اخبار, تلفن همراه

جدیدترین رندر گلکسی نوت 10 پرو نشان دهنده یک نوت 10 اج با بدنه خمیده!

گلکسی نوت 10 پرو

آخرین و جدیدترین رندر گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو منتشر شد. بر اساس این رندرها ماکزیمم خمیدگی ممکن در بدنه گوشی و صفحه نمایش آن دیده می شود که می توان آن را بیشتر یک نوع گوشی اج نامید. در ادامه سایر تصاویر و رندرهای مشخص شده از این گوشی را بررسی می کنیم.

نوت 10 پرو

پس از شایعات موجود ، امروز یک نسخه از جدیدترین رندر گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو در فضای مجازی توسط وان لیکس منتشر شده که هم نشان دهنده نوع طراحی گوشی است و هم تایید می کند که این گوشی در دو مدل معمولی و پرو عرضه می شود. داشتن بدنه و نمایشگری بزرگتر و همچنین ماژول دوربین اصلی متفاوت (چهار گانه در برابر سه گانه)، اصلی‌ترین تفاوت مدل Pro محسوب می‌شود.

رندر گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو

آن چیزی که قبل از عرضه این رندرها مشخص شده بود، عرضه گوشی گلکسی نوت 10 پرو با دوربین سلفی دوگانه بود، اما بر اساس رندرهای جدید گلکسی نوت 10 پرو، این گوشی نیز از یک دوربین سلفی تکی استفاده می کند و خبری از دوربین دوگانه نیست. البته هر سال سری وت نسبت به سری S همواره پیشرفته تر بوده است، اما بر اساس تصاویر رندر منتشر شده، چیزی روی دوربین ها برای پیشرفت این مدل نسبت به سری گلکسی S10 نمی بینیم. چرا که حد اقل گلکسی S10 پرو دارای دوربین سلفی تکی به همراه یک لنز ToF بود اما گلکسی نوت 10 پرو دارای چنین لنزی نیز نیست. رندرهای گلکسی نوت 10 پرو سامسونگ نشان می‌دهند دوربین سلفی آن در مقایسه با گوشی های همرده خود در سری S سال 2019 ضعیف‌تر شده است!

زبان طراحی دو گوشی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو تقریبا یکسان است. اطراف نمایشگر هر دو گوشی حاشیه‌های بسیار کمی وجود داشته و دو طرف کناری صفحه نمایش دارای کمی انحنا است که آن را بیشتر شبیه به یک گوشی اج کرده است. برخلاف سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس که دوربین سلفی روی نمایشگر آن‌ها در گوشه‌ای از صفحه نمایش قرار گرفته بود، این عنصر در گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو سامسونگ درست در میانه بالاترین قسمت نمایشگر قرار خواهد گرفت.

رندر گلکسی نوت 10 پرو

سرانجام سامسونگ جک هدفون را در گوشی نوت 10 حذف کرده و در این سری نیز از یو اس بی تایپ سی استفاده می کند. بنابراین می توان انتظار داشت که با حذف جک هدفون، طراحی های نوین تری را در گوشی های سری بعدی سامسونگ شاهد باشیم. گوشی هایی ظریف تر و مورد پسند تر.

برخلاف شایعات پیشین، قرار نیست سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو فاقد هر گونه کلید فیزیکی باشند و کلیدهای تغییر حجم صدا در کنار کلید پاور روی آن‌ها دیده می‌شود. با این حال، حذف کلید اختصاصی فراخوانی دستیار مجازی سامسونگ بیکسبی از روی بدنه تعجب‌آور است. انتظار داشتیم سامسونگ برای برطرف کردن ناراحتی کاربران، امکان استفاده از این کلید به صورت سفارشی‌سازی شده را در اختیار آن‌ها قرار بدهد، اما صورت مساله را به طور کامل پاک کرده است.

روی فبلت گلکسی نوت 10 پرو سامسونگ، یک صفحه نمایش غول آسا 6.8 اینچی قرار دارد که البته با کم کردن حاشیه صفحه نمایش و اضافه کردن حالت اج روی آن، ابعاد گوشی ، افزایش چشمگیری نداشته است. نسبت اندازه صفحه نمایش به بدنه به بیش از 91.8 درصد رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *