اخبار, تلفن همراه

تکنولوژی فست شارژ ریلمی به نام سوپر دارت (Super Dart) عرضه می شود

تکنولوژی فست شارژ ریلمی

نبرد برای برتری شارژ سریع گوشی هوشمند همیشه در جریان بوده است ، هرچند هرگز در مقیاس فراگیر دیده نشده.تکنولوژی فست شارژ ریلمی به نام سوپر دارت معرفی شد که نسخه ارتقا یافته SuperVOOC Flash Charge گوشی های اوپو به شمار می رود. شارژر فست شارژ اوپو می توان یک گوشی با باتری 4000 میلی آمپر ساعت را در 30 دقیقه به صورت کامل شارژ کند. از سوی دیگر شیائومی نیز با عرضه فست شارژ 65 وات نشان داد که در این زمینه رقیب بسیار سر سختی برای هر دو شرکت خواهد بود.

Realme SuperDart می تواند فناوری شارژ سریع شرکت ریلمی باشد.

با این حال ، گفته می شود که محصول شارژر 66 وات شیائومی یک نوع فناوری شارژ سیمی 100W است که این شرکت در ماه مارس به بازار عرضه کرد. ظاهرا ، شارژر 66W شیائومی در حال حاضر آماده است تا به دست کاربران اصلی شرکت شیائومی برسد. اما با اگر شارژر 100W وجود داشته باشد که از نظر تئوریک ثابت شده است ، این رقابت به طور قطع ادامه خواهد یافت. اوپو نیز در این زمینه عقب نکشیده و احتمال در سال 2020 فناوری جدید را عرضه کند یا حداقل این چیزی است که ما در رابطه با علامت تجاری SUPERDART تازه مشاهده شده شنیده ایم.

فناوری فست شارژ ریلمی

تکنولوژی فست شارژ ریلمی
به نظر می رسد که تکنولوژی فست شارژر ریلمی  در حال ثبت اختراع است ، بنابراین ما واقعاً نمی توانیم با اطمینان بگوییم که در چه تاریخی این شارژر را مشاهده خواهیم کرد. با توجه به اطلاعات معتبر صنعت Mukul Sharma ، با این حال ، SUPERDART و فناوری پشت آن پاسخی مستقیم به راه حل شارژ 100W شیائومی هستند. و در مورد شارژ سریع  کاملاً مطمئن نیستیم که شارژ سریع 120 وات ویوو که قرار است تا سه ماهه اول 2020 میلادی معرفی شود آیا آخرین سرعت و قدرت شارژ گوشی های هوشمند خواهد بود یا خیر.


محصولات مرتبط:


 

شرکت ریلمی یکی از پیشگامان تولید گوشی هوشمند طی یک سال گذشته بوده است. گوشی هایی با دوربین قوی همچون ریلمی ایکس 2 پرو یا ریلمی ایکس تی یا سایر محصولات طی سال 2019 معرفی و رونمایی شدند و هر کدام مشخصات منحصر به فرد خود را داشتند. باید منتظر باشیم و ببینیم که فناوری فست شارژ ریلمی چه زمانی به گوشی های جدید این شرکت خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *