اخبار, تلفن همراه

جذاب و دیدنی ، واقعی ترین رندر گلکسی نوت 10

رندر گلکسی نوت 10

چند هفته ای است که شایعات پیرامون گوشی گلکسی نوت 10 افزایش یافته است، امروز واقعی ترین رندر گلکسی نوت 10 منتشر شده که شباهت های بسیاری با آن چه در جمع بندی های نهایی در خبرهای اخیر داشتیم  دارد. این تصاویر بهترین و نزدیک ترین رندرهای موجود گلکسی Note 10 هستند.

رندر گلکسی نوت 10

حدود دو روز پیش بود که ابتدا تصاویری از چینش دوربین گلکسی نوت 10 منتشر شد اما فقط تصاویر از کاور پشتی دوربین در دسترس بود، حال آن که بر اساس رندرهای جدید گلکسی نوت 10 ، می توانیم طراحی ساختاری جلوی گوشی را نیز به طور کامل و خیلی دقیق تر از تصورات خودمان ببینیم. بر اساس این تصویر تنها قادر به طراحی رندری از پنل پشتی گوشی بودیم. اما تکلیف شکل ظاهری پنل جلویی سامسونگ گلکسی نوت 10 چه خواهد شد؟

جدیدترین رندر گلکسی نوت 10

البته هر ساله پس از عرضه نوت 5 و نوت 6 ، مشخص بود که نسخه های سری قبلت نوت سامسونگ از سری اس کمی پیشرفته تر هستد. امسال تفاوت بزرگی در عرضه این پرچمداران وجود دارد و آن هم عرضه یک نسخه مجزا به نام گلکسی نوت 10 پرو است که با صفجه نمایش بزرگتر ، اینترنت نسل 5 ، دوربین سلفی دوگانه و جزییات بیشتری نسبت به نسخه پایه آن عرضه خواهد شد. هر چند که انتظار داشتیم که روی هر دو نسخه نوت این اتفاق بیفتد و دوربین سلفی دوگانه باشد، اما بر اساس رندرهای منتشر شده می توان مطمئن بود که چنین مساله ای درست نیست و تنها روی نسخه پرو باید به دنبال دوربین دوگانه سلفی بگردیم.

البته خبرهایی منتشر شده که شاید دوربین سلفی گلکسی نوت 10 پرو نیز دوگانه نباشد، چرا که به دلیل استفاده از ساختار دوربین حفره ای و پایین آوردن قیمت گوشی، سامسونگ از این مساله سر باز بزند. گفتنی است اگر مدل 5G هر یک از دو گوشی یاد شده را نیز حساب کنیم، امسال، گوشی سری نوت در 4 مدل متفاوت عرضه می‌شود!

از آن جایی که اطلاعات بالا، گفته‌های کاربر توییتری قابل اعتماد Ice universe هستند، می‌توان از صحت آن‌ها اطمینان داشت. با در نظر گرفتن این موضوع و به یاد آوردن تصویری که همین کاربر چندی پیش از ماژول دوربین اصلی گلکسی نوت 10 سامسونگ ارائه کرد، این گوشی شبیه به رندر زیر خواهد بود. گفتنی است عکس پایین، یک تصویر فاش شده از گوشی در دنیای واقعی نبوده و یک رندر کامپیوتری طراحی شده بر اساس موثق‌ترین اطلاعات موجود از سامسونگ Galaxy Note 10 تا امروز است.

رندر گلکسی نوت 10

بر این اساس رندر منتشر شده مواردی را که از قبل به آن اشاره شده بود تایید می کند. چینش دوربین جلو و قرار گیری مکان دوربین سلفی. البته این مرتبه ماژول  دوربین اصلی در دو بخش آمده است. انتظار داریم روی قسمت بزرگتر، ترکیبی از سنسورهای رنگی عادی، اولترا واید و تله فوتو وجود داشته باشد، همان ترکیبی که در ماژول دوربین سه گانه گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس به کار رفت. البته در دو گوشی یاد شده، سنسورها به شکلی افقی کنار هم ردیف شده بودند. این موضوع را می‌توان یکی دیگر تغییرات ظاهری مهم پرچمدار سری نوت سال 2019 در مقایسه با آن‌ها دانست. روی جزیره سمت راست، فلاش ال ای دی، سنسور ToF و سنسور منتشرکننده نور مادون قرمز وجود دارد.

تصویر زیر، رندر قبلی از قرار گیری دوربین های گلکسی نوت 10 را نشان می دهد.

دوربین گلکسی نوت 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *