اخبار, تلفن همراه

تصویر جعبه هواوی پی 30 پرو ، مشخصات آن را به صورت کامل فاش کرد

هواوی پی 30 پرو

امروز و فردا روزهای نهایی رونمایی از سری جدید هواوی پی 30 و پی 30 پرو است. حالا در آستانه رونمایی از غول پرچمدار سری جدید هواوی ، تصویر جعبه آن در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد. مشخصات فنی این گوشی به صورت کامل روی گوشی مشخص است.

هواوی پی 30 پرو

جعبه هواوی پی 30 پرو در تصاویری توسط رولاند کوانت افشا شد. عکس جعبه نشان دهنده اطلاعات کاملی از گوشی است که البته تا کنون نیز بسیاری از آن را بررسی کرده ایم. اما خب شاید دیدن تصویر گوشی و جعبه آن یک روز قبل از رونمایی گوشی خالی از لطف نباشد. در تصویر به دست آمده ، می‌توان نمایشگر خمیده از دو طرف، حاشیه‌های باریک در بالا و پایین آن، ناچ قطره‌ای و دوربین چهارگانه‌ی دستگاه را دید. همچنین همان حالت موج‌دار و رنگارنگ پنل پشتی هواوی P20، در این پرچمدار جدید نیز قابل رویت است.

از نظر مشخصات فنی همانطور که گفتیم اکثر اطلاعات به دست آمده همان بود که در شایعات اخیر در مورد هواوی پی 30 پرو شنیده بودیم، پنل صفحه نمایش این گوشی OLED با اندازه 6.47 اینچی است که به نظر  یکی از بزرگترین صفحه نمایش های سال 2019 بین تمامی گوشی های پرچمدار خواهد بود. همچنین کیفیت تصویر صفحه نمایش آن فول اچ دی پلاس (2340 در 1080 پیکسل) و یکپارچه شده با حسگر اثر انگشت است. همچنین ماژول دوربین دستگاه با یک سنسور ToF، فلش LED و قابلیت فوکوس خودکار لیزری همراه است. به نظر می رسد که هواوی پی 30 پرو دارای یکی از بهترین دوربین های چهارگانه دنیا باشد. باید منتظر امتیاز های منتشر شده از سوی DXoMark باشیم.

پرچمدار جدید هواوی برای مدیریت اطلاعات به تراشه کایرین 980، حافظه رم 8 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگابایتی خود اتکا خواهد کرد. یک سیستم شارژ سریع 40 واتی نیز برای تغذیه باتری هواوی پی 30 پرو پیش‌بینی شده است. ناگفته نماند که هواوی مراسم رونمایی از خانواده P30 را روز ششم فروردین ماه در شهر پاریس برگزار خواهد کرد.

قیمت گوشی هواوی پی 30 پرو

قیمت نهایی گوشی هواوی پی 30 و پی 30 پرو چیزی فراتر از انتظار خواهد بود. هواوی که به شرکتی با گوشی های ارزان قیمت تر از سایر رقبا معروف است این بار نتوانسته میزان سخت افزار موجود روی دستگاه را آن طور که باید و شاید اقتصادی تر ببندد. بنابراین باید شاهد قیمت بیش از 1800 دلاری از هواوی پی 30 پرو باشیم. جزییات تکمیلی را در خبر های رونمایی هواوی پی 30 و پی 30 پرو بررسی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *