اخبار, تلفن همراه

تکنولوژی شارژ سریع سامسونگ به گلکسی S10 می رسد

شارژ سریع سامسونگ

تکنولوژی شارژ سریع سامسونگ به گلکسی S10 خواهد رسید. این خبر امروز در شبکه های اجتاعی توسط Ice Universe منتشر شد و بیان گر این مساله است که گلکسی S10 می تواند با شارژر 15 واتی سوپرشارژ و تکنولوژی شارژ سریع سامسونگ وارد بازار شود. با ما همراه باشید تا این قابلیت را بررسی کنیم.

شارژ سریع سامسونگ

تنها چند سال بیشتر از معرفی تکنولوژی شارژ ۱۵ واتی سامسونگ نمی‌گذارد این قابلیت توسط سامسونگ برای گوشی های سری جدید خود معرفی شد البته از دیگر تکنولوژی هایی که در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت های چینی رونمایی شده می توان به تکنولوژی شارژ voip و تکنولوژی شارژ رپ شارژینگ متعلق به شرکت وان پلاس اشاره کرد در این بین این تکنولوژی های شارژ سریع کم کم به دنبال حذف و جایگزینی تکنولوژی شارژ ۱۵ واتی سامسونگ بودند اما با ظهور گوشی گلکسی S10 میتوان انتظار داشت که تکنولوژی شارژ سریع ۱۵ واتی سامسونگ دوباره به بازار با با قدرت بیشتر باز گردد.

تا اینجای کار هنوز در مورد اینکه چقدر شارژ سریع سامسونگ ، ارتقا یافته خبر مشخصی در دست نیست اما می‌توان گفت که سامسونگ در این مورد فکر ها و ایده های بسیار جدی دارد تا بتوان در گلکسی است آن را به کار برد انواع در این زمینه خاطرنشان کنیم که هرچند تکنولوژی شارژ سریع گلکسی S10 سیستمی جدید است اما باز هم در مورد رقابت آن با سیستم های شارژ سریع چینی باید کمی محتاط بود.

رقابت شارژ سریع سامسونگ با تکنولوژی های چینی

از طرف دیگر هواوی با رونمایی از گوشی جدید خود به نام هواوی میت ۲۰ آن را با یک باتری فست شارژ ۴۰ واتی همراه کرد که می تواند باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر دستگاه را فقط و فقط در عرض ۳۰ دقیقه به صورت کامل شارژ کند، از سوی دیگر شرکت وان پلاس اعلام کرده که سیستم تکنولوژی فست شارژ می تواند تنها با گرفتن ۲۰ دقیقه شارژ کل یک روز را تحمل کند انتظار داریم که در با رسیدن به سال ۲۰۱۹ و نزدیک شدن به زمان رونمایی گلکسی اس ۳ شرکت سامسونگ تکنولوژی شارژ سریع خود را که شبیه به یک شارژر فست شارژ به همراه عرضه این گوشی به بازار جهانی عرضه کند

شارژ سریع سامسونگ

اما در مورد گلکسی S10 لایت شاید اوضاع متفاوت باشد. انتظار می‌رود سامسونگ، نسخه ارزان‌تر این خانواده را با یک شارژر استاندارد 15 واتی عرضه کند و کاربران ناگزیر به پرداخت مبلغی اضافه برای خریداری شارژر جدید کمپانی باشند.

همانطور که در خبرهای قبلی نیز بررسی کردیم گوشی گلکسی S10 یکی از بهترین و مدرن ترین گوشی های سال ۲۰۱۹ خواهد بود این گوشی به سیستم های اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش دوربین ۴ لنز و همچنین دوربین فوق العاده حرفه ای با سیستم های لایو فوکوس و نایت مود همراه خواهد بود. انتظار داریم که گوشی گلکسی S10 سامسونگ ماه آینده توسط این شرکت رونمایی شود T از قیمت به‌دست‌آمده این گوشی خبری در دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *