربری که روی گوشی خود این قابلیت را داشته باشد با استفاده از این سیستم می تواند پس از به ثبت رساندن عکس و یا عکسبرداری، در پس زمینه تصویر به دست آمده تغییراتی را به صورت زنده و لایو انجام دهد و به طور قابل مشخصی فیلتر بلور را روی تصویر اعمال کرده و تغییرات را به ثبت برساند؛ ولی هنوز مشخص نیست که این ویژگی جدید، چگونه عملکرد دوربین گوشی های سامسونگ را دست‌خوش تغییر خواهد کرد.

گوشی گلکسی S10 سامسونگ همانطور که در مطالب قبلی بیان کردیم به سیستم های نوین سال 2019 نیز مجهز خواهد شد. از جمله این سیستم ها می توان به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، شارژ باتری فوق سریع،دوربین محو شونده سلفی زیر صفحه نمایش، دوربین حرفه ای 4 لنز و سایر موارد اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *